رفتن به مطلب

طراحی رشته متصل به محتوا در المنتور


پست های پیشنهاد شده

سلام و شب بخیر به همگی

یک تصویر ضمیمه این موضوع کردم . مشاهده می کنید در مرکز تصویر,یک رشته ی متصل به چند باکس متنی طراحی شده. بعضا دیدم که همچین رشته هایی به اشکال و استایل های دیگر در سایت های دیگر استفاده شده که بر فرض مثال با اسکرول کردن , رنگ این رشته ها تغییر میکند(یعنی رنگ درون رشته ها مثل خون جریان داره و با بالا و پایین شدن صفحه , رنگ رشته ها به بالا و پاییم کم و زیاد می شود). 

راه طراحی این چنینی در وردپرس المنتور چگونه است و اگر راه های دیگر هم یاد دارید ممنون میشم توضیح بدید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

ویرایش شده توسط mahdi6
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

شخصا که کلا منظورتون رو نفهمیدم، گفتم اجازه بدم دوستان دیگه ای اگه بتونند کمک کنند.

  • Like 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۰/۶/۴ در 23:30، mahdi6 گفته است :

سوالم ابهام داشت یا کسی در مورد این موضوع اطلاعی نداره؟ 

من متوجه سوالتون نشدم

لینک بفرستید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۰/۶/۱۰ در 12:03، abian گفته است :

من متوجه سوالتون نشدم

لینک بفرستید.

متاسفانه لینک در دسترسم نیست . دقیقتر بخوام بگم اینطوره:
در تصویری که به اشتراک گذاشته بودم , یک مرد با پیراهن صورتی وجود داره.در قسمت پایین اون مرد , یک سکشن وجود داره که از 4 تا باکس متنی + یک نمودار خطی در وسط باکس ها تشکیل شده به طوری که وقتی روی گوی های موجود روی اون نمودار خطی کلیک میکردم , باکس ها نمایش داده میشدند.  نحوه ی ساخت همچین سکشن ترکیبی رو میخواستم بدونم و برای همین موضوع سوال پرسیدم. الان متوجه حرفم شدید؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود؛

شما یک Timeline نیاز دارید. اگر لینک  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  رو باز کنید، نمونه های زیادی از طرح تایم لاین وجود داره که می تونید طبق سلیقه یکی رو انتخاب و دانلود کنید. تایم لاین ها باکس هایی هستند که توسط دایره های وسط ترتیب داده میشن. به صورت پیش فرض هم همه پنجره های تایم لاین نمایش داده میشه اما با چند مورد دستکاری در CSS میشه چیزی که میخواهید رو درست کرد. یعنی باید بصورت پیش فرض پنجره ها رو Display:none کرد و برای دایره ها دستور استایلی نوشت که با Hover شدن یا Onclick روی اونها، پنجره مربوط به خودشون رو نمایش بدن. 

ولی اگر بصورت پیش فرض همه پنجره ها نمایش داده بشن بهتر هست. کاربر ممکنه ندونه برای مشاهده پنجره ها باید روی دایره کلیک کنه یا اصلا به این قسمت توجهی نکنه و فکر کنه که فقط یه جنبه تزئینی داره. از طرفی چون تایم لاین محدوده خودش رو می گیره، اگر بخوایم پنجره ها رو بصورت پیش فرض مخفی کنیم، یک فضای خالی بسیار بزرگی توی صفحه درست میشه که انگار صفحه خالیه!

مگر اینکه از تایم لاین دوطرفه استفاده نکنید و خط تایم لاین که دایره داخلش هست رو در سمت راست صفحه قرار بدید و باقی محتوای صفحه کنارش باشند و پنجره ها Overlay باشند. یه مقدار پیاده کردن این سخت میشه براتون.

  • Like 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...