رفتن به مطلب

ساخت غرفه ی نمایشگاهی ارزان


پست های پیشنهاد شده

 

57908663.jpg

غرفه سازی به فضایی از نمایشگاه اختصاص داده می شود که در آن شرکت های گوناگون تجاری و بازرگانی برای تبلیغ و فروش محصولات خود از آن استفاده می کنند. شرکت های گوناگون در زمینه ی غرفه سازی ارزان دغدغه ی بسیاری دارند و خواستار صرف بودجه ی کمتری در این زمینه دارند. مهم این است که طراحی نمایشگاهی در عین حال هم زیبا و مدرن بوده و هم غرفه سازی ارزان برای مشتریان تمام شود. غرفه سازی ارزان از جمله مواردی است که در انتخاب مشتریان حرف اول را می زند. شرکت کنندگان سعی دارند هزینه های نمایشگاه را حدلامکان پایین آورند. گاهی اوقات هزینه های غیر ضروری موجب می شود که بودجه ی بیشتری صرف غرفه سازی شود که این مسئله با درخواست مشتریان منافات دارد.
در این صورت برآورد هزینه ها به شکلی نادرست اتفاق می افتد که حتی پاسخگوی هزینه های اصلی غرفه سازی نخواهد بود. در نتیجه از معیار اصلی که همان غرفه سازی ارزان است، فاصله خواهید گرفت. این مسئله واضح است که محیط نمایشگاه شلوغ بوده و غرفه داران و بازدیدکنندگان بسیاری هرساله به نمایشگاه ها می روند. به همین دلیل پس زمینه ی غرفه ها تاثیر بسیاری در جلب مشتری خواهد داشت. هرچه طراحی بیشتری در غرفه سازی صورت گیرد هزینه ی آن به مراتب بالاتر خواهد رفت. افراد بسیاری قادر نیستند بودجه ی بیشتری صرف غرفه سازی کنند و به همین دلیل از طرح هایی استفاده می کنند که غرفه سازی ارزان داشته باشند. طرح های گوناگونی در غرفه سازی وجود دارد که قیمت آن ها مقرون به صرفه تر است. شما می توانید بر اساس بودجه ی خود سفارشتان را انجام دهید.
برای داشتن غرفه سازی ارزان از طرح های سفارشی و یا گرافیک های منحصر به فرد اجتناب کنید. به جای آن ها می توانید از پس زمینه های ارزان تر استفاده کنید. از موارد دیگری که در جلوه ی نمایشگاه تاثیر دارد انتخاب جای مناسب و درست نمایشگاه است. جایی را برای غرفه سازی انتخاب کنید که موجب به هدر رفتن هزینه و زحمت شما نشود. محل انتخابی باید به گونه ای باشد که موجب درخشش نام و برند شرکت شما شود. به یاد داشته باشید که علاوه بر تدارک چیدن غرفه سازی ارزان، محل نمایشگاه را نیز به درستی انتخاب کنید.
نکات اثرگذار بر درخشش غرفه سازی ارزان
- نورپردازی درست در غرفه سازی ارزان از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا حدود 50-30 درصد جلوه ی نمایشگاه را افزایش می دهد.
- در انتخاب طرح های غرفه سازی به روز باشید. طرح هایی چشم نواز برای غرفه سازی ارزان خود انتخاب کنید و اجازه دهید طرح های سنتی را افرادی که فضای بیشتری برای تبلیغات دارند، انجام دهند.
- ابعاد غرفه سازی باید با چیدمان و وسایل موجود در آن هماهنگی داشته باشد. اگر دارای غرفه ی کوچکی می باشید از پایه ها و استندهایی با اندازه ی کوچک تر استفاده کنید.
- اگر قصد دارید بروشورها و یا کاتالوگ های مختلفی را در جو غرفه ی خود داشته باشید بهترین مورد استفاده از هولدرها و پایه های نگهدارنده می باشد. شما می توانید با استفاده از آن ها جزوات خود را ارائه دهید. استفاده ی بیش از حد و شلوغ کردن میزهای خود با استفاده از بروشورهای مختلف ایده ی مناسبی نمی باشد. به جای آن می توانید از پاکت برای ارائه ی بروشورهای خود استفاده کنید. در غرفه سازی ارزان همیشه بهترین را انجام دهید.
- استفاده از هولدرهایی که برای اهداف دوگانه تعبیه شده اند در صرفه جویی کمک بسیاری می کنند و می توانید به وسیله ی آن به هدف غرفه سازی ارزان نزدیک تر شوید. برخی از هولدرها قابل حمل می باشند و حتی می توان از آن ها به عنوان کانتر نیز استفاده کرد. برای مثال می توانید محصولات خود را در بخش بالایی کانتر قرار داده و به مشتریان ارائه دهید و یا اینکه از آن فقط به عنوان پودیوم استفاده کنید.منبع : غرفه سازی ارزان آرمان
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...