رفتن به مطلب

راه حل مشکل عدم دریافت نوتیفیکیشن اینستاگرام


amirhosseinhozhabr1373

پست های پیشنهاد شده

آیا مشکل دریافت اعلان های اینستاگرام را ندارید؟ اپلیکیشن اینستاگرام که میلیاردها کاربر در سرتاسر جهان دارد ، ممکن است هر از چندگاهی در برخی از موارد با شکست مواجه شود. دلایل این شرایط ، که به خصوص کاربران فعال اینستاگرام را آزار می دهد ، می تواند مبتنی بر دستگاه و گاهی اوقات مبتنی بر برنامه باشد. آزار دهنده ترین یکی از مشکلاتی که در برنامه اینستاگرام رخ می دهد اعلان های اینستاگرام است که کاربران اغلب با آن روبرو می شوند . راه حل این وضعیت که بیش از یک دلیل دارد ، کاملاً ساده است. با دنبال کردن دقیق مراحل که در هر دو دستگاه اندروید و آیفون توضیح خواهیم داد ، می توانید مشکل را حل کنید.

راه حل مشکل اعلان اینستاگرام
به طور کلی ، این ممکن است مربوط به اعلان های باز نشده از طریق تلفن باشد و علت آن هم دستگاه شما باشد. به راحتی می توانید این مشکل را از تب تنظیمات دستگاه هوشمند فعلی خود برطرف کنید. اگر می گویید اعلان اینستاگرام تلفن آیفون دریافت نمی کنید ، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید. می توانید همین مراحل را در تنظیمات اعلان اینستاگرام تلفن اندرویدی اعمال کنید.

به قسمت تنظیمات در دستگاه هوشمند فعلی خود دسترسی پیدا کنید.
از برگه تنظیمات دستگاه خود به اعلان ها دسترسی پیدا کنید. از اینجا ، یک اعلان اینستاگرام را باز خواهید کرد .
روی گزینه برنامه Instagram در برگه باز شده ضربه بزنید.
نمایش در صفحه قفل را به عنوان آخرین اقدام انتخاب کنید.
به همین ترتیب ، اگر می خواهید نه تنها اعلان های متنی بلکه اعلان های صوتی را نیز دریافت کنید ، می توانید ویژگی روشن کردن اعلان های صدا را در قسمت تنظیمات فعال کنید. این مشکل شما را حل کند. شما همچنین میتوانید جهت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و خرید لایک و کامنت جهت افزایش فروش خود اقدام کنید.

اعلان های اینستاگرام نمی آیند
اعلان های اینستاگرام را روشن کنید
در برخی موارد ، برخلاف تصور عمومی ، ممکن است این مشکل ناشی از دستگاه و برنامه نباشد. برخی از کاربرانی که در اینستاگرام فعال هستند با مشکل دریافت نکردن اعلان پیام اینستاگرام روبرو می شوند و روش های مختلف در تلاشند تا از این مشکل خلاص شوند. با این حال ، معلوم می شود که وضعیتی که گاهی تصور می شود یک مشکل است ، یک اشتباه جزئی فراموشی است. زیرا بسیاری از کاربران اینستاگرام فراموش می کنند که یک اعلان را از طریق برنامه باز کنند. برای باز کردن اعلان های اینستاگرام ، باید تنظیمات برنامه آیفون یا آندروید را وارد کنید. می توانید با دنبال کردن مراحل ذکر شده در زیر به ترتیب مشکل خود را حل کنید. (پشتیبانی اینستاگرام) 

ممکن است این پست را نیز بپسندید: چگونه بحران را در رسانه های اجتماعی مدیریت کنیم؟

به قسمت برنامه Instagram در دستگاه هوشمند موجود خود دسترسی پیدا کنید .
پس از باز شدن برنامه ، روی نماد به صورت سه خط موجود در بالا سمت راست صفحه نمایه خود کلیک کنید.
روی گزینه تنظیمات نوشته شده در پایین گزینه های باز شده کلیک کنید.
گزینه Notifications را انتخاب کنید.
اعلان هایی را که می خواهید در صفحه جدیدی که باز می شود باز کنید و اعلان های آنها را فعال کنید.


به روز رسانی برنامه اینستاگرام
حتی اگر راه حل های ذکر شده در بالا را امتحان کنند ، ممکن است کاربران نتوانند اعلان اینستاگرام تلفن را باز کنند . اگر روش هایی را که در بالا ذکر کردیم امتحان کرده اید و مطمئن هستید که مشکل شما از طریق تلفن یا برنامه ایجاد نشده است ، تنها یک کار باقی مانده است. بروزرسانی برنامه اینستاگرام . به خصوص کاربران دستگاه های هوشمند به جای حذف پرونده های غیرضروری یا انتقال آنها به جای دیگر ، فرایند به روزرسانی برنامه را هنگامی که حافظه تلفن آنها خیلی پر است به تعویق می اندازند. در نتیجه این وضعیت ، برنامه ها به نسخه های قدیمی خود ادامه می دهند. اما برای مدتی ، خطاهای مختلفی شروع به رخ دادن می کنند. به همین دلیل ، اگر اعلان صوتی اینستاگرام یا اعلان آیفون اینستاگرام دریافت نمی کنیداگر شما مجبورید مرتباً با مشکلاتی از جمله عدم امکان باز شدن کنار بیایید ، بهتر است نسخه برنامه خود را بررسی کنید. با ورود به بخش بازار برنامه های کاربردی آنلاین دستگاه هوشمند فعلی ، می توانید به روز بودن برنامه خود را تأیید کنید. اگر برنامه اینستاگرام به روز نیست ، شاید لازم باشد فوراً آن را به روز کنید.

حافظه پنهان برنامه Instagram را پاک کنید

در بعضی موارد ، این مشکل ممکن است به دلیل پر بودن حافظه پنهان برنامه باشد. برای این منظور ، می توانید با پاک کردن حافظه پنهان و داده های برنامه Instagram از تنظیمات تلفن خود ، مشکل خود را برطرف کنید . به این ترتیب مشکل عدم دریافت اعلان اینستاگرام برطرف می شود.
 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...