رفتن به مطلب

آموزش دیجیتال مارکتینگ


پست های پیشنهاد شده

سلام بچه درباره دیجیتال مارکتینگ از یه سایت خوب مطلب پیدا کردم  امیدوارم به دردتون بخوره. لینکشم براتون گذاشتم.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ (آموزش دیجیتال مارکتینگ)
بازاریابی دیجیتال یعنی استفاده از ابزارهای موجود در اینترنت و دنیای دیجیتال برای بازاریابی خدمات و محصولات. در واقع در این روش بازاریابی بیشتر وابسه به رسانه های دیجیتالی مثل شبکه های اجتماعی هستیم. استفاده از شبکه های اجتماعی به نوعی به بازاریابی دیجیتالی ما کمک می کنند. حال فرقی نمی کند بازاریابی ما در شبکه های اجتماعی به صورت رایگان یا شامل هزینه باشد.

استفاده از هر نوع رسانه ای که مربوط به کسب و کارهای دیجیتال است می تواند به بازاریابی دیجیتال ما کمک کند. مثلا با استفاده از بهینه سازی سایتمان برای موتورهای جست و جو می توانیم از طریق موتورهای جست و جو و به ویژه گوگل مشتریان زیادی را با محصولات و خدمات خود آشنا کنیم. در ادامه بیشتر در مورد ابزارها و روش های بازاریابی دیجیتال صحبت خواهم کرد.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 ماه پیش ...

آکادمی آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ ویکی دمی

 

به گزارش اطلاع نیوز

آکادمی آموزشی ویکی دمی بیش از 10 سال است که در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند. تیم ویکی دمی از متخصصین بسیار مبتکر و فعال در این زمینه تشکیل شده است.  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  با هدف افزایش سطح متخصصین سئو و دیجیتال مارکیتنگ کشور، تمامی آموزش های خود را به صورت رایگان در وب سایت خود قرار داده است که در پایین به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

آموزش سئو ویکی دمی

در چند سال اخیر seo بسیار در مشاغل گوناگون جا افتاده است و هرکسی که به دنبال ارتقا سطح کسب و کار خود در اینترنت و فضای مجازی است نام آن را شنیده. به همین دلیل اگر به دنبال این هستید که سایتتان را در گوگل ارتقا دهید به آموزش سئو احتیاج دارید. Seo مخفف واژه search engine optimization و به معنی بهینه سازی موتور جست و جو است. 

سئو به شما کمک می کند تا سایتتان را در حوزه تخصصی خود به صفحات اول و لینک های اول گوگل برسانید. برای مثال فرض کنید که شما یک فروشگاه کفش فروشی دارید. روزانه افراد زیادی در اینترنت عبارت "خرید کفش مردانه" را سرچ می کنند. گوگل هم سایت های زیادی را به کاربران نمایش می دهد. اما تا حالا به این فکر کرده اید که معیار گوگل برای رتبه بندی این سایت ها چیست؟ و چگونه می توانید سایت خود را از بین این همه رقیب به لینک یک برسانید؟

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...