رفتن به مطلب

مشکل قالب استادیار وردپرس


farshidzahedi

پست های پیشنهاد شده

سلام با توجه به اینکه در سایت خوبتون همه اسکریپت ها و قالب ها بی نظیر هستند

خواستم بدونم قالب استادیار که ارائه دادین اورجینال هست یا نال شده و مشکل دارد

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود؛

اکثر قالب ها، افزونه و اسکریپت های داخل بیست اسکریپت نال شده هستند. البته ما بیشتر تحت عنوان "تجاری" یاد می کنیم داخل پست ها. بعضی از اسکریپت ها که برای نصب و فعالیت به کدخرید و لایسنس نیاز دارند، این کدها شکسته و بایپس میشه و بهش میگیم نال شده در اصطلاح. ولی خیلی از اسکریپت ها هستند که بیشتر نسخه لو رفته هستند و از سمت بیست اسکریپت در ساختار اصلی کدها تغییری داده نمیشه.

کار کردن یا نکردن فایل ها به شرایط بستگی داره. زمانی که اسکریپت و قالب و افزونه رو بخوایم داخل بیست اسکریپت قرار بدیم روی لوکال هاست یا هاست آنلاین مخصوص نصب و آزمایش می کنیم. اما به دلایلی مثل آپدیت شدن نسخه ماژول های سرورها، قدیمی شدن PHP استفاده شده برای کدنویسی اسکریپت یا قالب و افزونه، از کار افتادن سرورهای وابسته برای کارکرد اسکریپت و مواردی از این دست باعث میشه اسکریپت هایی که برای مثال دو سال قبل به خوبی کار می کرده، الان دیگه قابل استفاده نباشه. مثل اسکریپت های وبلاگدهی که داخل سایت هست و چند سال پیش به خوبی کار می کردند اما الان دیگه نمیشه ازشون استفاده کرد. ما این فایل ها رو برای آرشیو داخل سایت نگه میداریم تا اگر کدنویسی بخواد پروژه مشابهی بنویسه، بتونه سورس کد اون اسکریپت قدیمی رو دانلود کنه و از قسمتی از کدهاش استفاده کنه.

اما قالب وردپرسی مثل استادیار، اگر هم نسخه های جدیدتری ازش منتشر بشه، نسخه های قبلی همچنان کار می کنه. بعضی از اسکریپت ها که مدام آپدیت میشن و برای کارکرد به API یک سرور و سایت خارجی نیاز دارند، ممکنه با انتشار نسخه های جدید، اون نسخه قبلی از کار بیفته.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...