رفتن به مطلب

موفقیت از طریق قانون جذب


sahakian

پست های پیشنهاد شده

جهان بر پایه نظم دقیق و پیچیده ای خلق شده است. برای ساخت یک بنا، پرورش گیاهان، کشف روابط بین اشیاء و… باید نظم پیچیده میان آنها را کشف کنیم. برای این کار ابزار لازم را در اختیار داریم. ذهن انسان، که پیچیده ترین سیستم موجود در کائنات است. ما با ذهنمان تاکنون بسیاری از این نظام پیچیده در کائنات را کشف کرده ایم و بسیاری از این قوانین نیز هنوز ناشناخته باقی مانده اند. با وجود اینکه می دانیم همه چیز بسیار دقیق و منظم است؛ اما اگر در مورد روش های موفقیت از یک فرد سوال کنید، احتمالا جواب های مبهمی در این مورد دریافت می کنید. بعضی ها تلاش، پشتکار و سختکوشی را پیشنهاد می دهند. برخی به تقدیر و سرنوشت معتقد هستند. تعدادی نیز خواندن نماز و روزه، توسل و… . به نظر شما عجیب نیست که تمام عالم سراسر نظم و هماهنگی است اما در مورد موفقیت هیچ قانون و نظمی وجود نداشته باشد؟ بدون شک در این مورد نیز قوانین و نظام دقیقی پابرجاست. اما این قوانین چه هستند؟ پاسخ به این سوال، دلیل شکل گیری این گروه تحقیقاتی است. آموزش موفقیت از طریق قانون جذب . قانون جذب قوانینی هستند که با پیروی از آنها می توانیم اهداف مورد نظر را جذب کنیم. در واقع همه چیز با یک تضاد آغاز می شود. این تضاد اگر قدرتمند باشد به یک تصمیم برای تغییر تبدیل می شود. هر چه این تصمیم جدی تر باشد، تعهد برای رسیدن به آن نیز بیشتر می شود. تعهد در فرد انگیزه و حرکت ایجاد می کند. با حرکت در مسیر اهداف، به سدهایی بر می خوریم؛ که همان موانع ذهنی وباورهای نامناسب هستند که باید لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   را جایگزین آنها کنیم. هر چه آنها را با اهداف و مسیر حرکتمان هماهنگ تر کنیم، موفقیت با سرعت بیشتری کسب می شود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه پیش ...

سلام من اشق این قوانین هستم و تاثیرش و دیدم فقط یه سوال برام پیش اومده با خوندن لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. واثعا  میتونم شخصیت بقیه هرو بشناسم ؟

من چند روز پیش مقالات قانون جذب و لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. رو مطالعه کردم و بینش خوندم که با اناگ ام میشه تو چند ثانیه شخصیت بقیه روئ فهمید میخواستم ببینم صحت داره ؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...