رفتن به مطلب

تاثیر قالب سایت در سئو


rasssa

پست های پیشنهاد شده

سلام خسته نباشید. درباره تاثیر قالب سایت بر سئو سوال داشتم.

در مقایسه دو قالب کاملا استاندارد و بدون مشکل اما با کاربری گوناگون:

  1. میتوان گفت که قالبی که برای مثال فروشگاهی است از نظر سئو در ساختن فروشگاه؛ بهتر است ؟
  2. در ساختن سایت فروشگاهی، با قالب هایی کم حجم ( هلو المنتور ) و یا ساختن سایت با قالب وودمارت برای فروشگاه کدام یک از نظر سئو بهتر است؟
  3. نوع قالب تاثیر مستقیمی بر سئو دارد ؟
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود،

  1. قالب مخصوص فروشگاهی از نظر سئو تفاوتی با قالب های معمولی نداره اما از نظر رابط کاربری و نمایش جزئیات محصولات پیشنهاد میشه. قالب هایی که مخصوص یک کاری باشندف طراحی و جزئیات و ساختارشون متناسب با همون موضوع طراحی میشه که این به محبوبیت سایتتون برای کاربرا خیلی کمک می کنه.
  2. ببینید حجم خود قالب زیاد مهم نیست، مهم اون حجم خروجی هست که به کاربر نشون داده میشه. برای مثال یک قالب داریم که خودش شاید 100 مگابایت باشه (به دلیل فایل ها و افزونه های داخلی) اما زمانی که سایت رو خروجی میده و توسط کاربر مشاهده میه، حجم صفحات کمتر از 2 مگابایت هست. این یعنی قالبتون سبک هست. چون صفحات سایتتون زود لود میشن و از نظر گوگل و مابقی وب سایت های بررسی کننده سئو، یکی از موارد دخیل در سئو سایت، سرعت اجرا شدن و حجم صفحات سایت هست. پس شما باید ببینید سایتتون حجمش چقدر هست. ممکنه یه قالب با حجم 2 مگابایت نصب کنید ولی داخلش از فایل های جاوا و تصاویر زیادی استفاده شده باشه که حجم صفحاتتون بیشتر از 10 مگابایت هم برسه! پس شما باید ملاکتون حجم نهایی صفحات باشه نه حجم خود قالب روی فایل منیجر
  3. بله نوع قالب تأثیر داره روی سئو. ساختار کدنویسی سئو داخلی قالب ها، Schema و ساختار نمایش محتوا به کاربران، رابط کاربری، نسخه موبایل فرندلی، حجم خروجی صفحات، استفاده بهینه از فایل های استایل و جاوا اسکریپت و لودینگ سریع چیزی هست که مستقیما با نوع قالب در ارتباطه.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آهان!! خیلی ممنونم از راهنمایی دقیق شما!💗 کامل روشن شدم هیچ سوال دومی نموند انقد قشنگ توضیح دادید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...