رفتن به مطلب

۸ مورد پیش از طراحی سایت


پست های پیشنهاد شده

۸ موردی که قبل از طراحی سایت باید بدانید

قبل از شروع ایجاد یک وب سایت باید در مورد آنها فکر کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. در این مطلب ۸ نکته مفید اشاره شده است تا شما را در مورد آنچه باید برای ایجاد موفق ترین وب سایت بدانید آشنا سازد.



۱- هدف از ایجاد وب سایت چیست؟

اولین مطلبی که باید بدانید، نکات و هدف اصلی وب سایت است. برای انجام چه کاری طراحی شده است؟ دلیل اصلی شروع به کار آن چیست؟ اگر آن را درک نکردید، به هیچ وجه امکان ایجاد وب سایت وجود ندارد ، زیرا از ابتدا بی هدف خواهد بود.
نکته: اهداف ملموس و قابل اندازه گیری را ایجاد کنید.

۲- نام تجاری شما چیست؟

نکته مهم دیگر این است که بدانید در کسب و کار مجازی با چه نامی شناخته می شوید. بسیاری از افراد از نام معمولی یا نام تجاری خود استفاده می کنند، اما بعضی اوقات این دامنه ها موجود نیستند و توسط قرد دیگری گرفته شده است. در این صورت شما می خواهید یک نام دامنه به یاد ماندنی را ایجاد کنید و فکر نکنید که نام تازه مورد نظر شما همیشه در دسترس خواهد بود، فریب نخورید. در عوض ، آن را بررسی کنید. سپس این امکان را به شما می دهد تا یک وب سایت را در اطراف نام دامنه طراحی کنید تا بتواند با تجارت شما در ارتباط باشد.
نکته: مطمئن باشید که نام دامنه با برند آنلاین شما سازگار است.

۳- به چه محتوایی نیاز دارید؟

همچنین باید از مطالب متنوعی که در وب سایت شما ظاهر می شود، آگاهی داشته باشید. این باعث می شود ایجاد ساختار کلی که منجر به سایتی می شود را با خیالی آسوده ایجاد کنید. در مورد اهداف و اطلاعاتی که می خواهید در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید فکر کنید و نحوه ایجاد ارتباط آن با صفحات فردی را شروع کنید.
نکته: وقتی شک دارید، به رقبای خود یا کسانی که می توانید از آنها الهام بگیرید، نگاه کنید.



۴- برندینگ شما چیست؟

وب سایت شما شبیه به پنجره فروشگاه برای تجارت شما در اینترنت است. این بدان معنی است که در رابطه با برند تجاری شما قبل از راه اندازی وب سایت باید به خوبی اندیشید. باید کاملاً با سایر شکل های بازاریابی که برای تجارت خود انجام می دهید جریان پیدا کند زیرا استمرار همه چیز در این تجارت است.

۵- آیا Call to Actionمناسبی دارید؟

از آنجا که قبلاً در مورد هدف وب سایت خود تصمیم گیری کرده اید، باید روی فراخوان عملی که می تواند در سایت شما ظاهر شود، تمرکز کنید. Call to Action می تواند شامل تماس گرفتن افراد با شما از طریق تلفن، ایمیل، تکمیل فرم، ثبت نام، بارگیری، ورود به سیستم یا هر چیز دیگری باشد که به آنها نیاز دارد تا به نوعی تعامل با وب سایت شما انجام دهند. ایجاد یک هدف قابل اندازه گیری آشکارا به ما این امکان را می دهد تا دعوت خود را به عمل مشاهده و پیگیری کنیم.

۶- آیا سایت ایمن است؟

آیا اهمیت امنیت را در رابطه با وب سایت خود درک می کنید؟ سطح امنیت می تواند به آنچه انجام می دهید بستگی داشته باشد، بنابراین قبل از هرگونه مشاوره، به دنبال برخی از مشاوره های حرفه ای باشید. اگر جزئیات را پیگیری می کنید و پرداخت ها را فراموش نمی کنید، قوانین و مقررات خاصی وجود دارد که باید آن را دنبال و اجرا کنید. گوگل حتی توصیه می کند که وب سایت ها برای مقابله با افزایش فیشینگ و سایر وب سایت های فریب خورده ایمن باشند.
نکته: اگر به وب سایت خود نگاه می کنید و در گوشه بالا سمت چپ قفل سبز مشاهده نمی کنید ، وب سایت برای به اشتراک گذاری اطلاعات خصوصی ایمن نیست.



۷-چه کسی وب سایت شما را می سازد؟

شما اساساً در مورد ایجاد وب سایت دو گزینه دارید. شما یا خودتان سعی در ساخت سایت خواهید داشت و یا کار را به یک متخصص می سپارید. وب سایت ها پیچیده هستند و فاکتور سازی در همه مرورگرهای مختلف وب و دستگاه های بالقوه به معنای این است که می توانند بیش از حد شکسته شوند.

۸- بودجه شما چقدر است؟

همچنین منطقی است که بگوییم قبل از راه اندازی وب سایت باید بودجه خود را بدانید زیرا این موضوع بر اندازه سایت و همچنین کیفیت آن تأثیر می گذارد. اگر کار طراحی سایت توسط خودتان باشد ایده خوبی است که بتوانید ساعاتی را که صرف ساخت آن می کنید محدود کنید، زیرا وقت شما نیز با ارزش است. ممکن است شما نیاز به خرید مواردی در بازار داشته باشید زیرا هزینه ها می توانند متفاوت باشند یا در عوض، ممکن است مجبور شوید ایده های خود را برای راه اندازی کم کنید.

نکته: به وب سایت خود به عنوان قطب بازاریابی خود فکر کنید. در نتیجه سایت در کنار کسب و کار شما رشد و تکامل خواهد یافت.

طراحی سایت-8 مورد پیش از طراحی سایت

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

  • Like 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...