رفتن به مطلب

بازاریابی محتوای سئو پسند


nilshid

پست های پیشنهاد شده

نکات بازاریابی محتوا از نظر سئو

نکات بازاریابی محتوا از نظر سئو بهترین محتوای ممکن را تولید کنید. در یک کلام: آسان ولی در عمل مشکل است. در زیر به چند صفت بارز برای یک محتوای مناسب و قوی اشاره شده است. اگر شما بتوانید همه ی این موارد یا حتی تعدادی از آن ها را در تولید محتوا رعایت کنید آنگاه می توانید محتوایی بی نظیر ایجاد کنید.

نکات بازاریابی محتوا از نظر سئو
 
  • ساده
  • خارق العاده
  • ملموس
  • معتبر
  • محسوس
  • روایتی
محتوای منسجم ایجاد کنید

کسانی در کسب و کار خود موفق اند که مشتری هدف خود را می شناسند، مشکلات آنها را می فهمند و از نقاط ضعف آن ها آگاهی دارند. تمرکز محتوا باید در محدوده ای باشد که پاسخ مشتری را بدهد و نیازهای آنها را برطرف کند.

ساختار منطقی برای محتوای خود ترتیب دهید

جامعه کنونی متشکل از افرادی است که در حالی که با حجم زیاد پیام ها و اطلاعات بمباران می شوند، زمانی برای توجه به آن ها ندارند و بسیاری از اطلاعات نادیده گرفته می شوند.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

ممکن است شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام و سایر آن ها جذاب باشند اما گوگل نباید فراموش شود. قبل از آن که به امکانات اشتراک گذاری محتوای خود فکر کنید مطمئن شوید نوشته شما را به راحتی گوگل یا دیگر موتور های جستجو ایندکس می کنند.

نکات بازاریابی محتوا از نظر سئو در رابطه با بهینه سازی تصاویر:

برخی از طراحان سایت از تصاویر برای هر چیزی استفاده می کنند. درحالی که این کار می تواند به نظر مناسب باشد ولی قطعا زمان بارگذاری صفحات را بالاتر خواهد برد. سرعت صفحات وابسته به حجم خود فایل HTML و سایز تمامی فایل های به کار رفته در آن است. تصاویر معمولا ۵۰ درصد زمان بارگذاری را شامل می شوند.

کیفیت تصاویر


کیفیت تصاویر توسط وضوح، خلوص رنگ و جزییات تصویر مشخص می شود. از ویرایشگرهایی استفاده کنید که نویزها و دیگر خصیصه های ناخواسته را در تصویر حذف کنند. ویرایشگرهای حرفه ای نظیر Fireworks و Photoshop به شما امکان می دهند تا پیش زمینه و سطوح رنگ را تنظیم کنید.

چهارچوب بهینه سازی

پیشنهادهای زیر به شما این امکان را می دهند تا تصاویرتان را برای بارگذاری سریع در سایت بهینه سازی کنید بدون آنکه بر کیفیت نهایی آنها تاثیری گذارد:
  • وضوح تصاویر را به ۷۲ dpi کاهش دهید.
  • تصاویر متنی را به متن واقعی تبدیل کنید.
  • تصاویر را به اندازه ای که مورد نیاز است برش دهید.
  • عمق رنگ را درمواقعی که برای کیفیت مورد نیاز نیست کم کنید.
محتوای خود را چند رسانه ای کنید

قدرت کلمات نباید دست کم گرفته شوند. این در حالی است که شبکه های بصری نیز به همان میزان مهم هستند. محتوای خود را در قالب رسانه های مختلف ایجاد و منتشر کنید.

بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید

ایجاد محتوای بدون هدف، هدر دادن وقت، پول و انرژی برای بازاریابی است. هدف محتوای بازاریابی می تواند شامل به دست آوردن مشتریانی برای فهرست ایمیل های شما و بالا بردن تعداد لایک های فیسبوک باشد که در نهایت به فروش محصول و خدمات شما منجر خواهد شد.

منبع: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...