رفتن به مطلب

yalda

پست های پیشنهاد شده

هنگام لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، می فهمیم که گزینه های بسیار زیادی از نظر ظاهر ، احساس ، راحتی ، سبک و بودجه وجود دارد. در اینجا 10 نکته برتر  در مورد چگونگی انتخاب مبل مناسب برای شما آورده شده است:

قبل از خرید سعی کنید - توصیه می کنیم روی مبل های مختلفی بنشینید تا آنچه را که برای شما بهتر است پیدا کنید. آنچه شخص راحت می بیند شخص دیگری اصلاً دوست ندارد ، بنابراین بنشینید ، استراحت کنید و خود را در حال نشستن روی مبل بلند و تماشای فیلم تصویر کنید - آیا راحت است؟
اندازه گیری کنید - سعی کنید فضای کلی خود و نحوه کار مبل شما در آن فضا را درک کنید. از فاصله کافی در اطراف آن اطمینان حاصل کنید. شما می توانید از نوار سازندگان استفاده کنید تا مبلغی را که لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در آن قرار خواهد گرفت یا متناوب ما را در خدمات اندازه گیری خانه خود قرار می دهد ، استفاده کنید. این جایی است که ما برای آشنایی با فضای خانه به خانه شما می رویم.
روی یک مبل با کیفیت سرمایه گذاری کنید - ما می فهمیم که شاید شما بخواهید حداقل مبلغی را برای مبل جدید خود خرج کنید ، اما به خاطر داشته باشید که چند سال دوست دارید مبل خود را نگه دارید. کیفیت اغلب می تواند بودجه را کاهش دهد.
روی پارچه خود متمرکز شوید - خواه به دنبال الگویی ، یک رنگ جسورانه و یا یک ظرافت و رنگی ظریف باشید که انتخاب شما می تواند تأثیر زیادی در اتاق داشته باشد ، بنابراین مطمئن شوید که این کار با طرح و سبک طراحی انجام می شود. همچنین این نکته را در نظر بگیرید که پارچه در سبک زندگی شما خواهد ایستاد. اگر در خانه یا حیوانات خانگی مشغول مشغول کار هستید ، ممکن است بخواهید پارچه ای مقاوم در برابر لکه و یا پارچه ای را که به راحتی تمیز می شود یا قابل شستشوی دستگاه است ، در نظر بگیرید.
شکل - ظاهری را که برای اتاق خود در نظر دارید به دست آورید ، این می تواند سنتی ، مدرن ، جمع و جور ، بزرگ و غیره باشد.
پایه ها - از استیل مدرن و یا ظاهری چوبی تزئین شده تر ، اطمینان حاصل کنید که پاهای مبل شما بقیه اتاق شما را مسطح می کند.
چگونه از مبل خود استفاده خواهید کرد - تعیین روشی که از مبل خود استفاده خواهید کرد می تواند در انتخاب بیشتر ویژگی های مورد نظر مبل شما کمک کند. این ممکن است یک مبل خانوادگی با والدین و کودکانی باشد که هر روز روی آن لوزه می گیرند یا ممکن است مبل راحتی باشد که در یک فضای رسمی مورد استفاده قرار می گیرد ، به عنوان مثال. برای مهمانی های شام گاه به گاه
از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. خود محافظت کنید - اگر مبل شما برای نشستن روی کفپوش های چوبی است ، برای محافظت از کفپوش خود اقدام به خرید لنت های مخصوص پا کنید.
جزئیات کوچک - مواردی از قبیل لوله کشی ، کار گل میخ و دکمه زدن عمیق همه راه های خوبی برای افزودن سبک به مبل شماست و به شما کمک می کند تا جلوه بیشتری به ظاهر خود بزنید.
از متخصصان مشاوره بگیرید - از طریق دیدگاه خود با کارشناسان کاناپه ما صحبت کنید ، ما خوشحالیم که از یک ظاهر طراحی ، اندازه ، طراحی ، لوازم جانبی و موارد دیگر به شما کمک می کنیم.

اطلاعات بیشتر و خرید انواع مبلمان منزل : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...