رفتن به مطلب

فروشنده معتبر جهت خرید بیت کوین


bitmehr

پست های پیشنهاد شده

شما می توانید بیت کوین را از یک فروشنده و یا یک صرافی ارز دیجیتال خریداری کنید، اما توجه داشته باشید که فروشنده حقیقی شاید سبب لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. شود اما خطرات احتمالی زیادی را در پی دارد. از آن جا که امکان بازگشت تراکنش ها در دنیای ارز های دیجیتال وجود ندارد، اعتماد به یک فرد برای خرید سریع بیت کوین امری کاملا اشتباه است. البته اگر امکان شناسایی و تحقیق راجع به فرد فروشنده را دارید؛ اشکالی ندارد، اما وقتی می توان به آسانی و بدون هیچ مشکلی اقدام به خرید از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. کرد چرا افراد حقیقی به عنوان فروشنده در نظر گرفته شوند! با توجه به محبوبیت زیاد بیت کوین، این ارز در اکثر صرافی ها خرید و فروش می گردد؛ بنابراین هیچ مانعی برای خرید سریع بیت کوین از صرافی ها وجود ندارد.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

امروزه افراد به آسانی می‌توانند بلیط هواپیما را خریداری نمایند، اما برای تهیه بلیط هواپیمای ارزان قیمت باید تکنیک هایی بلد باشند. اگر دوست دارید، بلیطی ارزان و مقرون به صرفه تهیه کنید، حتما در این مطلب با ما همراه باشید.

 

فرآیند رزرو و یا خرید بلیط هواپیما در ذهن برخی از افراد با پروسه ای دشوار همراه است. با وجود سایت های فروش بلیط هواپیما و تیم های پشتیبانی شان خرید بلیط هواپیما نه تنها پروسه ای دشوار را به همراه ندارد بلکه به راحتی آب خوردن انجام می شود. امروزه مخاطبین به آسانی بلیط هواپیما را خریداری می نمایند، اما برای تهیه بلیط هواپیمای ارزان قیمت باید تکنیک هایی را در صدر کارهای خود قرار دهند. اگر دوست دارید، بلیطی ارزان و مقرون به صرفه تهیه کنید، حتما در این مطلب با ما همراه باشید.

قیمت بلیط هواپیما

عوامل بسیاری بر قیمت بلیط هواپیما تأثیرگذار هستند. اولین و مهمترین مقوله در تعیین قیمت بلیط هواپیما امکانات و کلاس پروازی است. هواپیما به طور کلی ۴ کلاس پروازی فرست، بیزینس، پریمیوم اکونومی و اکونومی دارد. هر چه امکانات در این کلاس های پروازی بیشتر باشد، نرخ بلیط هواپیما بیشتر خواهد بود.
به جز کلاس های پروازی عوامل دیگری در قیمت بلیط هواپیما موثر هستند که با شناسایی آنها می توان عوامل خرید بلیط ارزان را شناخت.

میزان تقاضا

یکی دیگر ازعواملی که در قیمت بلیط هواپیما موثر است، میزان تقاضا می باشد. هرچه در فصل های شلوغ سال نباشیم، قیمت بلیط مسیرهای پرتردد بالاتر خواهد بود. بدیهی است هنگام تعطیلات رسمی نباید به سفرهای هوایی و خرید بلیط هواپیما فکر کرد. ایام نوروز، تعطیلات تابستانی، تاسوعا و عاشورا، اربعین، شهادت و ولادت امام رضا (ع) جز مقاطع شلوغ سال به شمار می روند. در این ایام به مسیرهای پرتردد سفر نکنید.

مسافت

به جز کلاس های پروازی و میزان تقاضا، مسافت هم در نرخ بلیط هواپیما مؤثر خواهد بود. بدیهی است هر هر چه مسافت بیشتر باشد، نرخ بلیط هواپیما بالاتر خواهد بود. هنگام تهیه بلیط به مسافت توجه داشته باشید.
چه میزان سفرهای هوایی بدیهی است که نرخ بلیط هواپیما با فاصله‌ی بین مبدا و مقصد رابطه‌ی مستقیم دارد. یعنی هر چقدر مسافت پروازی بیشتر باشد نرخ بلیط بیشتر است. البته لازم به ذکر است این موضوع در صد در صد موارد اتفاق نمی‌افتد و شامل استثناهایی نیز می‌شود.

