رفتن به مطلب

بهترین خرید را در تابستان انجام دهید


iranfox

پست های پیشنهاد شده

"با این اوصاف بهترین زمان برای خرید بلیط اواسط هر ماه است. بهتر است زمان خود را گونه ای تنظیم کنید که تفریح و مسافرت هایتان در ابتدا و انتهای ماه نیفتد. خرید بلیط در اواسط هر ماه نیز می تواند یکی از بهترین راه های خرید بلیط هواپیما ارزان باشد."کیش یکی از بهترین نقاط کشور است که افراد می توانند با سفر به آن لحظاتی شیرین را رقم بزنند. جاذبه های گردشگری کیش به قدری زیاد و جذاب است که سالانه توریست ها و گردشگران زیادی با تهیه بلیط هواپیما به آن سفر می کنند. اما سفر به کیش همیشه با هزینه های بالایی همراه بوده است. تیک بان در این مطلب به شما خواهد گفت که در چه زمانی به کیش سفر کنید. ارزانترین زمان سفر به کیش چه فصلی است؟ برای پاسخ به این سوالات تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کدام ماه‌ برای سفر به کیش بهتر است؟
ماه اسفند یکی از موقعی است که در کیش خبری از شلوغی و ازدیاد جمعیت نیست. شما به راحتی می توانید در این ماه خرید بلیط هواپیما به مقصد کیش را انجام دهید و به دور از شلوغی ها جاذبه های بی نظیر عروس خلیج فارس لذت ببرید. در فصل زمستان و پاییز اکثر خانواده ها مشغول کار و اکثر افراد خانواده ها در حال تحصیل هستند از این رو این فصل در کیش شلوغی زیادی نخواهد داشت. در این فصل علاوه بر خلوت بودن، ارزانی را نیز تجربه خواهند کرد.بسیاری از شرکت های هواپیمایی و هتل ها برای جذب بیشتر مشتری بلیط هواپیما و اتاق های هتل را با تخفیفات شگفت انگیزی ارائه می دهند. ، پلاژهای تفریح‌ های آبی هم تخفیف ‌های خوبی دارند شما می توانید به این صورت هزینه های سفر خود را به طور چشمگیری کاهش دهید. با استفاده از این تخفیفات می توان سفری ارزان و مقرون به صرفه ای به کیش داشت. این تخفیفات را جدی بگیرید. از طرفی نمی توان به سادگی از دلچسبی هوای کیش در این فصل گذشت.

فصل تخفیف ‌های کیش
هوای جزیره کیش در فصل تابستان به شدت گرم و شرجی خواهد بود. نکته جالب اینجاست که افراد زیادی با وجود گرمی هوا به این جزیره مسافرت می کنند. "آب و هوای کیش گرم و مرطوب بوده و میانگین دمای سالانه جزیره ۲۶/۶ درجه سانتیگراد می‌باشد. آب و هوای جزیره تحت تأثیر توده‌های مختلف هوای شمال غربی و جنوبی قرار داشته و به شکل کلی خشک و کم باران است. بارندگی بیشتر به صورت رگبار و درماه‌های زمستان اتفاق می‌افتد. "( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) رزرو بلیط هواپیما به مقصد کیش در این فصل بیشترین آمار را دارد. دلیل ازدیاد جمعیت در این فصل برگزاری جشنواره ها و فستیوال‌ های مختلف است. اگر اهل جشنواره، کنسرت و یا فستیوال هستید، بهترین زمان سفر به کیش در این فصل است.

کیش در ایام بعد از تعطیلات نوروز
یکی دیگر از ایامی که می تواند رزرو بلیط هواپیما ارزان را برای مخاطبان میسر کند، ایام بعد از تعطیلات نوروز است. در این ایام تمامی مسافران به خانه های خود برگشته اند و بهترین زمان است تا جزیره کیش را به راحتی و با هزینه اندک دیدن کنید.

روزهای ارزان در کیش
به جز ماه ‌هایی که عنوان شد، روزهایی است که سفر به کیش می تواند هزینه های کمتری داشته باشد. اگر در سر خود خرید بلیط هواپیما به مقصد کیش را می پرورانید، این بلیط را در اواسط هفته تهیه کنید. نه تنها بلیط هواپیما در اواسط هفته ارزان است، هتل ها نیز در این ایام به دلیل نداشتن متقاضی تخفیفات شگفت انگیزی را رائه می دهند. فراموش نکنید در روزهای چهارشنبه و شنبه بلیط هواپیما گران‌ ترین حالت خود را تجربه می کند.
هزینه غذا در کیش
یکی از مهم‌ ترین دغدغه ‌های گردشگران در سفر به کیش هزینه غذا است. هزینه غذا در کیش نسبت به سایر شهرهای ایران گران تر خواهد بود. نکته جالب درباره هزینه غذا در کیش این است که قیمت ها به هیچ عنوان کاهش نخواهند داشت. بنابراین اگر هزینه غذا برایتان مهم است باید رستوران های ارزان تر را انتخاب کنید.

  • جاذبه های گردشگری کیش
  • تفریحات آبی
  • مسیر دوچرخه سواری
  • کشتی یونانی
  • ساحل مرجانی
  • شهر زیر زمینی کاریز
  • شهر باستانی حریره
  • آب انبار دوقلو
  • لاک پشت های دریایی
  • درخت سبز
  • پارک دلفین
  • جزیره هندورابی
  • پارک ساحلی میر مهنا
  • اسکله تفریحی کیش

جزیره کیش از جاذبه های گردشگری بسیار زیادی برخوردار است که می توانید با مراجعه به آنها لحظات شادی را برای خود و خانواده رقم بزنید. در مطلب بالا به چند مکان اشاره شد.

خرید بلیط هواپیما کیش
اگر از آن دسته از مسافرانی هستید که طرفدار سفرهای ارزان هستید و نمی خواهید بودجه های سنگینی را برای سفر به اقتصاد خانواده تحمیل کنید، بهتر است از طریق سایت تیک بان اقدام کنید. سایت تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما به مقاصد مختلف مانند شیراز، تبریز، کیش، قشم،تهران، مشهد و اصفهان هستند. تیک بان در این راه همراه شماست و در صورت بروز هرگونه سوال، تیم پشتیبانی 24 ساعته تیک بان شما را یاری خواهد کرد. تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی جهان همکاری می کند. این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد. برای خرید بلیط هواپیما به مقاصد مختلف از طریق سایت تیک بان می تواند کلمه تیک بان یا عبارت tikban را جستجو نمایید. منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...