رفتن به مطلب

سفارش طراحی لوگو


armvalogo

پست های پیشنهاد شده

بنابراین می خواهید برای شرکت یا سازمان خود آرم طراحی کنید. در صورت داشتن منابع ، اولین پیشنهاد ما استخدام یا سفارش طراح است. طراحی یک آرم ممکن است ساده به نظر برسد ، اما از هر طراح خوبی س askال کنید و آنها به شما خواهند گفت که اینگونه نیست. روند طراحی به ندرت انجام می شود. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در سایت آرمکده

به علاوه ، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید و ما می خواهیم بهترین ها را داشته باشید.

اما اگر شما نیاز دارید که هویت بصری نام تجاری خود را ایجاد کنید و استخدام یک طراح برای شما گزینه ای نیست ، ما اینجا هستیم تا شما را با آن آشنا کنیم. ما از سه طراح با 25+ سال تجربه تجربه خواسته ایم که نحوه طراحی آرم را با ما در میان بگذارند.

آنچه آنها گفتند ممکن است شما را متعجب کند.

آرم چیست؟
این س probablyال احتمالاً تصاویر واضحی از یک swoosh معروف یا یک سیب را که نیش از آن خارج شده است ، به ذهن متبادر می کند. از این گذشته ، همه ما می دانیم که آرم چیست.

آرم نماد یا طرحی است که برای شناسایی یک شرکت یا سازمان و همچنین محصولات ، خدمات ، کارمندان و غیره استفاده می شود.

در ساده ترین تعریف ، یک آرم مشخص می کند. به این ترتیب است که شرکت شما در میان دیگران شناخته شده و به خاطر سپرده می شود. همچنین به عنوان چهره کسب و کار شما فعالیت می کند.

لوگوی شما همچنین می تواند فرصتی برای بیان یک بیانیه در مورد سازمان شما باشد. به عنوان مثال آمازون را در نظر بگیرید. پیکان خندان نشان می دهد که این شرکت همه چیز را از "A-Z" می فروشد و همچنین نشان دهنده میزان خوشحالی مشتریان هنگام خرید با آنها است.

یک نکته مهم این است که حتی اگر یک آرم می تواند معنای عمیق تری را منتقل کند ، اما لازم نیست. در واقع ، بیشتر شرکت هایی که برای تصمیم گیری در مورد یک آرم تلاش می کنند ، به سادگی بیش از حد از آن را می پرسند. هر سه طراح ما توافق کردند که بیشتر مردم سهام بیش از حد را در آرم ها قرار می دهند (با استفاده از جناس طراحی nerdy).

بنابراین به یاد داشته باشید ، یک آرم ممکن است نقش مهمی داشته باشد ، اما همه چیز نیست.

یک آرم نیست:
مارک شما
این یک مخلوط معمول است ، اما آرم شما مارک شما نیست. و مارک شما آرم شما نیست. نام تجاری شما نامشهود است. این شهرت شماست - آنچه مردم با شنیدن نام شما به آن فکر می کنند ، آنچه در مورد شما به دیگران می گویند و احساس شما را در آنها احساس می کنید. نام تجاری شما از هزار نقطه تماس با مشتریان ساخته شده است - نه از یک آرم.
هویت بصری شما
وقتی شرکت ها یا سازمان های جدید درخواست آرم می کنند ، یک طراح خوب می گوید: "شما فقط به آرم احتیاج ندارید ، بلکه به یک هویت تجاری نیز احتیاج دارید." آرم ها بخشی از تصویر هستند ، اما همه چیز نیستند. آنها فقط یک تصویر در یک سیستم بصری بزرگتر هستند که شامل رنگ ها ، تایپوگرافی ، عکاسی ، تصاویر ، طرح و غیره است.
شاخص موفقیت
قرار نیست آرم شما تجارت شما را ایجاد کند یا از بین ببرد. آرم Enron خوب بود ، اما کد اخلاقی این شرکت خوب نبود. Two Men and a Truck یک شرکت میلیارد دلاری است و نشان آن یک نقاشی چوبی است که توسط مادر بنیانگذار بر روی یک دستمال طراحی شده است. بهترین آرم در جهان نمی تواند یک تجارت فاسد را نجات دهد و همچنین بدترین آرم نمی تواند یک آرم صادقانه را نگه دارد.
اکنون که درمورد اینکه یک لوگو چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری انجام نمی دهد ، روشن شد ، بیایید مراحل طراحی را شروع کنیم.
 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...