رفتن به مطلب

سوالات درباره بخش خوراک (RSS)


rasssa

پست های پیشنهاد شده

سلام خسته نباشید. ببخشید چند سوال درباره این بخش خوراک داشتم.

  • این بخش RSS اگه نباشه چه مضراتی داره 
  • فواید اون (فواید بدرد بخور) اون چیه ؟
  • مناسب کدوم سایت هاست ؟
  • در صورت غیرفعال کردن چه مشکلاتی بوجود میاد ؟
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود؛

اگر بخواهید مطالبتون رو توی یک سایت دیگه به نمایش دربیارید، یا به کاربران یا سایت های دیگه اجازه بدید که مطالب شما رو از سایتتون بگیرند و داخل سایتشون نمایش بدن، باید از RSS استفاده کنند. اسکریپت های خبرخوان یا سایت هایی مثل شهرخبر مطالب سایر سایت ها رو از طریق RSS دریافت و در سایت خودشون نمایش میدن. حالا این نمایش یا به صورت دریافت کامل محتوای اون مطلب سایتتون هست یا نمایش خلاصه مطلب. که در هر دو صورت مطالب شما توی یه سایت دیگه کپی میشه و اگه سئو اون سایت کپی کار بهتر و توی نتایج جستجو موقعیتش بالاتر باشه می تونه به راحتی با محتوای سایت شما ورودی گوگل بگیره.

به نظرم این گزینه بیشتر مناسب سایت های خبری هست. و یا سایت هایی که قصد دارند یک نرم افزار برای سایتشون ایجاد کنند که مطالب رو از خوراک به کاربران نمایش بده.

ولی در هر صورت این گزینه برای سایر سایت ها اصلا نیازی نیست و می تونید حذفش کنید. این قسمت فقط راهی رو باز میکنه که بقیه بتونند مطالبتون رو راحت تر و بدون دردسر کپی کنند! هیچ ضرر یا نفعی برای سئوی سایتتون نداره.

اگه می خواهید خوراک سایت و تمامی نسخه هاش رو به طور کامل غیرفعال کنید، می تونید با لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. اینکارو انجام بدید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 1 دقیقه قبل، Masih گفته است :

ولی در هر صورت این گزینه برای سایر سایت ها اصلا نیازی نیست و می تونید حذفش کنید. این قسمت فقط راهی رو باز میکنه که بقیه بتونند مطالبتون رو راحت تر و بدون دردسر کپی کنند! هیچ ضرر یا نفعی برای سئوی سایتتون نداره

الان صفحات فید تو کنسول افتادن و کرول شدن. با غیر فعال کردنش همشون 404 میگیرن اینو چیکار میتونم بکنم ؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لینک های خوراک ها رو توی فایل robots.txt به صورت Disallow وارد کنید و داخل فایل htaccess از کد ریدایرکت از نوع 301 به صفحه اصلی سایتتون اضافه کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...