رفتن به مطلب

دانلود آیکون زنده


پست های پیشنهاد شده

 

 

2.jpg

 

 

 

با سلام و خسته نباشید امروز برای شما پکیج آیکون های زنده رو آماده سازی کردم که میتونید در ادامه مطلب استفاده کنید

آیکون های زنده یکی از پر طرفدار ترین آیکون می باشد در بین دیگر آیکون ها ، آیکون های زنده به این صورت می باشد که با یک انیمیشن کوتاه ولی بسیار زیبا به سایت شما جان می بخشد و بازدید کننده جذب سایت شما خواهد شد و آیکون های زنده تقریبا ۴۰۴ عدد می باشد که شما میتوانید از آن ها در طراحی خود به کار ببرید .

آموزش کار با آیکون های زنده :

 

خوب اول از همه فایل های raphael-min.js و livicons-1.3.js را در ریشه قالب خود قرار میدید و بعد از آن داخل پوشه Customizer می شوید و آیکون هایی که نیاز دارید رو انتخواب میکنید و در آخر به صورت کد تحویل میگیرید و داخل فایلی به نام livicon.js ذخیره سازی میکنید .

و با استفاده از کد های :

 

[color=#D35A5A !important]<i [color=#D2D2D3 !important]class[/color][color=#D2D2D3 !important]="livicon"[/color][color=#006FE0 !important][/color][color=#D2D2D3 !important]data-...></i>[/color][/color][color=#D35A5A !important]<span [color=#D2D2D3 !important]class[/color][color=#D2D2D3 !important]="livicon"[/color][color=#006FE0 !important][/color][color=#D2D2D3 !important]data-...></span>[/color][/color][color=#D35A5A !important]<div [color=#D2D2D3 !important]class[/color][color=#D2D2D3 !important]="livicon"[/color][color=#006FE0 !important][/color][color=#D2D2D3 !important]data-...></div>[/color][/color][color=#D35A5A !important]<li [color=#D2D2D3 !important]class[/color][color=#D2D2D3 !important]="livicon"[/color][color=#006FE0 !important][/color][color=#D2D2D3 !important]data-...></li>[/color][/color]

 

خوب برای قرار دادن آیکون زنده برای مثال بخواهیم به آیکون رنگ بدیم هاور بدیم و سایز و … بدیم به این صورت استفاده میکنیم :

<span class="livicon" data-n="code" data-s="10" data-c="#FFF" data-hc="#ababab"></span>

 

 

 

برای اینکه بگیم چه آیکونی به نمایش در آید از data-name و یا data-n استفاده میکنیم .و برای اینکه به آیکون سایز بدیم از data-size و یا data-s استفاده میکنیم .

و برای رنگ از data-color و یا data-c و باری هاور دادن به آیکون از data-hovercolor و یا data-hc استفاده میکنیم .

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. - لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. - لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

منبع » لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. :123:

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...