رفتن به مطلب

صفر تا صد وبلاگ نویسی


nilshid

پست های پیشنهاد شده

صفر تا صد وبلاگ نویسی
 

صفر تا صد وبلاگ نویسی : ابتدا باید مشخص شود وبلاگ چیست تا بتوان موضوع صفر تا صد وبلاگ نویسی را توضیح داد. وبلاگ در اصل یک یا چند صفحه اینترنتی است که در آن فرد یا گروهی از افراد به نوشتن مطالب متعدد با موضوعات مختلف می ‌پردازند.هر زمان حس کردید مطالب مفیدی دارید که خواندن آن ها برای دیگران خالی از لطف نیست، استارت ایجاد وبلاگ را بزنید. البته ناگفته نماند وبلاگ صرفا برای نوشته ها شما نیست. بسیاری افراد عکاسان خوبی هستند و می توانند تصاویر ثبتی خود را در وبلاگ به اشتراک بگذارند. از آن جایی که وبلاگ در اینترنت ایجاد می شود می توان گفت که وبلاگ یک نشریه اینترنتی است.

تاریخچه وبلاگ و صفر تا صد وبلاگ نویسی

 

قرن ۲۱، فعالیت در این زمینه به اوج خود رسید. در ایران اولین ارائه دهنده این سرویس، سایت persianblog.ir بود (در ابتدا نام دامنه با پسوند دات کام خریداری شده بود که بنابر دلایلی مجبور به تغییر آن شدند) و تا به امروز مشغول فعالیت است.
این پدیده در مدت کوتاهی رشد بسیاری کرد و براساس آمار، رتبه ایران در وبلاگ نویسی تک رقمی است و ایران در دسته ۱۰ کشور اول وبلاگ ‌نویسی است.

ملزومات وبلاگ نویسی
 

این سرویس تحت وب هست و با توجه به این که سریس های تحت وب امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند، پس شما به جز هزینه ای که باید خرید اینترنت خود می کنید، هزینه دیگری ندارد و رایگان است.
ملزومات دیگری که برای وبلاگ نویسی نیاز است شامل کامپیوتر و اتصال آن به اینترنت، آشنایی حداقلی فرد با یکی از سیستم های عامل کامپیوتر (مانند ویندوز) توانایی قابل قبولی در تایپ کردن مطالب مورد نظر و در نهایت زمان کافی برای نوشتن مطالب در دست و مفید و البته مدیریت وبلاگ

وبلاگ‌ نویس کیست؟
 

وبلاگ ‌نویس کسی است که وظیفه نوشتن محتوا برای وبلاگ را عهده دار است. وبلاگ نویس ‌ها به دسته ‌های مختلفی تقسیم می ‌شوند: بعضی از آن ها به صورت مستقل و برخی دیگر به صورت وابسته هستند. وبلاگ ‌نویس مستقل به کسی گفته می‌ شود که وبلاگ را با توجه به موضوع و سلیقه خودش انتخاب می ‌کند و هدف آن کمک به یک وب سایت دیگر نیست. ولی وبلاگ‌ نویس وابسته تمامی فعالیت خود را برای تقویت یک وب ‌سایت دیگر انجام می‌ دهد.

زمینه های صفر تا صد وبلاگ نویسی
 

انتخاب زمینه برای وبلاگ نویسی با سلیقه فرد وبلاگ ‌نویس ارتباط مستقیم دارد. انتخاب زمینه وبلاگ موضوع چندان پیچیده‌ ای نیست. اما کسانی که به دنبال کسب درآمد از وبلاگ هستند، می‌توانند یکی از زمینه‌ های زیر را انتخاب کنند:
  • فشن و مدل: آرایش، مو و محصولات زیبایی
  • مسافرت: جاذبه ‌های طبیعی و گردشگری
  • تکنولوژی: معرفی نرم ‌افزارها، طراحی سایت، استارت ‌آپ ‌ها
  • کسب‌ و کار: به‌ روز‌رسانی ‌های حوزه صنعت، گزارش‌ های لحظه ‌ای
  • بازاریابی محتوایی: بهترین شیوه‌ ها برای انجام سئو، شیوه ‌های انجام کمپین‌ های تبلیغاتی و محتوا نویسی
  • غذا: دستور پخت، معرفی رستوران‌ ها و معرفی دکوراسیون آشپزخانه
  • سلامتی و کاهش وزن: معرفی تجهیزات ورزشی و معرفی روش ‌های تغذیه‌ ای
  • سرگرمی: نوشته ‌های طنز، داستان‌های کوتاه و بلند، انتشار فیلم و کلیپ، انتشار موسیقی و …..



منبع:  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...