رفتن به مطلب

۱۰ حقیقت که قبل از خرید کنسول بازی باید بدانید


hosseinzakiani

پست های پیشنهاد شده

دنیای بازی ها روز به روز در حال گسترش است و کنسول های زیادی روانه بازار شده اند و خرید بهترین کنسول بازی با وجود تنوع زیاد کار بسیار دشواری شده است.

همان طور که می دانید رقابت اصلی شرکت های سازنده بازی روی کیفیت گرافیک و تولید بازی های متنوع تر می باشد.

دو غول مطرح جهان در صنعت بازی های ویدیویی شرکت سونی و مایکروسافت با دستگاه های ps4 و xbox هستند که ویژگی های هر کدام را با جزئیات کامل بررسی خواهیم کرد.

هر یک از مدل های کنسول بازی آپشن های مختلفی طبق سلیقه کاربران خود ارائه می دهند. بنابراین هنگاه خرید کنسول بازی برای این که بهترین مدل را طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید پیشنهاد می کنم مطلب را با دقت تا انتها بخوانید.

در انتها ۱۰ نکته که کمتر فروشنده ای در اختیارتان قرار میدهد را مورد بررسی قرار می دهیم که می تواند انتخابتان را عوض کند.

انواع کنسول بازی

قبل از هر چیزی ابتدا باید از بین ps4 و xbox یکی را انتخاب کنید. هرکدام از کنسول های xbox و ps4 مزایا و معایبی دارند که شما باید بهترین آن را طبق سلیقه و نوع بازی ای که می خواهید انجام دهید یکی را انتخاب کنید.

مقایسه بین xbox و ps4 بسیار مفصل و طولانی است به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مقایسه را به صورت جامع در یک مقاله جداگانه انجام دهیم. قبل از خواندن ادامه مقاله پیشنهاد می کنم پست  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  را بخوانید.

مقایسه کامل xbox و ps4

بعد از انتخاب نوع کنسول قدم بعدی بررسی سخت افزار به کار رفته در کنسول ها می باشد. همان طور که می دانید هر چه قدر سخت افزار به کار رفته در کنسول قوی تر باشد توانایی اجرای بازی هایی با کیفیت تری را دارد.

بازی های جدیدی که روانه بازار می شوند از کیفیت بالایی برخوردار می باشند که اجرای آنها نیازمند سخت افزار قدرتمند می باشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...