رفتن به مطلب

انتخاب تصویر زمینه عالی برای کاغذ دیواری


fardinamiri

پست های پیشنهاد شده

هنگامی که جاده کمتر طی نمی شود ، کاغذ دیواری برای صاحب خانه روزمره به طور فزاینده ای معمول می شود. اما اگر در دنیای کاغذ دیواری تازه وارد هستید ، احتمالاً از خود می پرسید: بهترین روش برای مانور دادن در انتخاب های به ظاهر بی پایان برای بیان بهتر فردیت شما چیست؟ و هنگامی که رول های عالی در دست دارید ، باید از آنجا به کجا بروید؟

   


وقتی تعهد خود را در زمینه لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. گرفتید ، چند سوال سبک وجود دارد که باید به آنها پاسخ دهید." او نکات زیر را ارائه می دهد.
تصویر زمینه برای مطابقت با سبک اتاق


 
 
 
 
ابتدا سبک اتاق را که تزئین می کنید در نظر بگیرید:

اگر عاشقانه است ، داماسک و گلهای ظریف با خطوط ظریف در رنگ های خاموش و پاستلی را امتحان کنید.
اگر غیررسمی باشد ، اتمام مصنوعی مانند تخته و مهره ، گزینه های ساده و معمولی هستند. جفت شدن کاغذ دیواری های تزیینات تزیین با طرح های گل و ارگانیک و روان همچنین باعث ایجاد احساس آرامش در خانه می شود.
اگر معاصر / مد به جلو است ، هندسه های جسورانه با لهجه های براق و فلزی را در نظر بگیرید. گل های گلدار در مقیاس بزرگ و پررنگ نیز امسال بیانیه ای با مد بالا ارائه می دهند.
اگر سنتی است ، damasks و راه راه های پیچیده ای را که کاملاً با وسایل و تزئینات سنتی هماهنگ است ، بررسی کنید.

نحوه استفاده از کاغذ دیواری در اتاق

بعد ، نحوه استفاده از کاغذ دیواری در اتاق را بفهمید. همه سبک ها به یک شکل کار نمی کنند. در اینجا گزینه های مختلف وجود دارد:

هر چهار دیوار را بپوشانید. یک طرح نواری کلاسیک و ساده که به صورت افقی بر روی هر چهار دیوار آویزان شده است ، جلوه ای مدرن و تازه می دهد. طرح های بزرگ و ساده در یک اتاق غلبه نمی کنند اما یک پیچ و تاب مد را اضافه می کنند.
یک دیوار را مشخص کنید. یک الگوی چشمگیر و جسورانه را برای برجسته کردن منطقه ای از اتاق مانند پشت مبل یا تخت انتخاب کنید. طرح هایی با اشاره به رنگ متالیک ، میکا یا براق جلوه ای جلوه و شکوهمند به شما می دهد.
کاغذ دیواری با ریل صندلی. اگر با یک ریل صندلی کار می کنید که یک دیوار را تقسیم می کند ، به راحتی می توان علاقه منحصر به فرد آن را به وجود آورد. برای ظاهری کلاسیک ، کاغذ دیواری تخته نقاشی قابل رنگ برای زیر ریل صندلی را امتحان کنید. بالای نیمکت صندلی ، یک گل یا دماسک در مقیاس بزرگ آویزان کنید تا ظاهری به روز داشته باشد. روش جالب دیگر برای کار با ریل صندلی لنگر انداختن دیواری است که دارای الگویی در زیر آن است ، مانند کاغذ دیواری داماسک چشمگیر ، و رنگ هماهنگی بالای آن رنگ می شود. افزودن کاغذ دیواری به این شکل عنصر منحصر به فردی از غافلگیری ایجاد می کند که اغلب در اتاق ها دیده نمی شود.
به سقف علاقه اضافه کنید. با مربع های رنگ آمیزی گراهام و براون ، به سقف های حلبی نگاه کنید. با سایه کلاسیک متالیک رنگ آمیزی شده ، به راحتی می توانید جلوه ای از سقف قلع به سبک ویکتوریایی را بدست آورید.

پشتیبان گیری از گزینه های مقاله

پس از تعیین رنگ و سبک الگوی مورد نظر خود ، بهتر است به دنبال نوع کاغذ دیواری باشید. کاغذ دیواری هایی با پشتوانه غیر بافته شده در صورت تمایل به تغییر ، کاملاً برداشته می شوند.

الگوهای غیر بافته شده Graham & Brown با استفاده از فناوری "paste-the-wall" به راحتی قابل استفاده هستند. "Paste-the-wall" از کاغذ پشتی بافته نشده استفاده می کند که با خیس شدن منبسط نمی شود. از آنجا که نیازی به خیساندن ندارد ، می توان خمیر را مستقیماً بر روی دیوار قرار داد ، که در مقایسه با کاغذ دیواری های معمولی ، زمان تزئین را به نصف کاهش می دهد.
از الگوهای کوچک خودداری کنید

اگر برای اولین بار لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. می کنید ، از الگوهای بسیار کوچک با کبریت های افست خودداری کنید. برای اینها ، تطبیق طرحها با تکرار دشوار است.
تخت در برابر الگوهای بافتی

انتخاب یک طرح تخت یا بافت کاملاً به سبک شخصی مربوط می شود. به طور کلی ، الگوهای بافتی ظاهری راحت تری به اتاق می بخشند ، در حالی که طرح های تخت می توانند دیوار را لطیف تر کنند.

کاغذ دیواری های بافت دار می توانند ابعادی به دیوار بدهند و همچنین در پوشش نقص نیز بسیار عالی عمل می کنند. برخی از کاغذ دیواری های بافت دار برای رنگ آمیزی ظاهری تک رنگ هستند. الگوهای واقعی کاغذ دیواری های بافتی معمولاً جزئیات کمتری نسبت به الگوی تخت دارند.


با کاغذ دیواری های تخت ، شما می توانید جزئیات دقیق در طراحی ، و تزئینات مانند جلوه های فلزی ، براق ، یا میکا را داشته باشید. اگر در دیوارهای خود نقصی ندارید ، اما ظاهر کاغذ دیواری تخت را ترجیح می دهید ، استفاده از آستر دیوار به عنوان لایه پایه می تواند پوشش اضافی مورد نیاز شما را فراهم کند.


این راهنما را دنبال کنید:

تمام دیواره ها را اندازه بگیرید و عرض را در ارتفاع هر دیواره در فوت ضرب کنید.
همه اندازه گیری ها را اضافه کنید تا کل متر مربع را بدست آورید.
کسر پنجره ها ، درها و سایر دهانه های بزرگ.
برچسب رول را از نظر میزان پوشش فوت مربع از رول بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که پوشش رول بیش از کل متر مربع دیوار است.
قاعده کلی این است که یک رول اضافی از آنچه شما نیاز دارید سفارش دهید. بهتر است آن را همزمان با خرید اصلی تهیه کنید تا اطمینان حاصل کنید که رول ها از یک محصول مشابه هستند بنابراین هیچ گونه تغییر رنگی وجود ندارد. یک مصرف کننده می تواند با مشاهده شماره دسته ، این موضوع را تضمین کند. اگر شماره های دسته ای یکسان باشد ، در رنگ هیچ گونه تغییری وجود نخواهد داشت. رول یدکی برای پاسخگویی به یک مسابقه و اشتباهات جبرانی است. همیشه می توانید رول های استفاده نشده را برگردانید
 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...