رفتن به مطلب

در این آشفته بازار، سراغ کدام خودرو برویم؟!


saraminai

پست های پیشنهاد شده

برای خرید خودرو به خصوص در بازار پرنوسان ایران، مشکلات زیادی وجود دارد؛ از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به تغییرات شدید قیمت و عدم ثبات آن اشاره کرد که البته در صورت نبودن نظارت‌های لازم نیز این موضوع به مراتب بدتر می‌شود.

در این بین عده‎‌ای هم برای حفظ سرمایه و دارایی خویش اقدام به خرید خودرو می‌کنند تا با بالا رفتن قیمت آن، ارزش پول خود را تا حدی حفظ کنند. همه این شرایط دست به دست هم داده تا خرید خودرو برای مصرف‌کننده واقعی، بسیار پیچیده شود و کمتر کسی بتواند بدون کمک خبرگان، تجربه خوبی را از خرید خود داشته باشد. در این مطلب سعی داریم برترین خودروهای بازار ایران را معرفی کنیم:

دنا پلاس توربوشارژ: کیفیت نسبتا متفاوت‌ این خودرو نسبت به سایر رقبای چینی و یا داخلی و همچنین ظاهر قابل قبول آن توانست راه دنا را از دیگران جدا کند. دو سال پس از تولید نمونه اولیه، دنا بر روی پلتفرم پژو 405 طراحی شد و بعد از آن ایران‌خودرو در سال 1395 با تغییر طراحی دنا و با افزودن آپشن‌های متنوع، دنا پلاس توربوشارژ را روانه بازار کرد. دنا پلاس توربوشارژ از آن دسته از خودروهایی است که خیال خریدار را علاوه بر کیفیت خوب خود، بابت در دسترس بودن قطعات یدکی آسوده می‌کند و همین یکی از دلایلی است که بازار اقبال خوبی به این خودرو داخلی نشان داده است.

رنو ساندرو اتوماتیک: رنو نیز از دیگر برندهایی است که در میان ایرانی‌ها بسیار طرفدار دارد و همین خوش‌بینی به این شرکت فرانسوی باعث شد تا از زمان ورود ساندرو به ایران در سال 94 توسط پارس خودرو، بازار با آغوش گرم پذیرای آن باشد. در این بین کیفیت ساخت و مونتاژ خوب این خودرو در کنار توانایی‌های فنی قابل توجهی که دارد خیلی‌ها را به تکاپوی خرید ساندرو انداخته است. این خودرو شباهت زیادی به نسخه هاچ بک ال۹۰ دارد و در دو نسخه اتومات و دنده‌ای تولید شده است. رنو ساندرو اتوماتیک هم در بخش ظاهری و هم در بخش فنی عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته و همین مسئله بالا بودن میزان خرید و فروش آن را توجیه می‌کند.

پژو 207 اتوماتیک: کمتر ایرانی است که با برند پژو و خصوصا محصول 206 ناسازگار باشد و از کیفیت پایین آن گلایه کند. ورود پژو 206 به بازار ایران را بدون شک یکی از نقاط عطف صنعت خودرو کشور می‌توان نامید. خودوری جمع و جوری که خیلی زود به انتخاب اول جوانان تبدیل شد و بسیاری را به خود علاقه‌مند کرد. این نسخه از پژو نیز بعد از 206 با اقبال بسیار زیادی مواجه شد. به جرئت می‌توان گفت 207 اتوماتیک فروش بالای خود را مرهون دو فاکتور اصلی است: طراحی جذاب و چشم‌نواز و همچنین سواری خوبی که از موتور TU5 نشئت می‌گیرد. بعلاوه به دلیل حجم بالای خرید و فروش و اقبال به این محصول، لوازم یدکی به نسبت سایر رقبا در دسترس‌تر است و هزینه بالایی بابت بابت تعمیر به راننده تحمیل نخواهد شد.

منبع: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 month پیش ...

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...