رفتن به مطلب

مشکل مشکل سایت با مرورگر


armanaria111

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان سایت من که در اسکرین میبینید یک مشکل دارد مرورگر را اخطار میدهد راه حل برطرف کردنش چیه

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود؛

این پیام ربطی به SSL و گواهینامه اون نداره. طی آپدیت های اخیر مرورگر گوگل کروم، قابلیت شناسایی سایت های Scam اضافه شده. به این صورت عمل می کنه که اگه یه سایت دیگه که به صورت رسمی توسط گوگل شناخته شده باشه و مدت هاست از زمان ایجادش می گذره و یا اینکه برند رسمی باشه، زمانی که یک دامنه مشابه اون سایت رو بخواهید وارد کنید، گوگل بهتون هشدار میده که این دامنه ای که قصد دارید ازش بازدید کنید، در اصل مشابه یک دامنه دیگه هست.

سایت های Scam و فیشینگ معمولا برای درگاه های پرداخت و یا سایت های رسمی ایجاد میشن که کاربر رو به نوعی ازش سوء استفاده کنند. برای مثال اگر سایت ما باشه 20script.ir و شما برای خودتون دامنه ای به صورت 20-script.ir یا 20sscript.ir یا هر دامنه ای که یک یا دو کلمه اون فرق داشته باشه و مشابه دامنه دیگه باشه، خریداری کنید و بخواهید با اون سایتی ایجاد کنید، گوگل به کاربر موقع بازدید این پیام رو نشون میده و بهشون اخطار میده که سایتی که قصد بازدید دارید، ممکنه یک سایت Scam یا هکر باشه. برای سایت خودم هم چنین اتفاقی افتاده ولی چون سایت من لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  به صورت رسمی با مجوز توی گوگل ثبت شده (چون یک شماره ثبت شرکت ها هم دریافت کردیم و مجوز بین المللی تاکینا رو برای گوگل در بخش ساپورت بیزنس ارسال کردیم، یکی از دوستان این انجمن دامنه ای مشابه با ما گرفته بودن که دقیقا همین پیام براشون باز میشد.

 

حل این مشکل خیلی سخت و زمان بر هست، شما باید در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. با گوگل مکاتبه کنید و با مدارک لازم اثبات کنید که دامنه شما اسکم و فیشینگ نیست! حالا برای سایت شما که هر دو دامنه یعنی lelaam و lilaam برای خودتون هست (چون چک کردم و ریدایرکت داشت)، می تونید اول کد ریدایرکت 301 استفاده کنید برای اون دامنه فرعی، و بعد توی همون لینکی که دادم با گوگل مکاتبه کنید تا این پیام رو از روی دامین شما برداره. مدارکی مثل Whois هر دو دامین رو براشون ارسال کنید و اثبات کنید که هر دو دامنه برای خودتون هستند تا این پیام رو حذف کنند براتون.

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنونم از پاسخ بسیار مفید تان

من انگلیسی بلد نیستم آیا امکان دارد لینک مستقیم ارسال درخواست و متن درخواست رو هم بدین

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از ابزار مترجم گوگل استفاده کنید. تمامی مدارک و اسکرین شات هایی که ثابت کنند هر دو دامنه برای خودتون هست و دامنه ها به صورت Addon هستند و یا یکی از اونها ریدایرکت هست به دامنه دیگه، باید داخل اون لینک به گوگل ارائه کنید. روند بررسی درخواستتون ممکنه حدال 3 روز و نهایتا 1 هفته طول بکشه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...