رفتن به مطلب

چگونه تعامل در اینستاگرام را تقویت کنیم؟


flwland

پست های پیشنهاد شده

به زبان ساده، تعامل به تعداد تعاملات افراد با محتوای صفحه شما گفته می شود. به لایک، نظر، اشتراک، ذخیره، بازتوییت و غیره فکر کنید. پیگیری و درک درگیر شدن در شبکه های اجتماعی در سال 2020 بسیار مهم است (حتی بیشتر از پیگیری دنبال کنندگان!) در حقیقت، وقتی بیشتر مارک ها به دنبال تأثیرگذار برای شراکت با آن هستند، در حقیقت تأثیرگذاران با تعامل بالا را نسبت به تعداد زیاد پیروان در اولویت قرار می دهند. نامزدی منجر به تبدیل و ارتباط عمیق تر با پیروان شما می شود.

در اینجا چند روش مطمئن برای تقویت تعامل در شبکه های اجتماعی آورده شده است:

1-با مخاطبان خود وارد تعامل شوید

ما به عنوان کاربر، بیشتر تمرکز خود را بر روی ایجاد بهترین محتوا قرار می دهیم. اما بعد از ارسال این مطالب چه اتفاقی می افتد؟از آنجاست که کار واقعی آغاز می شود. به عنوان یک قانون ساده، سعی کنید به هر نظر، DM و پاسخ داستانی که دریافت می کنید پاسخ دهید. اگر افرادی مایل به تعامل با شما باشند، به این معنی است که آنها به آنچه شما ارسال می کنید اهمیت می دهند و اگر آنها به آنچه شما ارسال می کنید اهمیت می دهند، باید این رابطه را تعمیق بخشید تا آنها همیشه از کار شما حمایت کنند!

در سال 2020، الگوریتم اینستاگرام نسبت به تعداد بازدیدها یا تعداد دنبال کنندگان به تعامل پاداش می دهد. به همین دلیل است که ممکن است ابتدا همیشه پست ها و داستان های مربوط به حساب های “مورد علاقه” خود را مشاهده کنید. به علاوه! هرچه تعداد افرادی که با شما درگیر هستند بیشتر باشد، محتوای شما در خبرمایه آنها بیشتر نشان داده می شود.

وقتی می گوییم نامزدی، منظورمان فراتر از ایموجی قلب است, وقتی کسی اظهار نظر می کند “من این را دوست دارم!” روی پست شما,درعوض پاسخ دهید ” ما از شنیدن این حرف بسیار خوشحالیم! متشکرم “یا چیزی به همین منظور. مهم است که نشان دهید یک شخص واقعی در پشت حساب شما وجود دارد! پاسخ به پیام های مستقیم روش دیگری برای تعامل با مخاطبان است. اگر وقت یا توان مالی دارید، هر هفته چند ساعت را صرف پاسخ به DM های خود کنید! کارهای کوچک از این قبیل واقعاً مورد توجه طرفداران قرار می گیرند.

2-کپشن مناسب قرار دهید

لازم نیست همه زیرنویس ها یک قصه گویی باشد، اما به شرح تصاویر خود به عنوان راهی برای جذب فالوور فکر کنید تا کمی بهتر با شما یا برندتان آشنا شوند. مطالعات نشان داده است که زیرنویس های طولانی تر و متفکرانه تر می توانند راه های بسیار خوبی برای ارتباط با پیروان شما و پرورش سطح بالاتری از تعامل باشند. پیروان احتمالاً زیرنویس های طولانی تر شما را می خوانند، ممکن است در پاسخ به عنوان شما نیز نظری بگذارند.
باز هم، نیازی نیست که این کار در هر پست انجام شود، اما یک قصه گویی گاه به گاه می تواند یک سرمایه بزرگ برای تقویت تعامل شما در شبکه های اجتماعی در طولانی مدت باشد.
 

3-از GIF و Emoji استفاده کنید

هرگز از استفاده از GIF و شکلک در پست های خود نترسید. در سال 2020، نحوه برقراری ارتباط ما به شدت تغییر کرده است، حتی در مقایسه با همین 10 سال پیش.
Emoji ها به زیرنویس ها و صدای مارک شما روح تازه می بخشند و به شما کمک می کنند تا توجه مخاطبان خود را جلب کنید.
وقتی در حال برنامه ریزی تقویم اجتماعی خود هستید، به خاطر داشته باشید که در عین حرفه ای بودن، روش هایی برای سرگرمی و انسانی بودن در شبکه های اجتماعی وجود دارد.
 

