رفتن به مطلب

5 ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری در سال 2021


رمزینکس

پست های پیشنهاد شده

5 ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری در سال 2021

آیا در حال حاضر ارز دیجیتال دارید؟ اگر نه، حتماً به فکر خرید مقداری از این ارزها باشید، چون احتمال دارد ارزش آنها در 5 تا 10 سال آینده سر به فلک بکشد. در حالی‌که اقتصاد جهانی شروع به پذیرفتن آن به عنوان یک ارز واقعی کرده است، قیمت آن راهی جز بالا رفتن ندارد. بازار ارزهای دیجیتال یکی از بزرگترین بخش‌های سرمایه گذاری در حال رشد در چند تبدیل شده است به¬طوری که ارزش توکن‌های رمزنگاری شده بسیار سریعتر از سهام شرکت¬ها افزایش می‌یابد و بسیاری از افراد آنها را به سهام شرکت‌ها ترجیح می‌دهند. 

5 ارز دیجیتال برتر که همه باید داشته باشند
در حال حاضر، بیش از هزار ارز دیجیتال مختلف در بازار وجود دارد و اگرچه «سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال» توصیه خوبی است، اما «سرمایه گذاری در اولین ارز دیجیتال که با آن روبرو می‌شوید» اصلاً پیشنهاد خوبی نیست. فقط تعداد محدودی از ارزهای دیجیتال شایان سرمایه‌گذاری هستند. در اینجا با برداشتی از مقاله موجود در سایت خرید و فروش ارز دیجیتال رمزینکس به معرفی این ارز ها پرداخته ایم.


5 ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری در سال 2021


بیت‌کوین
بیت‌کوین رایج‌ترین و بزرگ‌ترین ارز دیجیتال است. محبوبیت بیت‌کوین به تنهایی به عنوان یک محافظ در برابر تغییرات بازار عمل می‌کند. علاقه‌ی دائمی به بیت‌کوین وجود دارد و سابقه‌ی قیمتی آن کافی است تا بسیاری از سرمایه‌گذاران را با امید صعود قیمت مجاب به پیوستن به بازار کند. اگرچه پیش‌بینی کردن بازار غیرممکن است، اما انتظار می‌رود قیمت بیت‌کوین در سال جدید همچنان افزایش یابد. صرافی رمزینکس بستری امن برای خرید بیت کوین و اطلاع از قیمت بیت-کوین است.

اتریوم
اتریوم بعد از بیت‌کوین دومین ارزدیجیتال شناخته‌شده در جهان است. برخلاف بیت‌کوین، اتریوم چیزی فراتر از یک ارزدیجیتال است. بلاکچین اتریوم یک قرارداد هوشمند و بستر توسعه است که در حال حاضر به عنوان پایه‌ای برای چندین اپلیکیشن توزیع‌شده‌ی موفق در بازار عمل می‌کند. این بلاک‌چین، ارز دیجیتال اتریوم را در موقعیت جالبی قرار می‌دهد، زیرا اتریوم یکی از توکن‌های قدیمی ‌است که استفاده از آن تنها در «ارز» بودن خلاصه نمی‌شود بنابراین بعید به نظر می‌رسد بلاک‌چین اتریوم یا توکن‌های آن یک شبه ناپدید شود و انتظار می‌رود روز به روز بر استفاده‌کنندگان از خدمات این بلاک‌چین افزوده شود. بنابراین گزینه¬¬ی مناسبی برای سرمایه گذاری می¬باشد.

ریپل
ریپل بجای تلاش برای ابداع مجدد چرخ یا تسخیر یک بازار جدید، رویکرد متفاوتی نسبت به مشکلی دارد که بیت‌کوین سعی در حل آن داشت؛ یعنی ارسال و دریافت پول در سراسر دنیا به صورت آنی و بدون کارمزد یا با کارمزد بسیار کم. درواقع استراتژی خاص ریپل (که شامل شکست‌ دادن بانک‌ها و موسسات مالی در بازی انتقال پول است) خود را به عنوان جایگزینی برای روش قدیمی، کند و گران‌قیمت انتقال پول در قرن بیست و یکم معرفی کرده است وبلاکچین ریپل به یک شبکه‌ی بین بانکی برای ارسال و دریافت مستقیم پول بین موسسات تبدیل شده است. به این دلیل انتظار می‌رود قیمت ریپل با گذشت زمان رشد زیادی داشته باشد. ازین رو یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری ریپل می¬باشد.

لایت‌کوین
لایت‌کوین یکی از معدود آلت‌کوین‌های مبتنی بر بیت‌کوین و احتمالاً موفق‌ترین آن‌ها است. آلت‌کوین‌ها، ارزهای دیجیتالی هستند که از کد پایه مشابه بیت‌کوین استفاده می‌کنند و هدف از ایجاد آنها حل کردن یک یا دو مشکل بزرگ بیت‌کوین مانند مقیاس‌پذیری یا مسائل امنیتی است. بیشتر آلت‌کوین‌های مبتنی بر بیت‌کوین از نوسانات قیمت بیت‌کوین پیروی می‌کنند، یعنی همانند بیت‌کوین بالا و پایین می‌شوند. به همین دلیل انتظار می‌رود قیمت لایت‌کوین، همانند بیت‌کوین، در ادامه‌ی سال افزایش یابد، و حتی اگر کاهش یابد، بعید است که ارزش آن کاهش چشمگیری داشته باشد. این امر باعث شده لایت‌کوین در حال حاضر یکی از مطمئن‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در بازار باشد.

بایننس کوین
بایننس‌ کوین متفاوت¬ترین ارز دیجیتال معرفی شده در این مقاله می¬باشد. اول بخاطر اینکه این کوین جدیدترین توکن در میان ارزهای دیجیتال است و فقط دو سال است که در بازار حضور دارد. دوماً، برخلاف سایر توکن¬ها که توسط گروهی از توسعه¬دهندگان ساخته شده‌اند و سعی در حل مشکلات خاص داشتند، بایننس¬کوین توسط یک صرافی ارز دیجیتال یعنی بایننس ارائه شده است. بایننس در حال حاضر بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان است، بنابراین بعید به نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک اتفاق تلخی برای توکن بایننس بیفتد، اما بهتر است همیشه در جریان اتفاقات جدید و اخبار این توکن باشید.

چگونه ارز دیجیتال بخریم؟
صرافی¬های زیادی در چند سال اخیر شروع به کار در زمینه خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال کردهاند. صرافی که انتخاب میکنید در وهله اول باید معتبر باشد، سابقه چند ساله در این خصوص داشته باشد و طیف گستردهای از ارزهای دیجیتال را پوشش دهد. 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 ماه پیش ...

سلام

در روزهای اخیر مثل اینکه دوج کوین هم خیل باب شده

رمزارزها کلا روزانه و هفتگی ترند دارن و اینکه بگیم برای یک سال چه رمزارزهایی خوبه خیلی منطقی نیست

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...