رفتن به مطلب

نگرانی در خرید و فروش تتر برای سرمایه گذاران طبیعی است؟


bitmehr

پست های پیشنهاد شده

نگرانی در خرید و لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. یا هر ارز دیجیتال دیگری، امری بسیار طبیعی است. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. اگرچه مزایای بسیار زیادی دارد اما معایبی را هم داراست که ممکن است موجب ترس و نگرانی طرفدارانش شود. با توجه به این که هیچ نهاد یا دولتی بر عملکرد ارزهای رمزنگاری شده، نظارت ندارد ناامنی دنیای این ارزها، امری کاملا بدیهی است.

باید توجه داشته باشید که گاهی افراد سودجو با هدف هایی شوم، در پی شایعه پراکنی در این فضا هستند؛ بنابراین باید میزان ریسک و اعتماد نسبت به ارزهای دیجیتال، مدیریت شود. یعنی نه آن قدر ریسک کنید که با شکست مواجه شوید و نه آن قدر بی اعتماد باشید که از رشد و پیشرفت در این مسیر جا بمانید. نکته ی حائز اهمیت در مسئله ی خرید ارزهای دیجیتال، شناخت این فضا و کسب آگاهی نسبت به شرایط و چگونگی خرید و فروش ارز است. اگر مبتدی هستید، مشورت با افراد با تجربه در این زمینه را جدی بگیرید.

گسترش ارزهای دیجیتال به ویژه تتر روز به روز در حال افزایش است و از آن جا که این ارزها به هیچ نهادی وابسته نیستند، امکان نابودی آن ها تقریبا غیرممکن می باشد. شما می توانید از طریق بیت مهر ، از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. یا هر ارز دیجیتال دیگری مطلع شوید و اگر قصد خرید یا سرمایه‌گذاری در این مسیر را دارید تیم بیت مهر، با تجربه بالای فعالیت در فضای ارزهای دیجیتال، می توانند بهترین راهنما برای شما عزیزان باشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...