رفتن به مطلب

آپدیت خودکار افزونه


پست های پیشنهاد شده

 

 

7.jpg

 

 

 

با سلام به بازدید کنندگان الیت وردپرس امروز میخواهیم به شما آموزش بدیم که چگونه افزونه های وردپرس خود را به طور خودکار آپدیت کنید .

خوب از نسخه های ۳.۷ به این ور اگر اشتباه نکنم این قابلیت اضافه شد اگر وردپرس ، قالب ، افزونه نسخه های جدید آن ها منتشر شود یه پیغام به شما بده که یک بروز رسانی دارید ، و خوب شاید بعضی ها دوست نداشته باشند که هر بار پیغام برای آن ها بیاد که افزونه رو آپدیت کنید و وقت خود را روی یک چیز بی ارزش تلف بکنه خوب پس این آموزش نیاز دارید !!! .

 

[h=4]خوب چگونه باید این کارو انجام بدیم ؟[/h]این کاری که ما میخواهیم بکنیم به این صورت است یک کدی به functions.php اضافه کنیم که اگر هم بدونید فایل functions.php یکی از مهم ترین فایل های وردپرس می باشد که خیلی حساس می باشد و نباید هر کدی را توی آن قرار بدید !! خوب برای این کار باید کد زیر را در فایل functions.php قرار بدید .

 

add_filter( 'auto_update_plugin', '__return_true' );

 

 

خوب اگر شما از افزونه های بسیار کمی استفاده میکنید خوب نیاز نیست از این آموزش استفاده کنید که میتوانید با مقداری وقت گذاشتن این کارو انجام بدید به صورت دستی و خوب این آموزش برای وب مستر هایی است که افزونه های بالایی دارند و وقت آن ها را میگیرد ! …

امید وارم از این افزونه خوشتون اومده باشد منتظر مطالب دیگر ما هم باشید .

 

منبع »

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

:123:

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...