رفتن به مطلب

امن ترین شرکت های جهان را بشناسید


iranfox

پست های پیشنهاد شده

شاید برای بسیاری از علاقه مندانی که با خرید بلیط هواپیما به مسافرت می پردازند، جای سوال باشد که امن ‌ترین شرکت ‌های هواپیمایی جهان چه ایرلاین هایی هستند؟ اگر شما هم علاقه مند هستید تا با امن ترین شرکت های هواپیمایی دنیا آشنا شوید، در این مقاله با تیم تحریریه سایت تیک بان همراه باشید.

آمار اجتماعی از امن ترین شرکت های هواپیمایی در جهان

با توجه به آمار موسسه اروپایی JACDEC که معتبرترین موسسه ای است که میزان امنیت شرکت ‌های هواپیمایی در سراسر دنیا را بررسی و منتشر می‌کند. رتبه اول در شرکت های هواپیمایی به Cathay Pacific تعلق می گیرد. نام بیش از 60 شرکت هواپیمایی در لیست موسسه JACDEC دیده می شود.

شرکت هواپیمایی Cathay Pacific

رتبه نخست امن ترین شرکت های هواپیمایی را Cathay Pacific به خود اختصاص داد است. دفتر اصلی این شرکت هواپیمایی در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ واقع شده است. مسافران با انتخاب این شرکت هواپیمایی می توانند به 200 مقصد و 50 کشور سفر نمایند. هواپیماهای پهن‌پیکر A330، A340 ایرباس، ایرباس A350، بوئینگ ۷۴۷ و بوئینگ ۷۷۷ از جمله هواپیماهایی است که این شرکت برای جابجایی مسافران خود استفاده می نماید. بلیط هواپیما شرکت هواپیمایی Cathay Pacific نسبت به امنیتش بسیار مقرون به صرفه است. "کاتای پسیفیک، (Cathay Pacific) شرکت هواپیمایی حامل پرچم هنگ کنگی است، که از سال ۲۰۱۱ از سوی یاتا به‌عنوان سومین شرکت هواپیمایی جهان بر پایه میزان ارزش بازار سرمایه شناخته می‌شود،

شرکت هواپیمایی Emirates

نام شرکت هواپیمایی Emirates را به مرور مشاهده کرده اید. این شرکت سال های زیادی اسپانسر تیم های معروفی مانند رئال، آرسنال، پاری سن ژرمن و چلسی بوده است. شرکت هواپیمایی Emirates بزرگترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه است که در دبی واقع می باشد. شرکت هواپیمایی Emirates روزانه مقاصدی مانند خاورمیانه، خاور دور، اروپا، شبه ‌قاره‌ی هند، آفریقا، جنوب شرق آسیا و آمریکای شمالی را پوشش می دهد. تمای مقاصدی که این شرکت پوشش می دهد شامل 133 شهر و 74 کشور است. قیمت بلیط هواپیما این شرکت به نسبت سایر ایرلاین ها بالاتر می باشد.

شرکت هواپیمایی EVA Air

شرکت هواپیمایی هواپیمایی EVA Air سومین شرکت هواپیمایی امن جهان است که در تایوان قرار دارد. این شرکت هواپیمایی بیش از 40 مقصد بین المللی و 73 فرودگاه در آسیا، اروپا، استرالیا و شمال آمریکا را تحت پوشش قرار میدهد.

شرکت هواپیمایی Qatar Airways

شرکت هواپیمایی Qatar Airways در رتبه چهارم امن ترین شرکت های هواپیمایی دنیا قرار دارد. این شرکت هواپیمایی هم در زمینه فوتبال فعالیت دارد و اسپانسر تیم بارسلونا است. شرکت هواپیمایی Qatar Airways همانطور که از نامش پیداست به کشور قطر تعلق دارد که دفتر مرکزیش در دوحه قرار دارد. Qatar Airways به بیش از 133 مقصد خدمت رسانی می کند. این شرکت به مقصدهایی چون اروپا، آفریقا، آسیای میانه، خاورمیانه، خاور دور، آسیای جنوبی، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اقیانوسیه پرواز مستقیم دارد.

شرکت هواپیمایی Hainan Airlines

رتبه پنجم امن‌ترین شرکت ‌های هواپیمایی جهان به شرکت هواپیمایی Hainan Airlines تعلق می گیرد. دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی Hainan Airlines در شهر هاینان کشور چین واقع شده است. این شرکت هواپیمایی روزانه به بیش از 90 مقصد خدمات دهی می کند. شرکت هواپیمایی Hainan Airlines به قاره اروپا، آمریکا، آسیا و آفریقا پروازهای مستقیم دارد.

شرکت هواپیمایی KLM

ششمین شرکت هواپیمایی امن جهان شرکت هواپیمایی KLM است. شرکت هواپیمایی KLM متعلق به کشور فرانسه است و دفتر مرکزیش در پاریس قرار دارد. این شرکت بزرگترین شرکت هواپیمایی دنیا می باشد. شرکت هواپیمایی KLM به ۱۳۸ مقصد مختلف جهان پرواز مستقیم دارد.

شرکت هواپیمایی Air New Zealand

آخرین شرکتی که آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد و در رتبه هفتم امن ترین شرکت های هواپیمایی دنیا قرار دارد؛ شرکت هواپیمایی Air New Zealand است. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در نزدیکی فرودگاه بین ‌المللی اوکلند واقع شده است. ایرباس های A320 و A321، بوئینگ ۷۳۷، ۷۴۷، ۷۶۷، ۷۷۷ و ۷۸۷ از جمله ایرباس هایی هستند که این شرکت برای خدمات دهی از آن استفاده می کند. شرکت هواپیمایی هواپیمایی Air New Zealand به 55 مقصد دنیا پرواز مستقیم دارد.

اطلاعات بیشتر به همراه خرید بلیط هواپیما

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مطلب"آنچه که باید درباره سفر با هواپیما بدانید" مراجعه کنید. همچنین برای خرید بلیط هواپیما ارزان می توانید بلیط خود را از سایت تیک بان انتخاب و رزرو کنید. سایت های تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور به شمار می روند. برای رزرو بلیط هواپیما خود از طریق تیک بان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما کافی است کلمه تیک بان یا عبارت tikban را جستجو نمایید و در کسری از دقیقه بلیت مورد نظر را تهیه نمایید. منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...