رفتن به مطلب

مقایسه SUV های کوچک


saraminai

پست های پیشنهاد شده

نیسان قشقایی با هولدن ترکس با اسکودا یتی با پژو ۲۰۰۸ با کیا اسپورتیج ( فضای داخلی و نشیمن )

یتی همچنین کوتاه است ، 4.22 متر طول یا 6 سانتی متر فاصله نسبت به سال 2008 امتداد دارد ، که فضای بیشتری برای پا و فضای بیشتری برای سر فراهم می کند.
صندلی های عقب به سه بخش جداگانه تقسیم می شوند که به حالت خمیده در می آیند و برای افزایش فضای صندوق عقب یا کاهش فضای پا به جلو و عقب می لغزند (به عنوان مثال اگر کپسول کودک دارید). مزیت دیگر دریچه های تهویه مطبوع صندلی عقب است که یتی تنها اس‌یو‌وی اینجا است که آنها را تهیه می کند.
همچنین این تنها اس‌یو‌وی در اینجا است که دارای صندلی میانی است که جمع می شود و با این کار باعث ایجاد یک محل عبور (مناسب برای نخ زدن از طریق اسکی) در حالی که صندلی های خارج از خانه را استفاده می کنید و یک صندلی بغل و دکمه های نگهدارنده کف مخصوص آن سواران - بنابراین همانطور که باید یتی در برف عالی است!
قلاب های بسته ، تور چمدان و حتی یک مشعل جداشونده در صندوق عقب وجود دارد و همچنین می توانید هر صندلی را کاملاً از ماشین خارج کنید تا یتی را به یک ون تحویل مینی تبدیل کنید. با وجود کلیه پیست ها ، در اینجا کمترین ظرفیت بار - 316 لیتر - وجود دارد اما با صندلی های برداشته شده ، تا 1665 لیتر عظیم گسترش می یابد ، یا تقریباً دو برابر آنچه که تراکس می تواند با پشتی پشت خود بپوشاند.
هولدن نوار اندازه گیری را 5.5 سانتی متر دوباره فشار می دهد ، در حالی که اندازه بدنه آن 4.28 متر است.
اولویت با سرنشینان عقب بیشتر از حجم صندوق عقب است ، با تست صندلی عقب سطح متوسطی از فضای کشش را نشان می دهد ، اگرچه یک نیمکت با تنظیم بالا باعث می شود فضای سرش محدود باشد و تراکس مانند یتی و 2008 احساس هوا نکند. .
در صورت عدم وجود میل سیلندر عقب در تراکس و داشتن چرخ یدکی تمام سایز ، بهانه کمی برای لب پر بار بودن صندوق عقب است ، در حالی که ظرفیت صندوق بار 356L کمتر از آنچه در دریچه فولکس واگن گلف (380L) مشاهده می کنید ، است.
چرخاندن نیمکت عقب در مقابل صندلی های جلو و پایین انداختن پشتی ، یک منطقه بارگیری مسطح ایجاد می کند ، اما هنوز هم فقط 785 لیتر ظرفیت دارد. حتی پاگ کوچک نیز 1400 لیتر را ارائه می دهد.
فاصله بین کوچک و متوسط 4.38 متر قشقایی و 4.44 متر اسپورتیج است.
نیسان با تر و تمیز درب و کمبود جیب نقشه صندلی های جلو در پشت سرنشینان جلوی خود بی رمق و کم ویژگی است ، در حالی که کوسن به اندازه جلوی آن راحت نیست. فضای خوبی وجود دارد ، اما شاید آنقدر که انتظار دارید با توجه به اینکه 10 سانتی متر از بدنه آن بیشتر از تراکس نیست ، اضافی باشد.
در عقب تر ، صندوق عقب 430لیتر دومین بزرگترین در اینجا است ، هرچند نیسان رقمی با پشتی جمع نشده نقل نمی کند.
در مورد صندوق عقب در اس‌تی که فاقد کف تقسیم چند صفحه ای درجه تی‌اس ، تی‌ای و تی‌ال است ، چیز هوشمندانه ای وجود ندارد ، اگرچه در مقایسه با رقیب های کوچکتر ، عرض بیشتری مشاهده می کنید. با پشتی تاشو تاشو ، تقریباً یک طبقه صاف و فضای زیادی وجود دارد.
اگرچه نیاز به نشستن در سه روبرو دارید ، به اسپورتیج نگاه کنید. فاقد تونل انتقال قدرت بر فضای پای میانی و یک نیمکت راحت و گسترده است. یک خط پنجره بلند با گلخانه کم عمق بر روی دید تأثیر می گذارد.
کیا با هولدن بالاترین لب را در اینجا شریک می شود. در حالی که بوت 564L نقل قول شده بزرگترین است ، فضایی کم عمق اما طولانی است. تکیه گاه عقب نیز با زاویه شیب دار به صورت ناخوشایند از بالای نیمکت عقب جمع می شود و فضای باربری قابل استفاده ای کمتر از حتی پژو کودک ایجاد می کند.
از این نظر ، کیا بزرگ کمترین بسته بندی چشمگیر را دارد.

منبع:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اینا ماشین های خوبی هستن برای شهر اما خیلی گرون شدن. اینجا کسی ساینا داره یا داشته؟ درباره لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. یه چند تا سوال دارم موندم راستش

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...