رفتن به مطلب

گوشی های تلفن همراه


harrrry

پست های پیشنهاد شده

 

آیفون یک وسیله عالی است و همه افراد به یکی از آن ها احتیاج دارند، اما ارزان نیستند، و بندرت به فروش می روند. بنابراین، اگر می خواهید بدون پرداخت قیمت کامل آیفون دریافت کنید، خرید یک آیفون استفاده شده ممکن است بهترین انتخاب شما باشد. در حالی که یک آیفون استفاده شده می تواند معامله خوبی باشد، مواردی وجود دارد که باید مراقب آن باشید.

خرید آیفون های مورد استفاده و یا تعمیر شده، مقداری پول نقدی را در اختیار شما قرار می دهد، اما ممکن است با تجارت همراه باشد. اگر قصد خرید یک آیفون استفاده شده را دارید، در اینجا نه مورد مورد نیاز برای بررسی قبل از خرید، به همراه چند پیشنهاد برای یافتن معامله وجود دارد.

آیا آیفون های تعمیر شده خوب و قابل اعتماد هستند؟

ممکن است در مورد خرید آیفون استفاده شده نگران باشید. این بسیار منطقی است که بدانیم آیا یک آیفون استفاده شده به اندازه یک مدل جدید خوب و قابل اعتماد است یا خیر. پاسخ این است: این بستگی به جایی دارد که آیفون خود را خریداری می کنید. اگر از یک منبع معتبر و دارای تجربه استفاده می کنید می توانید تصور کنید که یک آیفون استفاده شده یک آیفون خوب است. نسبت به منابع كمتر معتبر و معتبر ترديد كنيد.

آیا یک آیفون استفاده شده را که می خواهید بفروشید؟ ما لیستی از گزینه های عالی برای فروش آیفون استفاده شده را در اختیار شما گذاشته ایم.

تلفن مناسب را برای شرکت تلفن خود دریافت کنید

هر مدل آیفون که از آیفون 5 شروع می شود در تمام شبکه های شرکت تلفن کار می کند. با این حال، این مهم است که بدانید شبکه AT&T از سیگنال LTE اضافی استفاده می کند که سایرین این کار را انجام نمی دهند و این می تواند به معنای سرویس سریع تر در برخی مکان ها باشد. اگر آیفونی را خریداری کرده اید که برای استفاده با ورژن طراحی شده و آن را به AT&T ببرد، ممکن است نتوانید به آن سیگنال LTE دسترسی پیدا کنید. شماره مدل آیفون را از فروشنده بخواهید و بررسی کنید تا مطمئن شوید که سازگار با شرایط شما است.

مطمئن شوید که تلفن دزدیده نشده است

هنگام خرید یک آیفون استفاده شده، شما نمی خواهید تلفن دزدیده شده خریداری کنید. اپل با ابزار فعال سازی قفل مانع از فعال شدن آیفون های سرقت شده توسط کاربران جدید مطلع می شود. اما شما فقط می دانید که یک تلفن بعد از خرید آن فعال شده است، وقتی که خیلی دیر شده است. گفته می شود، قبل از خرید می توانید فهمید که آیا یک آیفون به سرقت رفته است یا خیر. شما به شماره IMEI یا MEID تلفن (بسته به نوع حامل) تلفن نیاز دارید. از فروشنده بخواهید یا این مراحل را برای گرفتن آن دنبال کنید:

روی برنامه تنظیمات در iPhone ضربه بزنید .

عمومی را انتخاب کنید .

در مورد

به پایین بروید و به دنبال شماره IMEI (یا MEID ) باشید. معمولاً یک عدد 15 رقمی است.

سه صفحه iOS که تنظیمات General ، About و IMEI را نشان می دهد

وقتی شماره دارید، به وب سایت CTIA Stolen Phone Checker بروید و شماره را در قسمت ارائه شده وارد کنید.

در کنار من یک روبات چک قرار دهید و روی ارسال کلیک کنید .

وب سایت جستجوگر تلفن سرقت شده

وب سایت یک برگه سبز را نشان می دهد که گمشده یا دزدیده نشده گزارش نشده است یا اینکه یک تلفن قرمز از دست رفته یا دزدیده شده گزارش شده است.

اگر این گزارش حاوی چیز دیگری به جز اعلام سبز است، بهتر است در جایی دیگر به دنبال تلفن باشید.

برای فعال کردن آیفون استفاده شده مشکلی دارید؟ نکات ما را برای رفع مشکلات آن در چه کاری انجام دهید وقتی که نمی توانید یک آیفون استفاده شده را فعال کنید، بررسی کنید.

تأیید کنید که تلفن حامل قفل نیست

حتی اگر مدل آیفون مناسبی نیز دارید، ایده خوبی است که قبل از خرید با شرکت تلفن خود تماس بگیرید تا تأیید کند که می تواند تلفن را فعال کند. برای این کار، از شماره تلفن IMEI تلفن AT&T و T-Mobile یا شماره MEID برای Verizon و Sprint بخواهید . سپس با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید، وضعیت را توضیح دهید و شماره تلفن IMEI یا MEID را به شرکت مخابراتی بدهید. این شرکت باید بتواند به شما بگوید که آیا تلفن سازگار است یا خیر.

باتری را بررسی کنید

از آنجا که کاربران نمی توانند باتری آیفون را جایگزین کنند، می خواهید مطمئن باشید که هر آیفون استفاده شده ای که خریداری می کنید دارای یک باتری قوی است.  یک آیفون سبک استفاده شده باید از باتری مناسبی برخوردار باشد، اما هر چیزی بیش از یک سال باید بررسی شود. سلامتی باتری را در تلفنهای دارای iOS 12 و بالاتر با استفاده از ویژگی Health Battery بررسی کنید:

روی برنامه تنظیمات ضربه بزنید .

