رفتن به مطلب

اندروید معرفی نرم افزار اندروید آموزش و بازی ریاضی فارسی (مبتدی تا پیشرفته)


پست های پیشنهاد شده

اپلیکیشن " بازی ریاضی " یک اپلیکیشن کاملا ایرانی و فارسی در زمینه یادگیری ریاضی به شیوه بازی و تمرین و تکرار و رقابت است. در این اپلیکیشن از ساده ترین محاسبات ریاضی و ابتدایی ترین ها شروع و تا پیشرفته ترین ها ادامه خواهد داشت که این اپلیکیشن را برای هر گروه سنی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و حتی دانشگاهی) فراهم نموده است. این اپلیکیشن کاربردی، دارای 13 دسته بندی عمومی شامل جمع و تفریق، ضرب و تقسیم، توان ها (ریشه دوم و سوم)، مکعب و ریشه مکعب، فاکتوریل، محاسبات ترکیبی، ضرب و تقسیم پیشرفته و ... می باشد که هر کدام از دسته ها، دارای گزینه هایی همچون جدول آموزش (برای محاسبات جمع و تفریق و ضرب و تقسیم) و کوئیز و آزمون های گوناگون و جذاب مانند چهار گزینه ای، تایپ پاسخ، درست و غلط، یافتن اشتباه می باشد.

392e-11.jpg

 

این اپلیکیشن برای جذاب تر شدن روند یادگیری، بخشی تحت عنوان " دوئل " در خود دارد که یک بازی دو نفره است. با ورود به این قسمت (که برای اکثر بخش ها تعبیه شده) شما و دوستتان می توانید همزمان بر روی یک موبایل، به صورت دوطرفه، به رقابت بپردازید. در این دوئل، هر فردی که زودتر پاسخ صحیح را بدهد، امتیاز آن سوال را دریافت کرده و به همین صورت تا اتمام مسابقه، هر فردی که بیشترین تعداد پاسخ های صحیح را داده باشد، برنده خواهد شد! ریاضی آنقدرها هم که می گویند سخت نیست در صورتی که با دوست صمیمی خودتان آن را یاد بگیرید!

ee35-22.jpg

 

شما می توانید در آزمون های انفرادی هر دسته بندی که به صورت مرحله بندی است و سوالات بسیار زیادی هم دارد، شرکت نمایید و در انتها یک گزارش به صورت کارنامه از نتایج آزمون ها دریافت و حتی با دیگران به اشتراک بگذارید. در حین آزمون ها، قابلیت دریافت راهنمایی برای حل پرسش ها هم به صورت "حذف دو پاسخ غلط، حذف سه پاسخ غلط و دیدن درصد انتخاب گزینه ها توسط سایر افراد و کاربران!

برای جذاب تر شدن روند یادگیری، با شرکت در آزمون ها و دادن هر پاسخ صحیح به پرسش ها، 4 سکه دریافت خواهید کرد و می توانید با شرکت در آزمون ها سکه های بیشتری جمع کنید. شما می توانید از این سکه ها برای دریافت کارنامه خود در انتهای آزمون استفاده کنید یا از آنها برای گرفتن راهنمایی و کمک حین پاسخ دادن به پرسش ها استفاده نمایید. با دوستان خود بر سر تعداد سکه ها رقابت کنید!

 

سایر ویژگی های این اپلیکیشن:

  • امکان خاموش / روشن کردن ویبره برای پاسخ های غلط
  • دارای پوسته حالت شب (تاریک) برای محافظت از چشم در شب
  • امکان تغییر رنگ بندی اپلیکیشن (از قسمت تنظیمات)
  • امکان اشتراک گذاری برنامه و کارنامه ها از طریق سایر اپلیکیشن های اجتماعی و ...

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

  • Like 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...