رفتن به مطلب

خودروی کارکرده تا 500 میلیون چی بخریم؟


saraminai

پست های پیشنهاد شده

سوناتا فول NF مدل ۲۰۱۰

از خصوصصیات این مدل از سوناتا می‌توان به سادگی آن اشاره کرد. نوع طراحی داشبورد و غربیلک فرمان نیز به سادگی آن افزوده است و آن را تبدیل به خودروی کاملاً کلاسیک کرده است. اما از دیگر خصوصیات این خودرو به ظاهر ساده و کلاسیک می‌توان به فضای داخلی آن اشاره نمود که کاملاً جادار و بزرگ است به طوری که در مجموع ۵ سرنشین بزرگسال می‌توانند به راحتی در آن بنشینند و خودروی مناسب سفر در این زمینه می‌باشد. از سوی دیگر تغییرات ظاهری کمی در قسمت سپر و جلو پنجره آن نسبت به مدل اولیه ۲۰۰۶ آن که وارد ایران شد، انجام شده است. اما در مجموع در طراحی ظاهری آن تغییرات خاصی صورت نگرفته و بیشتر همان حالت کلاسیک خود را حفظ کرده است. شاید بتوان گفت افراد مسن در خرید خودرو بیشتر به سمت این خودرو اقبال نشان می‌دهند.

 

لیفان ۸۲۰ مدل ۱۳۹۶

لیفان ۸۲۰ در سال ۱۳۹۵ وارد ایران شده و تولید و عرضه آن توسط شرکت کرمان خودرو صورت می‌گیرد. این خودرو اگرچه در مقایسه با رقبای کره‌ای خود هنوز هم خیلی جای پیشرفت دارد و نمی‌تواند با آنها رقابت کند، اما با توجه به قیمتی که دارد در محدوده خودروهای هم قیمتی خود خوب و متمایز به شمار می‌آید. داشتن سانروف، گرمکن صندلی جلو، روکش چرم برای صندلی‌ها، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، بلوتوث و دوربین عقب تنها بخشی از بهره‌مندی های این خودرو از تکنولوژی روز دنیا می‌باشد.

 

هایما اس ۷ مدل ۱۳۹۵ اتوماتیک ۲۰۰۰

هایما اس۷ خودرویی شاسی بلند می‌باشد که سانروف برقی، شیشه های بالابر برقی در جلو و عقب، صندلی راننده ۸ حرکتی برقی گرمکن دار و بلوتوث، قسمتی از امکانات آن است.

هایما اس۷ توانایی تولید ۱۷۰ اسب بخار قدرت و موتور ۴ سیلندر دارد. شتاب خودرو از ۰ تا ۱۰۰ حدود ۵/۱۰ثانیه و  ۸.۸ لیتر سوخت نیاز مصرفی آن برای مسافت ۱۰۰کیلومتر است. از نقاط منفی این خودرو طراحی کابین آن است که دقت و ظرافت لازم در آن انجام نشده و هنگام رانندگی با آن با مشکل عدم دید کافی به اطراف خودرو مواجه خواهید شد. به تمامی موارد ذکر شده می توان مزیت اقبال گسترده در بازار خرید و فروش خودرو برای هایما اس ۷ را اضافه کرد.

ادامه ی این مطلب را می توانید در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. بخوانید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من میگم 

سوناتا فول NF مدل ۲۰۱۰ 

 

------------------

سرور مجازی ایران

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...