رفتن به مطلب

بهترین و خوشبوترین عطر و ادکلن زنان


پست های پیشنهاد شده

معمولا عطر و ادکلن مصرفی توسط خانمها بیشتر است. هیچکس بوی ناخوش را طاقت نمی‌آورد و تقریباً همه از افراد بدبوی داخل مترو و مکان‌های عمومی فاصله می‌گیرند. خانم‌ها در این زمینه حساس‌ترند و دوست دارند بوی خوش عطر‌شان چنان جذاب باشد که از او بپرسند:«ببخشید خانم، اسم عطر شما چیه؟» به دلیل همین حساسیت، همیشه به دنبال بهترین عطر و ادکلن زنانه هستند.
همانطور که می‌دانیم تنوع عطر و ادکلن‌های زنانه و مردانه از برندهای مشهور و طراحان عطر شناخته شده در دنیا، زیاد است و بر همین اساس برای انتخاب عطر، باید با شناخت و آگاهی وارد فرایند خرید و انتخاب شد تا از میان این همه برند موجود در بازار بتوان بهترین و مناسب‌ترین را برگزید. در این مطلب همراه شما هستیم تا با معرفی لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، شما را در انتخاب عطر مناسب راهنمایی کنیم:

برترین عطر و ادکلن زنانه


عطر زنانه La Vie Est Belle از برند Lancome

بله، زندگی زیباست! این جمله‌ ترجمه‌ی نام این عطر از برند معروف لانکوم است. برند لانکوم عطر La Vie Est Belle را سال ۲۰۱۵ وارد بازار کرده که با رایحه‌ی ظریف خود، یک عطر رمانتیک و بسیار زنانه است و برای یک فضای عاشقانه و صمیمی فوق‌العاده مناسب است. این عطر گرم ترکیبی از رایحه‌های تند و شیرین پرتقال، ترنج، برگ و جوانه‌ی انگور فرنگی، گلابی، گل مریم و یاس است که با رایحه‌ی خامه و فندق تکمیل می‌شود و برای استفاده در طول روز عالی است. طراحی بطری عطر La Vie Est Belle بسیار شیک است و هارمونی رنگ مایع صورتی شفاف داخل بطری با روبان پارچه‌ای، آن را زیباتر کرده است

عطر زنانه Black Opium از برند YSL

ایو سن لورن بلک اوپیوم، یکی از بهترین عطر‌های زنانه از برند YSL یا ایو سن لورن است. این عطر گرم و اغواکننده که با رایحه‌ی قهوه، وانیل شیرین، انگور سیاه، گلابی و مرکباتی مثل ماندرین آغاز می‌شود، اعتماد به نفس زیادی به شما می‌دهد. در ادامه نت‌های این عطر، رایحه‌های یاس، چای و شکوفه پرتقال به مشام می‌رسد که با بوی چوب سدر و مشک کامل می‌شود. اگر طرفدار عطر‌های گرم و شیرین هستید، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ایو سن لورن بلک اوپیوم بهترین انتخاب برای روز‌های سرد زمستانی شماست.

عطر زنانه Issey Miyake’s L’Eau d’Issey

گرچه برند L’Eau d’Issey در دهه‌ی ۹۰ معرفی شده و مدت زیادی از قدمت آن نمی‌گذرد، اما همیشه ثابت کرده که یکی از بهترین بازیگران صنعت عطرهای زنانه است. شما عاشق عطر ایسی میاکه لئو د ایسه می‌شوید چون ۱۲ ساعت ماندگاری دارد و در طول روز نیازی به تمدید آن پیدا نمی‌کنید. بنابراین برای استفاده‌ی روزانه بسیار مناسب است. این عطری شیرین و خنک، با ترکیبی از رایحه‌های گل رز، پنجه مریم، لاله مردابی و خربزه آغاز می‌شود و با رایحه‌های گل برف، گل میخک صدپر و گل سوسن و گل صدتومانی یا سرده ادامه می‌یابد و با رایحه‌های چوبی شرقی، چوب صندل سفید، مشک و کهربا و سدر کامل می‌شود. بوی خنک عطر ایسی میاکه لئو د ایسه با رایحه‌ی دریایی خود، انرژی بخش و شاداب‌کننده است و آن را در گروه عطر‌های بسیار زنانه و کلاسیک قرار می‌دهد.

عطر زنانه Daisy Eau So Fresh از برند Marc Jacobs

عطر منحصر به فرد مارک جاکوبز دیسی سو فرش، از نظر بسیاری از مردان عطری جذاب است. قبل از این که بوی این عطر نظر شما را به خود جلب کند، شیفته‌ی طراحی و ظاهر جذاب آن می‌شوید. درب بطری عطر، با ۶ گل طراحی شده که خبر از حس و حال و رایحه‌ی گل‌های مختلف این عطر می‌دهد. رایحه‌ی شیرین عطر مارک جاکوبز دیسی سو فرش ترکیبی از گل‌ها و میوه‌های بهاری است که احساس شادابی و تازگی با خود به همراه می‌آورد و با ایجاد احساس آرامش، شما را از استرس روزانه دور می‌کند. نت‌های آغازی این عطر ترکیبی از گریپ فروت، رابری، نت‌های سبز و گلابی است که با رایحه گل‌های یاس، رز و بنفشه و لیچی ادامه ‌می‌یابد و با بوی مشک و آلوی برقان کامل می‌شود. این عطر مناسب استفاده‌ی روزانه یا در طول آخر هفته است، اما ماندگاری طولانی ندارد و نیاز به تمدید چند ساعته دارد.

