رفتن به مطلب

فوری همکاری در فروش سایت و اپ پیام رسان + 10 میلیون تومان پورسانت (تضمینی)


Masih

پست های پیشنهاد شده

عرض سلام و وقت بخیر خدمت دوستان.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

یک سایتی داریم به آدرس لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و اپ اندروید لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. که در کافه بازار بطور رسمی ثبت شده و در لیست برترین های به انتخاب سردبیر هم قرار گرفته. تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت شبکه اجتماعی ایرانی به نام تاکینا دریافت شده و حتی با اجرای طرح صیانت فضای مجازی هم بسته نخواهد شد. تصمیم گرفتیم اونو بفروشیم. این سایت درحال حاضر تمامی اقدامات سئو ، امنیتی، رفع باگ ها، تهیه هاست بسیار قوی و هاست دانلود 100 گیگ هر دو ایرانی انجام شده. برای دیدن دموها لطفا روی دو لینک بالا کلیک کنید!

 

  • دارای بخش کانال، گروه، پرفایل، انجمن
  • دارای بخش مارکت داخلی، دانلود موزیک، دانلود فایل و...
  • سیستم لایک، کامنت حرفه ای، گزارش محتوای نامناسب، هشتگ، خطاب، سیستم عضویت کاربران حرفه ای و ...
  • و امکانات فراوان دیگر...

دوستان عزیزی که قصد خرید دارند، لطفا با شماره پیامک 09021620099 و 09021630099 فقط و فقط از طریق پیامک تماس بگیرند تا جزئیات بیشتری از این سایت و اپ در اختیارشون قرار بگیره.

مبلغ پیشنهادی برای فروش سایت/اپ/ سورس ها/ هاست ها/ ابزارهای امنیتی/آموزش های نهایی پس از فروش، به مبلغ 200.000.000 تومان ارزش گذاری شده است

 

 

* دوستان عزیزی که قصد همکاری در فروش این سایت داشته باشند؛

 در صورتی که مشتری معرفی شده از سمت شما، وب سایت را خریداری نمایند، مبلغ 10.000.000 تومان معادل ده میلیون تومان بعنوان پورسانت و حق الزحمه تقدیم شما خواهد شد.

توجه:

مبلغ پیشنهادی برای فروش سایت/اپ/ سورس ها/ هاست ها/ ابزارهای امنیتی/آموزش های نهایی پس از فروش، به مبلغ 200.000.000 تومان ارزش گذاری شده است که 5 درصد از این مبلغ بعنوان پورسانت شما خواهد بود. هر چه میزان فروش نهایی بیشتر باشد طبیعتا میزان پورسانتی که دریافت می کنید پنج درصد همان مبلغ نهایی خواهد بود.

در صورتی که پرسش دیگری دارید،  لطفا با شماره پیامک 09021620099 و 09021630099 فقط و فقط از طریق پیامک تماس بگیرید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...