رفتن به مطلب

نحوه معلق نگه داشتن سفارش بعد خرید در EDD


پست های پیشنهاد شده

سلام خسته نباشید. ببخشید من یک سوال داشتم درباره درحال تعلیق موندن سفارش بعد پرداخت در حالت آزمایشی. 

 

ببینید وقتی تو ووکامرس پرداخت با چک صورت میگیره باید به صورت دستی تایید سفارش بزنیم که به صورت تایید شده دربیاد و من مجبورم از EDD استفاده کنم. برای همین میخواستم تو حالت پرداخت ازمایشی EDD که مشابه پرداخت با چک ووکامرسه ، این قابلیت تو EDD نیست ینی بعد پرداخت ازمایشی سفارش در وضع تکمیل شده قرار میگیره و نمیخوام این اتفاق بیافته میخوام دستی بزنم عین مال ووکامرس که بعد تایید دستی من به حالت تکمیل شده دربیاد. راهی برای حل این هست ؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود،

تا جایی که من اطلاع دارم امکانش نیست. چون افزونه EDD یک افزونه برای مبادله آنلاین کالای مجازی هست. یعنی کاربر پول رو پرداخت می کنه و همزمان کالا رو دریافت می کنه. اما ووکامرس در اصل برای کالاهای فیزیکی با قابلیت حمل و نقل هست. پس طبیعتا ووکامرس چنین امکانی باید داشته باشه.

برای EDD دو افزودنی طراحی شده که شاید بتونه چنین قابلیتی رو بهتون بده اما مشکل اینجاست که غیررایگان هستند:

  • لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
  • لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
  • Like 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببخشید من این افزونه  دومی رو دارم . از مجموعه ادان های ایزی دیجیتال دانلود که تو سایت بود توش پیدا کردم. با اون میشه بگید چطور این کار رو انجام میدم ؟! 

اینه ؟

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

ویرایش شده توسط rasssa
  • Thanks 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگه نصب و فعال هست، از بخش پیشخوان > دانلودها (گزینه مربوط به EDD) > گزینه تنظیمات > قسمت درگاه پرداخت پیش فرض رو روی Checks یا چک قرار بدید. با تنظیم کردن روی این گزینه، سیستمی که مد نظرتون هست فعال میشه.

یعنی کاربر وقتی محصول رو سفارش میده و میذاره داخل سبد خریدش، وضعیت محصول به حالت "در تعلیق" تبدیل میشه. زمانی که کاربر پرداخت رو به روش معرفی شده توسط شما، انجام بده و فیش واریزی رو به شما ارائه کنه، شما می تونید به صورت دستی، سفارش مشتری رو تأیید کنید. با تأیید کردن سفارش، یک ایمیل به مشتری ارسال میشه که محصولش با موفقیت خریداری شده و لینک دانلود اون محصول هم همراهش ارسال میشه

  • Like 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...