رفتن به مطلب

مزایای مستر کارت طلایی


bitmehr

پست های پیشنهاد شده

یکی از ویژگی‌های مهم مسترکارت طلایی، پشتیبانی تضمین شده است. این نوع پشتیبانی شامل 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته می‌شود. به خاطر چنین ویژگی خاصی، این نوع کارت به خصوص برای تاجرانی که به طور مداوم در مسافرت هستند، بسیار ایده‌آل است. از طرفی لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. یکی از بزرگترین شبکه‌های پشتیبانی بانکی در جهان را دارد. شما در صورت مسافرت به هر کشوری می‌توانید از مزایای آن استفاده کنید. هدایای لوکس از دیگر ویژگی‌های قابل توجه لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. طلایی است.
با استفاده از این سرویس، امکان خرید اعتباری از معتبرترین برندهای جهان برای شما فراهم خواهد شد. از طرفی برخی از حراج‌های فصلی از برندهای گران‌قیمت دنیا با مسترکارت طلایی قابل استفاده هستند. برای اقامت در هتل‌های گران قیمت و یا اجاره منزل در حین مسافرت، اعتبار کارت مالی اهمیت زیادی دارد.
مسترکارت طلایی یکی از بالاترین میزان اعتبارات برای رزرو هتل‌ها و اجاره خانه در بیش از 3000 آژانس املاک در سراسر دنیا را دارد. متوسط اعتبار مسترکارت طلایی به ازای هر اقامت معادل 500 دلار آمریکاست.
مسترکارت طلایی همچنین امکان رزرو کلوب‌های ورزشی معتبر جهانی را فراهم می‌کند. باشگاه‌های معتبر گلف، تنیس و اسب دوانی از طریق این نوع کارت قابل دسترسی هستند.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با پرداخت های ارزی ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و موارد مشابه می باشند. خوشحال می شویم بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...