رفتن به مطلب

آیا دریافت بازدید از شبکه های اجتماعی غلط است؟


NullFa

پست های پیشنهاد شده

سلامی دوباره به کاربران خوب20 اسکریپت روز سرد زمستونیتون بخیر.این ساعت با یک مقاله ای خدمت شما هستیم در مورد انتشار و اشتراک لینک های سایت خود در شبکه های اجتماعی،ما زمانی که برای بار اول لینکی را در شبکه های اجتماعی لینک میکنیم تعدا مشخصی بازدید دریافت میکنیم و اگر این یک بار افزایش یابد و چند بار به اشتراک گذاشته شود بازدید های ما از شبکه های اجتماعی چند برابر خواهد شد،آیا این بازدید های دریافتی اسپم شناخته میشوند؟؟در ادامه به بررسی این سوال ها میپردازیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

 

 

 

 

 

آیا اشتراک گذاری بیش از یکبار مطالب و لینک ها در شبکه های اجتماعی برای سایت خوب است؟

اشتراک گذاری بیش از یک بار محتوا میتواند همراه با بازخوردهای گوناگونی باشد. بعضی اصلا به اشتراک‌ گذاری محتوا در اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی باوری ندارند٬ اما بعضی این کار با به دفعات انجام میدهند.

 

مساله این است که واقعا کسی اهمیت نمیدهد به چه تعداد لینک در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک میگذارید٬ بدترین اتفاقی که میتواند بیوفتد چیست؟ یکی از بخش‌های مهم بازاریابی که معمولا آن را فراموش میکنیم آن است که دیگران متوجه هر تغییری که اعمال میکنیم نمیشوند.

 

دنبال کننده‌های شما مانند خواننده‌های RSS نیستند که یک بار محتوا را بخوانند و از آن عبور کنند٬ هرچه بیشتر روی محتوا تاکید بیشتری بشود به این نتیجه میرسند که این محتوا همان ارزش افزوده‌ای است که به آنها قول داده اید. شاید اگر چندبار لینک را به اشتراک نگذارید اصلا محتوا دیده نشود.

[h=3]چگونه اسپمر نباشیم؟[/h] حتما شما در شبکه‌های اجتماعی افرادی را دیده‌اید که لینک‌ها را بی دلیل و بدون توضیح فقط پشت سرهم به اشتراک میگذارند و تنها باعث خراب شدن TimeLine میشوند.

 

شاید هدف از اشتراک گذاری بیش از یک بار این باشد که افراد بیشتری روی لینک کلیک کنند(‌حداقل در بازه‌ی کوتاه مدت چنین است) اما این کاری نیست که ما توصیه کنیم. اگر بیش از حد کاری را انجام دهید مردم روش‌هایی را یاد میگیرند تا شما را نادیده بگیرند. اگر میخواهید برنامه‌ای برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی خود داشته باشید باید یک سری قوانین را رعایت کنید.

 

 

 

  • حواستان به دنبال کننده‌ها باشد: شبکه‌های اجتماعی برای همه است نه فقط شما.
  • اسپمر نباشید: برنامه‌ی زمانی تعیین کنید و براساس آن کار اشتراک گذاری را انجام دهید.
  • خود را معیار قرار دهید: چگونه از شبکه‌های اجتماعی استفاده میکنید؟؟ تعریف و مرزهای اسپم برای شما کجا تعریف شده است؟
  • ارزش افزوده ارائه کنید: همان‌طور که گفتیم اشتراک گذاری بیش از یک بار خود است تنها زمانی که ارزش افزوده‌ای در محتوا شما وجود داشته باشد.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...