رفتن به مطلب

راهنمای کار با تلفن سانترال پاناسونیک


پست های پیشنهاد شده

برای صحبت در مورد تلفن سانترال بهتر است ابتدا کمی با آن آشنا شویم. حتماً تا به حال مشاهده کرده اید که در شرکت های مختلف چندین شماره قرار داده اند ولی وقتی به این شرکت ها مراجعه می کنید تنها یک گوشی تلفن را مشاهده می کنید، گوشی های تلفن معمولی برای هر خط فقط یک دستگاه را قرار می دهند و اگر شما چندین خط تلفن ثابت داشته باشید مجبورید چندین دستگاه گوشی تلفن را نیز برای خود خریداری کنید. تلفن سانترال اما تفاوت هایی با تلفن های معمولی دارد، شما می توانید با خرید تلفن سانترال چندین خط تلفن ثابت را می توانید به یک دستگاه وصل کنید.

انواع تلفن های خانگی

گوشی های تلفن به سه نوع تقسیم می شوند، اولین نوع آن ها تلفن معمولی می باشد که در خانه هر شخصی می توانید این نوع تلفن را مشاهده کنید، این تلفن به ازای هر خط تلفن ثابت یک دستگاه نیاز دارد و معمولاً در خانه و فروشگاه هایی که نیاز به یک خط تلفن دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. این گوشی ها همچنین این قابلیت را دارند که شماره مخاطب را برای شما نمایش دهند. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، نوع دوم گوشی های تلفن ثابت می باشد، قیمت گوشی های سانترال بیشتر از گوشی های عادی می باشد و شما می توانید چندین خط ثابت را به یک گوشی متصل کنید. این نوع از تلفن ها معمولاً در شرکت ها و فروشگاه های بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. تلفن های تحت شبکه نیز نوع سوم از تلفن های ثابت می باشند که نوع پیشرفته تری از گوشی های تلفن سانترال می باشند.

معرفی سانترال های کم ظرفیت

تلفن سانترال کم ظرفیت یک نوع تلفن سانترال می باشد که این توانایی را دارد که سه الی هشت خط ثابت را به یک دستگاه تلفن متصل کند و همین طور می تواند 8 الی 24 خط داخلی را نیز به یک دستگاه متصل کنند. برخی از این سانترال های کم ظرفیت برخی قابلیت های سانترال های پر ظرفیت را نیز دارا هستند، به عنوان مثال یک نوع خاصی از تلفن سانترال کم ظرفیت، منشی تلفنی سه مرحله دارد که می تواند سه پیغام گوناگون را متناسب با شرایط گوناگون از جمله تعطیلی، ساعت غیر اداری و ... را به اطلاع مشتری برساند.

سانترال های پر ظرفیت

تلفن سانترال پر ظرفیت نوع دیگری از تلفن های سانترال می باشد، این تلفن ها این قدرت را دارا هستند که بتوانند 8 الی 650 خط ثابت تلفن شهری را کنترل کنند که رقم بسیار شگفت انگیزی می باشد و همچنین این قدرت را نیز دارند که بتوانند 16 الی 950 خط داخلی را نیز پوشش دهند. این تلفن ها دارای هشت قسمت می باشند که به هر یک از این قسمت ها یک اسلت می گویند، در هر یک از این اسلت ها می توان 128 خط شهری ثابت قرار داد که بتوانند این قدرت را ایجاد کنند که تعداد زیادی خط شهری بر روی یک تلفن ثابت کنترل شوند و همین امر باعث راحتی کار می شود و دیگر نیازی نیست تلفن های بسیار زیادی را برای شرکت یا اداره خود خریداری کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...