رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

دیدگاه‌ها به عنوان یکی از گزینه‌های مهم و ضروری در سایت شما هستند که با کمک آن می‌توانید به کاربران اجازه دهید نظرات خود را منتقل کنند. حتما زمان‌هایی برای همه ما پیش آمده که کامنتی را در سایتی قرار دادیم اما بعد از ثبت آن تمایل به ویرایش داشتیم ولی دیگر امکانش برایمان فراهم نبوده است. اما امکان جالبیست اگر بتوانیم چنین کاری را برای سایت خود انجام دهیم. به نظر شما چگونه به کاربران اجازه ویرایش دیدگاهشان را بدهیم؟ آیا چنین چیزی امکان دارد؟ مطمئنا سر و کله یک افزونه همین حوالی پیدا می‌شود تا ما را در این امر نیز یاری دهد. اگر موافق باشید با هم در این مقاله به بررسی ویرایش دیدگاه‌ها در وردپرستوسط کاربران بپردازیم و دلایل آن را نیز مشخص کنیم.

چگونه به کاربران اجازه ویرایش دیدگاهشان را بدهیم؟

بد نیست اول بدانیم که چرا باید به کاربر اجازه دهیم تا دیدگاه خود را ویرایش کند؟ اصلا دلیلی برای این موضوع وجود دارد یا خیر.وردپرس امکان ثبت دیدگاه را به کاربران می‌دهد مگر اینکه نویسنده خود دیدگاه نوشته را غیرفعال کند. اما اجازه ویرایش دیدگاه ایجاد شده برای کاربر وجود ندارد. گاهی اوقات کاربران اشتباهاتی را می‌نویسند و تصمیم به ویرایش آن می‌گیرند پس بد نیست ما چنین امکانی را در اختیارشان قرار دهیم. اما سوال اینجاست که چگونه به کاربران اجازه ویرایش دیدگاهشان را بدهیم؟

اولین چیزی که به آن نیاز داریم یک افزونه است. افزونه Simple Comment Editing امکان ویرایش دیدگاه‌ها توسط کاربران را به آن‌ها می‌دهد. اگر موافق باشید با هم دستورالعمل کار با آن را بررسی کنیم.

افزونه Simple Comment Editing

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

با افزونه simple comment editing امکان ویرایش دیدگاه ها را به کاربران بدهید

برای نصب این افزونه به پیشخوان وردپرس رفته و در مسیر افزونه‌ها آن را نصب و سپس فعال نمایید. پس از فعال‌سازی در بخش تنظیمات گزینه‌ای با عنوان “Simple Comment Editing” مشاهده می‌شود. با کلیک روی آن به بخش تنظیمات این افزونه منتقل خواهید شد:

تنظیمات Simple Comment Editing

در این بخش، تنها تنظیمی که برای افزونه وجود دارد، زمانبندی است. شما می‌توانید مدت زمانی که کاربر مهلت ویرایش دیدگاه خود را دارد به او بدهید. با تعیین این قسمت، ویرایش دیدگاه‌ها توسط کاربران ظرف مدت زمان مشخصی انجام می‌شود و بعد از آن زمان دیگر امکان ویرایش وجود ندارد.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

تنظیمات افزونه ویرایش دیدگاه‌ها توسط کاربران

ما زمان ۵ دقیقه را برای ویرایش دیدگاه‌ها توسط کاربران در نظر گرفتیم و تنظیمات را ذخیره می‌کنیم. حال زمان آن رسیده که این امکان را تست کنیم و مشاهده نماییم.
برای این منظور دیدگاه تستی را ایجاد می‌کنیم:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

در زمان باقی‌مانده دیدگاه خود را ویرایش کنید

همان‌طور که می‌بینید با توجه زمانی که مشخص کردید به کاربر اجازه ویرایش دیدگاه داده می‌شود.

ویرایش دیدگاه‌ها توسط کاربران

اگر می‌خواهید بدانید چگونه باید اجازه ویرایش دیدگاه کاربران را بدهیم باید از یک افزونه جالب و بسیار سبک به نام Simple Comment Editing کمک بگیرید تا بتوانید چنین امکانی را برای کاربران خود ایجاد کنید. ما در این مقاله سعی کردیم آموزش کار با این افزونه را برایتان توضیح دهیم. شما هم اگر نظر دیگری دارید حتما از بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

 

دانلود افزونه Simple Comment Editing

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

ویرایش شده توسط Mahdi82
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...