رفتن به مطلب

طراحی سایت تاکسی اینترنتی


minajafari1371

پست های پیشنهاد شده

در دنیای امروز اکثر کارهای روزمره به صورت اینترنتی انجام می شود. به گونه ای که تاکسی ها نیز با استفاده از روش آنلاین و اینترنتی کار می کنند. در این مقاله به بررسی لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. تاکسی و مزایایی که استفاده از نرم افزارهای تاکسی یاب دارند خواهیم پرداخت. طراحی سایت تاکسی به صورتی انجام می‌شود که یک وب سایت رزرو تاکسی برای مشتریان فراهم شود و در این وب سایت مشتریان این امکان را خواهد داشت که درخواست سرویس مانند رزرو اینترنتی تاکسی، شارژ کیف پول، انتخاب راننده و موارد دیگر را به راحتی انجام دهند.

طراحی سایت تاکسی

از جمله استارتاپ های جدید که این روزها دارای طرفداران زیادی است، طراحی سایت تاکسی می باشد. از جمله دلایلی که سبب شده از این سایت ها به خوبی استقبال شود، سود بیشتر و آینده بهتر آن است. طراحی سایت تاکسی برای کاربران مزایای زیادی به همراه خواهد داشت. در طراحی سایت تاکسی در این سایت به گونه تلاش شده که مشکلات آژانس های تاکسی تلفنی وجود نداشته باشد و با استفاده از تاکسی آنلاین خدمات بسیار خوبی به مسافران ارائه شود. برای لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. تاکسی می توان آژانس های سنتی و تاکسی تلفنی را نیز آنلاین کرد و از این طریق آنها می‌توانند مشکلاتی که در گذشته داشتند را به راحتی حل کنند.



نکات مهم در طراحی سایت تاکسی

طراحی سایت تاکسی آنلاین به گونه ای است که دارای خدمات شهری بوده و برخی از این خدمات دارای قابلیت‌های خاص و ویژه‌ای خواهد بود. این سایت به عنوان سرویس ارائه تاکسی آنلاین پیاده سازی می شود که می توان با کمک این سایت به صورت آنلاین سرویس تاکسی را درخواست کرد. این سایت باید به گونه ای باشد که بتوان آن را روی سیستم ‌عامل اندروید و ios نیز نصب کرد و کاربران برای درخواست سرویس با مراجعه به وب سایت بتوانند خیلی راحت تاکسی مورد نظر خود را درخواست نماید همچنین در این سایت شماره تلفن هایی وجود دارد کاربران می توانند از طریق تماس تلفنی نیز درخواست سرویس را ارائه دهند.

یکی از نکاتی که در طراحی این سایت باید به آن دقت داشت، این است که این سایت را باید بتوان روی سیستم عامل های اندروید و ios به راحتی نصب کرد و از طریق وب سایت خدمات مختلفی به مسافران و رانندگان ارائه شود. طراحی این سایت ها به گونه ای صورت می گیرد که در آن همه فرایندها را می‌توان در سیستم مرکزی مشاهده کرده و یا آنها را ویرایش نمود. رابط کاربری زیبا، امنیت بالا و پاسخ دهی سریع به درخواست ها از جمله ویژگی هایی است که در طراحی این سایت باید به آنها توجه کرد. اگر شما نیز یک راننده آژانس تلفنی هستید که می‌ خواهید از این طریق کسب و کار خود را گسترش دهید، طراحی این سایت تاکسی به گونه ای صورت گرفته که شما می توانید خیلی راحت از طریق این سایت به مشتریان خود خدمات دهید همچنین باید در نسخه کاربران این سایت به مواردی مانند سرپیس دهی، خدمات حمل و نقل شهری، کیف پول با درگاه پرداخت، انتخاب مبدا و مقصد، انتخاب راننده مرد یا زن، ثبت حساب کاربری شخصی و یا شرکتی، درخواست سرویس برای دوستان و مشاهده آنلاین مکان خودرو توجه کرد.



امکانات طراحی سایت تاکسی

یکی از طراحی های پرطرفدار که می‌ توان برای سایت انجام داد، طراحی سایت تاکسی می باشد که در چند سال اخیر توانسته به پیشرفت خوبی دست پیدا کند. طراحی سایت های درخواست هوشمند تاکسی با وجود استقبال زیادی که از آنها صورت گرفته به گسترش بسیار زیادی دست پیدا کرده است. در این طراحی از سیستم های هوشمند درخواست تاکسی برای شهرها استفاده می شود. در این زمینه می توان سایت درخواست خودرو مانند اسنپ و یا تپسی را مثال زد که در آن امکانات بسیار زیادی برای درخواست تاکسی وجود دارد از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-امکان مشاهده مسیر حرکت راننده به صورت آنلاین

-امکان مشاهده آنلاین هزینه سفر و قابلیت اعمال کد تخفیف

-امکان مشاهده لیست گردش حساب و پیام های سیستمی

-امکان مشاهده لیست خودروهای اطراف بر روی نقشه گوگل

-امکان مشاهده لیست سفرهای انجام شده

-پشتیانی آنلاین

-انتخاب نوع سرویس به صورت معمولی ، ویژه و یا بانوان

-پرداخت آنلاین هزینه سفر



سرعت بالای دسترسی در طراحی سایت تاکسی

یکی از مزایایی که استفاده از سایت تاکسی دارد، سرعت دسترسی بالای آن می باشد. به گونه ای که ممکن است برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در نیمه های شب قصد خروج از خانه را داشته باشید اما به علت این که در آن زمان از شبانه روز تاکسی های کمتری تردد می کنند، زمان زیادی را باید در انتظار تاکسی بمانید. در این هنگام استفاده از تاکسی های آنلاین می تواند به شما کمک بسیار زیادی کند. با استفاده از تاکسی یاب آنلاین شما می‌توانید هر ساعتی از شبانه روز و در هر نقطه ای که هستید، خیلی زود به تاکسی دسترسی پیدا کنید. این موضوع یکی از مزایای لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. تاکسی است که کمک می‌کند در دفعات بعدی نیز به راحتی بتوان با استفاده از تاکسی یاب آنلاین برای سفر خود یک تاکسی درخواست کرد.



جابجایی مقرون به صرفه و پرداخت اینترنتی

از دیگر مزایای که استفاده از سایت تاکسی دارد، جابجایی مقرون به صرفه و امکان پرداخت به صورت اینترنتی است. تاکسی های آنلاین به علت مقرون به صرفه بودن آنها توانستند خیلی زود به شهرت زیادی دست پیدا کنند، به گونه‌ای که مسافران می توانند با وجود جابجایی پر سرعتی که دارند از بابت هزینه‌های خود نیز نگرانی نداشته باشند. زیرا تاکسی یاب آنلاین دارای هزینه جابجایی مقرون به صرفه است. همچنین بر خلاف تاکسی های سنتی که در کوچه و خیابان شاهد آن هستیم پرداخت اینترنتی یکی دیگر از ویژگی هایی است که در تاکسی های آنلاین وجود دارد. در صورتی که شما در زمان سوار شدن در این تاکسی ها پول نقد به همراه خود نداشته باشید، خیلی راحت از طریق پرداخت اینترنتی می توانید هزینه سفر خود را پرداخت نمایید.

شرکت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. با بیش از سالها فعالیت توانسته در زمینه ی لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، طراحی اپلیکیشن و لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) موفقیت هایی را از آن خود کند برای همکاری در کسب و کار آنلاین خود با مشاورین ما در قسمت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در ارتباط باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...