4- CTA های پاک را در زیرنویس های خود بگنجانید

تماس با اقدامات (CTA) روشی است که مخاطبان شما را وادار به اقدام در برخی از درخواستها، سوالات و غیره می کند. این فرصتی است تا بتوانید با مخاطبان خود سرگرم شوید یا نظرات آنها را درباره هر موضوعی که در نظر داشته اید بسنجید. اگر پستی در مورد رستوران های مورد علاقه خود در شهر به اشتراک بگذارید. در پایان عنوان خود، چرا از پیروان خود نمی پرسید که غذای مورد علاقه آنها چیست؟ این مرحله ساده پیروان را وادار می کند که شاید فقط پست را دوست داشته باشند و به پیمایش ادامه دهند، متوقف شوند و نظر خود را بگذارند. نظرات یک روش عالی برای تقویت تعامل با الگوریتم اینستاگرام است، بنابراین هرچه بیشتر بتوانید نظرات را تشویق کنید، پست شما بهتر عمل می کند! شخصی که با او ارتباط برقرار می کنید بیشتر از شخصی که هرگز با او ارتباط برقرار نکرده اید تمایل به اظهار نظر در مورد پست های آینده دارد.
 

5-هنگام گسترش، از ویژگی های جدید استفاده کنید

ممکن است همراهی با هر به روزرسانی در شبکه های اجتماعی دشوار باشد، اما سیستم عامل ها معمولاً به کاربرانی که از آخرین ویژگی های آنها استفاده می کنند پاداش می دهند. در مورد اینستاگرام، اکنون زمان خوبی برای شروع آزمایش با Instagram Reels است. Instagram Reels از نظر ماهیت مبتنی بر ویدئو شبیه TikTok است و به کاربران امکان می دهد تا کلیپ های ویدیویی حداکثر 15 ثانیه تنظیم شده را به عنوان موسیقی ضبط کنند.
یکی از مهمترین مزایای ایجاد محتوای Instagram Reels اشتراک پذیری است. شما می توانید Reels اینستاگرام خود را با Instagram Stories خود به اشتراک بگذارید  و با حداکثر 15 ثانیه زمان اجرا، کل ویدیوی شما در طول Story Instagram پخش می شود. این با پیش نمایش 15 ثانیه ای فیلم های IGTV متفاوت است. داشتن ویدئوی کامل شما در Stories می تواند باعث جلب علاقه مخاطبان شود. یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از ویژگی های جدید مانند Reels قرار دادن صفحه کاوش است. همه در اینستاگرام، حتی کسانی که شما را دنبال نمی کنند، می توانند با Reel Instagram شما روبرو شوند.
 

6- توجه را با محتوای ویدیو جلب کنید

هیچ رازی نیست که محتوای ویدیویی جذاب تر از عکس در رسانه های اجتماعی است. هنگامی که در هر سیستم عامل اجتماعی پیمایش می کنید، احتمالاً روی یک ویدیو مکث خواهید کرد، فقط برای دیدن اینکه این ویدیو در چه زمینه ای است! روش های زیادی برای استفاده از محتوای ویدئویی وجود دارد. Instagram Stories، IGTV، Instagram Live، Pinterest، TikTok، Facebook Live و …
اگر می خواهید تعامل ویدئو را حتی بیشتر کنید، زیرنویس را به ویدیوی خود اضافه کنید! یکی از بهترین روش ها برای جلب توجه استفاده از متن روی فیلم هایتان است. اگر مردم بتوانند آنچه را که شما می گویید بخوانند، احتمالاً تا آخر وجود دارند. زیرنویس استوری اینستاگرام نه تنها زیرنویس برای افرادی که بدون صدا تماشا می کنند مهم است، بلکه برای کسانی که مشکل شنوایی دارند نیز فوق العاده مفید است.
 

7- با استفاده از اینسایت، محتوای خود رامدیریت کنید

اگر نمایه تجاری در اینستاگرام دارید، به Instagram Insights دسترسی دارید. اینسایت به شما امکان می دهد درک عمیق تری از محتوای مخاطبان خود با بیشتر مخاطبان خود داشته باشید، مخاطبان شما در واقع چه کسانی هستند و موارد دیگر. این داده ها برای افزایش تعامل بسیار مهم هستند زیرا به شما کمک می کنند مخاطبان خود را درک کنید. با استفاده از این اطلاعات، شما در حال ایجاد محتوایی هستید که واقعاً مخاطبان شما می خواهند ببینند.
اگر مطلب خود را ارسال می کنید، اما هیچ سرنخی از عملکرد واقعی آن ندارید و راهی برای دانستن چگونگی رشد تعامل خود ندارید. شناخت اینسایت به شما امکان می دهد مسیر روشنی را برای رشد حساب خود استراتژی کنید.
فالولند
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...