عطر زنانه Christian Dior J’adore

عطر ادکلن دیور جادور یکی از قدیمی‌ترین عطرهاست که در سال ۱۹۹۹ به بازار عرضه شده و با این حال هنوز هم از یکی بهترین‌هاست. این عطر ملایم و شیرین که در شما احساس منحصر به فرد بودن و جذابیت ایجاد می کند، در کلاس عطرهای شیک لوکس قرار می‌گیرد. طراحی بطری عطر دیور جادور از برند کریستین دیور، یکی از بهترین طراحی‌ها شناخته می‌شود و از آمفورای یونانی الهام گرفته شده است. رایحه‌ی ابتدایی این عطر ترکیبی از ترنج، پرتقال ماندرین، خربزه، هلو، گلابی و گل مگنولیاست و با رایحه‌ی گل‌های یاس، گل برف، ارکیده، محمدی، مریم، بنفشه و آلو ادامه می‌یابد و با رایحه وانیل، توت سیاه، مشک و درخت سدر کامل می‌شود. ترکیب گلی عطر دیور جادور ، احساس آرامش، تعادل درونی و شادی در شما به وحود می‌آورد و ماندگاری بالایی نیز دارد.

عطر زنانه Chloe Nomade

کلوئه نومد، عطری فوق‌العاده لطیف و بسیار زنانه است که ماندگاری در حدود ۸ ساعت دارد و به راحتی در یک روز کاری می‌توانید از آن استفاده کنید، بدون این که نیازی به تمدید داشته باشد. می‌توانید از رایحه‌های متعادل مشک، گلبرگ، شکوفه نارنج، وانیل و پلومرای عطر کلوئه نیو در یک فضای عاشقانه لذت ببرید. طراحی بطری کلوئه نیو هم ظریف، جذاب و شیک است و با ظاهر لوکسی که دارد می‌تواند هدیه خوبی برای همسر شما باشد.

عطر زنانه Viva La Juicy از برند Juicy Couture

عطر جویسی کوتور ویوا لا جویسی، عطری است خنک و شیرین، که البته ممکن است شیرینی آن برای برخی زیاد از حد باشد. ترکیب میوه‌ای و جذاب این عطر شاداب‌کننده است و برای زنانی که به دورهمی‌های شبانه علاقه دارند، گزینه‌ی خوبی به شمار می‌رود. بوی غالب و اصلی عطر جویسی کوتور ویوا لا جویسی وانیل کرمی، کارامل و بادام سوخته است که با نت اولیه نارنگی و توت وحشی آغاز می‌شود و بارایحه‌ی گل پیچ امین الدوله، یاسمن و یاس و چوب صندل کامل می‌شود. طراحی بطری عطر هم با یک روبان پارچه‌ای بنفش تکمیل می‌شود و ظاهری لوکس و جذاب دارد.

عطر زنانه Thierry Mugler’s Angel

عطر انجل از برند تیری موگلر، یکی از جذاب‌ترین عطرهای زنانه است. شما احتمالاً عاشق ماندگاری طولانی و بوی وانیل و خامه‌ای آن می‌شوید و دوست دارید همیشه یکی از آن را در ویترین عطرهای خود داشته باشید.
برند تیری موگلر، سال ۱۹۹۲ معرفی شد و از آن زمان تاکنون یکی از بهترین بازیگران صنعت عطر در دنیا بوده است. ترکیب این عطر از رایحه‌های وانیل، مرکبات تازه، چوب صندل، پچولی، آلو، هلو و خربزه از آن عطری شیرین می‌سازد. بطری ستاره‌ای عطر‌های تیری موگلر، با الهام از ستاره‌های تزئین درخت کریسمس طراحی شده و ظاهری متفاوت و جذاب و لوکس دارد.

ادکلن زنانه Jimmy Choo Women’s Perfume

عطر زنانه جیمی چو توسط طراح معروف عطر، جیمی چو طراحی شده و سال ۲۰۱۱ وارد بازار شده است. چیزی که باعث شده این عطر جذابیت زیادی در میان زنان داشته باشد، عطر و رایحه‌ی منخصر به فرد آن است که مناسب تقریبا همه محیط‌ها و فضا‌هاست. رایحه‌ی این عطر با ترکیبی از نت‌های گرم و میوه‌ای، خاصیت شاداب‌کنندگی دارد و آرامش بخشی قوی است، چون رایحه‌ی نعناع در آن، از نت ابتدایی تا پایانی غالب است. نت آغازی عطر زنانه جیمی چو، با گلابی، نت‌های سبز و نارگی ماندرین آغاز می‌شود و به همراه گل ارکیده ادامه ‌می‌یابد و با بوی تافی و نعناع هندی تکمیل می‌شود. بطری این عطر با شباهت زیادش به میوه‌ی هندوانه، طراحی جالبی دارد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...