رفتن به مطلب

برای طراحی سایت از کجا شروع کنیم؟


minajafari1371

پست های پیشنهاد شده

برای اینکه بتوانید لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. را به صورت تخصصی انجام دهید لازم است تا چندین تکنیک را مرحله به مرحله یاد بگیرید و هر کدام را در قسمتی از طراحی مورد استفاده قرار دهید. اگر چه با یادگیری وردپرس امکان انجام طراحی وب سایت وجود دارد اما شناخت محیط وب و آشنایی با سفارش سازی قالب ها برای شروع کار ضروری است. طراحی قالب و یادگیری زبان های نشانه گذاری و البته برنامه نویسی های مختلف شما را در طراحی وب سایت های مختلف به جلو پیش می برد. در انتخاب برنامه های کد نویسی سعی کنید برنامه ای را انتخاب کنید که امکانات بالایی را در اختیار شما و کاربر قرار می دهد.

چگونه طراحی سایت را انجام دهیم؟

اگر قصد دارید تا در زمینه لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. به یک طراح حرفه ای تبدیل شوید لازم است تا در ابتدا با زبان HTML آشنا شوید؛ زیرا از گذشته های دور تا عصر حاضر تقریبا تمام تکنولوژی های طراحی وب سایت به این زبان ختم می شوند. بنابراین در گام اول می بایست زبان HTML را به عنوان یک زبان نشانه گذاری یاد بگیرید، البته فراموش نکنید این زبان نمی تواند در برنامه نویسی کمکی به شما داشته باشد، بلکه تنها جهت تهیه بدنه اصلی و طراحی ساختار صفحه های سایت کاربرد دارد. استفاده از زبان HTML به تنهایی نمی تواند یک وب سایت مطلوبی را برای کاربران طراحی کند، از این رو در گام دوم می بایست با زبان CSS آشنا شوید، این زبان هم نوعی زبان نشانه گذاری می باشد که اجازه رنگ بندی، انتخاب سایز، جای گذاری المان ها و همچنین تغییر دادن فونت ها و ابعاد را به طراح سایت می دهد.

برای طراحی سایت از کجا شروع کنیم؟

طراحی سایت به چه زبان هایی نیاز دارد؟

بعد از یادگیری زبان های نشانه گذاری HMTL و لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. شما این امکان را در اختیار دارید تا با طراحی صفحه های وب آشنا شوید. البته کمتر سایتی به صورت ایستا کاربری دارد؛ زیرا جمع زیادی از کاربران به سایت هایی علاقمند هستند که امکانات مختلفی را در اختیار آن ها قرار می دهد. پس در این میان زبان جاوا اسکریپت به عنوان یک زبان برنامه نویسی بسیار محبوب می تواند از روش های متفاوت برنامه نویسی در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. پشتیبانی کند و برای برنامه نویسی بسیاری از اپلیکیشن های گوشی همراه، انواع بازی های کامپیوتری و همچنین اپلیکیشن های دسکتاپ به کار گرفته شود. تا اینجا شما می توانید یک وب سایت را به راحتی طراحی کنید، اما در مراحل بعدی انجام طراحی سایت باید زیبایی ظاهر سایت را هم در نظر بگیرید.



بهترین طراح سایت

یک طراح سایت باید بتواند یک وب سایتی را بسازد که از هر نظر نیازهای کاربران را مورد پردازش خود قرار دهد. بنابراین برنامه نویسان سایت به دو گروه اصلی دسته بندی می شوند.

-گروه اول: برنامه نویسان سمت کاربر که در طراحی وب سایت، ظاهر سازی سایت را انجام می دهند.

-گروه دوم: برنامه نویسان سمت سرور که منطق اصلی وب سایت را اجرا می کنند.

البته در این میان یک گروه سومی هم وجود دارد که کار هر دو گروه قبلی را می تواند انجام دهد و به آن برنامه نویسان فول استک گفته می شود.



برای طراحی وب سایت PHP را فراموش نکنید

اگر می خواهید در طراحی سایت به صورت تخصصی اقدام کنید شما می توانید با یادگیری زبان لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. اسکریپت هایی را نگارش کنید که با کمک آن امکان دست یابی به اطلاعات کاربران وجود دارد و پس از پردازش آن ها می توانید به کاربر پس بدهید. بنابراین در پروژه های عظیم که طراحی سایت در آن ها لازم است به کار گیری از زبان برنامه نویسی PHP یا دیگر زبان های سمت سرور امری بسیار ضروری می باشد. البته توجه داشته باشید که خود وردپرس با همین زبان برنامه نویسی نوشته شده است. امروزه زبان های دیگری نظیر ASP نیز وجود دارد اما بهتر است بدانید زبان PHP کارایی بیشتر و انعطاف بالاتری نسبت به ASP از خود نشان می دهد. اگر می خواهید سطح برنامه نویسی را به طرز فوق العاده ای یاد بگیرید استفاده از برنامه نویسی لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. بیشترین مزیت را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین امنیت وب سایت را تا حد چشم گیری افزایش خواهد داد.

برای طراحی سایت از کجا شروع کنیم؟

ابزارهای برنامه نویسی وب سایت را بشناسید

امروزه با توجه به پیشرفت های تکنولوژی، برنامه نویسان می بایست برای جذابیت یک وب سایت با استفاده از بروزترین ابزارها کار ویرایشگری و طراحی را انجام دهند که در این میان یکی از دو ابزار IDE و TEXT می تواند بسیار کاربر باشد. البته برای انجام نوشتن کدها نیز ادیتورهای به روزی وجود دارد، اما هنگامی که شما از نرم افزارهایی مانند Notepad برای کدنویسی استفاده کنید دیگر خبری از تشخیص دادن خطاها، رنگ گذاری کردن کلمات اصلی و کلیدی و بسیاری امکانات دیگر نیست. خوب است بدانید در طراحی سایت به کارگیری از نرم افزارهای گرافیکی مشهوری مانند Sketch می تواند بسیار کاربردی باشد. البته چنانچه قصد دارید انجام این کار را به صورت کاملا حرفه ای یاد بگیرید به شما توصیه می شود از کارشناسان مجرب و با سابقه وب سایت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. راهنمایی های لازم را دریافت کنید و با مشاوره های آن ها یک طراح حرفه ای وب سایت شوید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...