روی باتری ضربه بزنید .

تصاویر از ویژگی سلامت باتری آیفون

روی سلامت باتری ضربه بزنید .

درصد نمایش داده شده در بخش Maximum Capacity به شما می گوید باتری خوب است. باتری کاملاً جدید و کاملاً جدید در تلفن کاملاً جدید 100٪ ظرفیت دارد، بنابراین هرچه به آن نزدیکتر باشید، بهتر خواهید بود.

اپل باتری های جدید را در آیفون های خود با قیمت مناسب نصب می کند، بنابراین اگر نمی توانید از اطلاعات باتری در مورد وضعیت باتری بهره مند شوید، قبل از اقدام به خرید، به قیمت تعویض باتری به Apple.com بروید.

سایر آسیب های سخت افزاری را بررسی کنید

هر آیفون دارای ساییدگی و پارگی معمولی مانند گودال یا خراش در طرفین و پشت تلفن است. با این وجود، خراش های اصلی روی صفحه نمایش، مشکلات مربوط به سنسور Touch ID یا 3D Touch ، خراش روی لنز دوربین یا سایر آسیب های سخت افزاری می تواند مشکلات بزرگی باشد. از شما بخواهید در صورت امکان تلفن را به صورت حضوری بازرسی کنید. سنسور آسیب آب را بررسی کنید تا ببینید که آیا گوشی تا به حال خیس شده است یا خیر. دوربین، دکمه ها و سایر سخت افزارها را آزمایش کنید. اگر بازرسی از طریق تلفن امکان پذیر نیست، از یکی از فروشندگان معتبر و مستقر که در پشت محصولات خود ایستاده است، خریداری کنید.

ظرفیت ذخیره سازی مناسب را پیدا کنید

در حالی که جذابیت قیمت پایین قوی است، به یاد داشته باشید که آیفون های استفاده شده معمولاً جدیدترین مدل ها نیستند و اغلب از فضای کمتری نسبت به مدل های فعلی برخوردار هستند. آیفون های برتر خط فعلی حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای موسیقی، عکس ها، برنامه ها و سایر داده های شما ارائه می دهند. برخی از مدل هایی که با قیمت پایین در دسترس هستند، 16 گیگابایت فضای کمی دارند. این یک تفاوت بزرگ است. اندازه به اندازه گذشته مهم نیست، به خصوص برای افرادی که از iCloud برای عکس ها و موسیقی استفاده می کنند، اما شما نباید چیزی کوچکتر از 32 گیگابایت (و بیشتر، بهتر) دریافت کنید.

ویژگی ها و قیمت را ارزیابی کنید

مطمئن شوید که هنگام خرید یک آیفون استفاده شده، چه ویژگی هایی را قربانی می کنید. به احتمال زیاد، شما حداقل یک نسل را پشت مدل فعلی خریداری می کنید (یک آیفون تعمیر شده ممکن است چند میلیون تومان باشد). خوب است و روشی هوشمندانه برای پس انداز کردن است. فقط اطمینان حاصل کنید که ویژگی هایی را که مدلی که در نظر دارید ندارید می دانید و اینکه بدون آنها خوب هستید.

شاید این مطالب برای شما جالب باشد:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

در صورت امکان، ضمانت نامه دریافت کنید

اگر می توانید با ضمانت یک آیفون تعمیر شده را دریافت کنید، این کار را انجام دهید. معتبرترین فروشندگان پشت محصولات خود ایستاده اند. تلفنی که تعمیر قبلی داشت، لزوماً در آینده مشکلی نخواهد داشت، اما ممکن است، بنابراین ضمانت یک حرکت هوشمند است.

بدانید همه چیز در مورد گارانتی آیفون استاندارد است.

از کجا می توان یک آیفون استفاده شده یا تعمیر شده را خریداری کرد

اگر یک آیفون استفاده شده برای شما مناسب است، باید تصمیم بگیرید که اسباب بازی جدید خود را انتخاب کنید. برخی از گزینه های خوب برای یافتن آیفون های کم هزینه تعمیر شده عبارتند از:

اپل : اپل محصولات تعمیر شده را در وب سایت خود فروخته است. در حالی که همیشه آیفون ندارد، انتخاب ها روزانه تغییر می کند، بنابراین ارزش بررسی دارد. آیفون های تعمیر شده اپل توسط متخصصان با قطعات اپل تعمیر می شوند و با همان ضمانت یک ساله ای که آیفون های جدید دارند، ارائه می شوند.

شرکت های تلفن : بیشتر شرکتهای بزرگ تلفن که آیفون های جدید را می فروشند، آنهایی که مورد استفاده یا تعمیر شده ای را که در هنگام بروزرسانی ها مورد معامله قرار گرفته بودند، می فروشند و یا برای تعمیرات باز می گردند.

نمایندگان فروش استفاده می شود: فروشگاه اقساط کالا می تواند هر آیفونی را که میخواهید به شما عرضه نماید. قیمت آنها جذاب است، و آنها اغلب یک برنامه تضمین کیفیت و محافظت را ارائه می دهند. اتمام  یک لیست کامل از شرکت های ارائه این خدمات .

فروش اقساطی آیفون

شما عزیزان و همراهان گرامی می توانید هر گوشی تلفن همراهی را که می خواهید به صورت کاملا اقساطی و بهترین قیمت ها از فروشگاه اقساط کالا خریداری نمایید. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. از نظر اقتصادی به شما نیز بسیار کمک خواهد کرد.

با اعتماد به لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. برترین ها را در اختیار داشته باشید.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و خرید محصولات:
۰۲۱-۷۷۹۷۳۵۳۹ و ۷۷۹۷۳۱۶۳-۰۲۱

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...