زمان خرید بلیط

زمان خرید آخرین عاملی است که میتواند در میزان هزینه سفرهای هوایی موثر باشد. بازه زمانی صبح، ظهر و شب سه بازه زمانی هستند که پروازها با آنها سنجیده می شوند. بعد از شناسایی عوامل قیمتی در پرواز حالا نوبت معرفی تکنیک هایی است که با آنها میتوان بلیط هواپیما را با کمترین نرخ تهیه نمود.

سفر در بازه های زمانی خلوت

همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد، پرواز در بازه های زمانی شلوغ با هزینه های بسیار زیادی همراه است. بهتر است مسافر در بازه های زمانی خلوت به مسافرت های هوایی بپردازد تا هزینه کمتری را صرف نماید. اواسط هفته و زمان برگشت مسافران بهترین نمونه از بازه های زمانی خرید بلیط هواپیما و حتی بلیط اتوبوس و بلیط قطار در سال است که می توان به آن اشاره نمود.

پروازهای غیر مستقیم یکی از بهترین انتخاب‌ها است

پروازهای غیر مستقیم در بین مسافران هوایی طرفداران کمتری دارد. از این رو می تواند یکی از بهترین گزینه های سفر باشد. قیمت بلیط هواپیما در پروازهای غیر مستقیم بسیار ارزان تر از پروازهای مستقیم می باشد.

Screenshot_20200913_103531.jpg

بلیط‌های یک طرفه را از یاد نبرید

هیچ کدام از متقایان مایل نیستند تا بلیط هواپیما را به صورت یک طرفه تهیه کنند. در بیشتر مواقع بلیط هواپیما به صورت رفت و برگشت رزرو می شود. در این حال باید توجه کرد که به دلیل نبود متقاضی ممکن است، شرکت های هواپیمایی یا چارتر کننده بلیط های برگشت خود را با تخفیفات شگفت انگیزی ارائه دهند. با در نظر گرفتن پروازهای یک طرفه می توان هزینه های سفر را کاهش داد.

زمان خرید فراموش نشود

همانطور که در مطالب بالا ذکر شد، یکی از مهم‌ترین مواردی که می تواند بر بر نرخ بلیط هواپیما مؤثر باشد، زمان است. حتی الامکان سعی کنید، 17 روز قبل از پرواز بلیط های مختلف را بررسی کنید و بهترین و مناسب ترین بلیط را انتخاب نمایید.

طلایی ترین زمان خرید بلیط هواپیما

اواسط هفته بین دوشنبه تا چهارشنبه طلایی ترین زمان خرید بلیط هواپیما است. در این بازه زمانی به دلیل نبودن متقاضی بلیط ها به طور چشمگیری کاهش قیمت خواهند داشت. طلایی ترین بازه زمانی هفته را از دست ندهید.

شرکت‌ های هواپیمایی مشهور را فراموش کنید

برخی از شرکت های هواپیمایی به دلیل برند بودن قیمت های بالایی دارند. در صورتی که می توان امکانات این شرکت ها را در شرکت های همدسته با قیمت بسیار پایین تری در سفر به همراه داشت. در زمان خرید بلیط هواپیما ارزان دور نام شرکت های هواپیمایی مشهور را خط بکشید.

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر

انتخاب سایتی مناسب و ایمن برای خرید بلیط هواپیما بسیار مهم است. ما به شما سایت تیک بان را پیشنهاد می نماییم. تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.
سایت تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز سایت های معتبر در زمینه بلیط هواپیما هستند. کافی است، کلمه لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. را جستجو کنید و بعد از گذراندن چند مرحله ساده بلیط هواپیما خود را خریداری نمایید.

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...