رفتن به مطلب

مشارکت پیشنهاد امکانات و بخش های اضافه برای انجمن بیست اسکریپت


پست های پیشنهاد شده

درود؛

کاربران عزیز انجمن بیست اسکریپت؛

در خصوص بهبود انجمن بیست اسکریپت (بزرگترین مرجع اسکریپت و وبمستران ایرانی)، و همچنین پویاتر نمودن امکانات و بخش های داخلی انجمن، در نظر داریم نسبت به افزودن بخش های مورد نیاز کاربران اقدام نماییم.

لذا از شما دوستان و همراهان همیشگی این انجمن و وبسایت تقاضا داریم در ادامه همین تاپیک، امکانات، بخش ها، افزونه ها، قابلیت ها و پیشنهادات مورد نظر خود را جهت بهبود این انجمن به ما ارائه نمایید و در این تغییرات با ما همکاری داشته باشید.

هرگونه ایده و پیشنهاد در خصوص بهبود این انجمن و مناسب با موضوع فعالیت این انجمن، باعث قوت قلب و خوشحالی ما خواهد شد و خواهیم توانست در کنار هم انجمن بیست اسکریپت را گسترده تر و بهبود بخشیم.

با سپاس از همراهی همیشگی شما عزیزان؛ ❤️

تیم بیست اسکریپت.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 11 دقیقه قبل، tag گفته است :

سلام

اگر میشه درجه بندی خودکار باشه.بعد اینکه فایل نمیشه پیوست کرد کلا ارور میده.

درود؛

تشکر بابت پاسختون.

درجه بندی برای اعضای عادی تا "کاربر فعال" خودکار و بر اساس تعداد ارسال ها هست.

اما بالاتر از اون چون دسترسی های خاص مدیریتی مثل امکان حذف و ویرایش تاپیک ها و پاسخ های دیگران، یا دادن اخطار و مهم کردن تاپیک ها و ... به گروه های کاربری اضافه شده، این دسته از گروه های کاربری صرفا با تأیید مدیریت و بررسی عملکرد کاربر باید انجام بشه تا از هرگونه خرابکاری کاربران جلوگیری بشه. ما همیشه سعی می کنیم کاربران فعال که توی انجمن مفید هستند رو با دادن گروه های کاربری به صورت ترتیبی و دوره ای، هم قدردانی بکنیم و هم اونها رو حفظ بکنیم پس نگران دادن درجه ها نباشید. شما هم اگر فعالیت های مفیدتون بیشتر بشه توی آپدیت بعدی حتما درجه خواهید گرفت.

 

در خصوص پیوست هم میشه بگید حین آپلود چه فرمت و چه حجمی این مشکل براتون پیش میاد؟ چون من شخصا روزانه دارم فایل های زیادی پیوست می کنم چه توی پاسخ ها و چه پیام های خصوصی و مشکلی نداشته.

فایل های حجیم رو می تونید از لینک  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  که آپلودسنتر اختصاصی بیست اسکریپت هست آپلود و منتشر کنید.

 

تست پیوست فرمت زیپ

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

  • Like 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...