رفتن به مطلب

هاست VPANEL چیه؟


alirezamahdi50

پست های پیشنهاد شده

یه هاست است بعضی سایتا رایگان میدن میخواهم بدونم چه فرقی داره

از نظر سئو و قدرتو سرعت

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ضعیفه و امنیت پاینی داره

از این هاستا برای تست پروژه استفاده میکنن

اگر سایت میخوای بیاری بالا از این هاستا استفاده نکن

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود؛

به انجمن بیست اسکریپت خوش اومدید.

در کل باید بدونید هاستینگ ها قیمت ها رو بر اساس کیفیت و میزان منابعی که به هاست هاشون اختصاص میدن تعیین می کنند.

هاست های رایگان چندین میزبان دارند که دو تا از این هاستینگ های مرجع  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  هستند و چند مورد دیگه که اکثر هاستینگ هایی که هاست رایگان ارائه می کنند به صورت نمایندگی از این هاستینگ ها هستند.

هاست رایگان بهتره بدونید که چون تعداد مشترکین و مصرف کننده ها روی هر سرور معمولا بسیار زیاد هست، اکثرا با مشکل افت سرعت، داون شدن سایت و آپتایم ضعیف مواجه هستند. هرچی تعداد مصرف کننده روی یک سرور بیشتر بشه، منابع اختصاص داده شده به هر هاست کمتر میشه.

هاستینگ های سی پنل و دایرکت ادمین که اکثرا غیررایگان هستند، میان روی یک سرور تعداد مشخصی هاست می سازند و بر اساس میزان منابع اصلی سرور، هاست هایی با میزان رم و سی پی یو و سایر منابع ایجاد می کنند. هاست های رایگان معمولا با رم کمتر از 512 و سی پی یو 800 مگاهرتز هستند که برای نصب وردپرس اصلا پیشنهاد نمیشن چون با این میزان منابع اصلا توانایی اجرای صحیح و بدون ایراد وردپرس رو ندارند و یا موقع ذخیره کردن تنظیمات و ارسال نوشته ها سایت با خطای 500 مواجه میشه یا از هر 5 بار درخواست باز کردن سایت، 2 بار اون با مشکل رو به رو میشه و سایت از دسترس خارج میشه.

هاست غیر رایگان هم به همین صورت هستش، اگه دقت کرده باشید هاست هایی وجود داره که ماهانه 10 هزار تومن هستند!! این نوع هاست ها منابع خیلی کمی دارند و برای نصب اسکریپت و یا راه اندازی یک سایت مستقل اصلا توصیه نمیشه. نهایتا بتونید از این هاست ها برای نصب آزمایشی یک اسکریپت یا توسعه آنلاین یک قالب HTML استفاده کنید. هرچی قیمت هاست بیشتر باشه، منابع اختصاص داده شده مثل رم، سی پی یو، i/o و ... بالاتر هست و در نتیجه سایتی که می سازید کیفیت و سرعت بالایی داره. پیشنهاد می کنم اگه در حد آزمایش و تست می خواهید استفاده کنید، بجای هاست رایگان از هاست ارزون قیمت استفاده کنید. چون هاست رایگان ماژول ها و نسخه PHP و Mysql متفاوتی نسبت به هاست غیررایگان داره و بعدا که بخواهید یه هاست غیر رایگان تهیه کنید، شرایط اجرای اسکریپت روی هاست سی پنل و دایرکت ادمین نسبت به هاست رایگان متفاوته. پس همین اول روی یک سی پنل امتحان کنید بهتره. اگه روی یک قالب HTML کار می کنید از همین هاست رایگان استفاده کنید کفایت می کنه.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...