رفتن به مطلب

تعمیر لوازم خانگی پیشنهاد قالب در زمینه تعمیر لوازم خانگی


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان نمیدونم درست تاپیک زدم ولی یه کمکی میخواستم کنید یه سایتی هست تو زمینه تعمیر لوازم خانگی فعالیت می کنه و میخوام بدونم از چه قالبی داره استفاده میکنه

نکته :

هرچقددر در اینترنت زدم قالب تعمیر لوازم خانگی به هیچ عنوان اون رو نیاورد

در سایت های فارسی هم گشتم نیست این قالب

در صورتی که پیشنهاد قالبی مناسبی برای تعمیرات لوازم خانگی دارین ممنون میشم بگین

فکر کنم گداشتن لینک غیر مجاز هست اما نمیدونم چطور بهتون قالب رو نشان بدم؟

سرچ کنید در گوگل لوازم خانگی آذین سرویس توی نتیج فک کنم رتبه اول هست

در صورتی که نتونستین پیدا کنید لینک سایت رو میزارم که اگه مشکلی نباشه مشاهده کنید

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

مدیران عزیز من نمیدونم لینک مجازه یا نه لطفا کمک کنید لنگ لنگم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 11 ماه پیش ...

 

یکی از مشکلات رایجی که برای لباسشویی پیش می آید، تکان خوردن و لرزش بیش از حد آن است. این لرزش همواره با صدای عجیب و غریبی مانند ضربه زدن،همراه خواهد بود؛ اما این لرزش بر عملکرد اصلی لباسشویی تاثیر بدی نخواهد گذاشت؛ ولی سر و صدای ناشی از  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، بسیار آزاردهنده و کلافه کننده خواهد بود.

اگر لباسشویی شما دچار لرزش های شدیدی شده است؛ باید آن را جدی گرفته و برای رفع این مشکل اقدام کنید؛ اما اگر این مشکل را جدی نگیرید در طولانی مدت، قطعات لباسشویی شما را دچار مشکل خواهد کرد. در این مقاله علت لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی و چگونگی رفع این مشکل را برای شما توضیح خواهیم داد. با مطالعه مطالب زیر می توانید مشکل لرزش لباسشویی خود را حل کنید.

علت های لرزش ماشین لباسشویی بوش

در این قسمت، 10 علت بسیار رایج در لرزش و تکان خوردن ماشین های لباسشویی را خدمتتان عرض می کنیم. اگر علت را پیدا کردید و قادر به حل آن بودید، نیازی به تعمیرکار ندارید؛ اما اگر از لباسشویی بوش استفاده می کنید و علت ارزش را متوجه نشدید، حتما با استفاده از شماره های موجود در سایت، با نمایندگی  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  تماس بگیرید.

علت اول: تراز نبودن سطح زیر ماشین لباسشویی

اولین علتی که باعث لرزش ماشین لباسشویی می شود، تراز نبودن زمینی است که لباسشویی در آن قرار دارد. تراز نبودن سطح زیر ماشین لباسشویی، یکی از مواردی است که به آن توجهی نمی شود؛ اما باعث لرزش و تکان خوردن لباسشویی بوش خواهد شد. هنگامی که لباسشویی را در محل خود قرار می دهید به کمک ابزار تراز می توانید از تراز بودن لباسشویی اطمینان حاصل کنید.  اگر ماشین لباسشویی شما تراز نبود، می توانید با قرار دادن یک تکه چوب زیر پایه ها، آن را تراز کرده تا از لرزش لباسشویی جلوگیری شود. اما اگر لباسشویی شما با پایه های زیر آن تنظیم می شود، می توانید با تنظیم پایه ها، لباسشویی را نسبت به زمین تراز کنید.

علت دوم: پیچ ترنسلیت

دومین علتی که می تواند باعث لرزش ماشین لباسشویی شود، پیچ ترنسلیت پشت آن است. این پیچ ها برای جلوگیری از حرکت کردن دیگ لباسشویی در هنگام حمل و نقل می باشد. اگر آنها را باز نکنید باعث لرزش لباسشویی خواهد شد.

علت سوم: کمک فنر ماشین لباسشویی

سومین علت لرزش لباسشویی بوش کمک فنر آن است. این قطعه حرکت مخزن را در زمان برنامه چرخش متعادل می کند. کمک فنر از یک طرف به دیگ لباسشویی و از طرف دیگر به لباسشویی متصل شده است. هنگامی که این کمک فنر ها دچار آسیب شده باشند، تعادل دیگ لباسشویی بهم می خورد؛ که باعث لرزش لباسشویی شده و با صدا بلند و کلافه کننده ای همراه است. برای تعویض این قطعه باید قاب پشت لباسشویی را در آورده و آن را تعویض کنید.

علت چهارم: قرار نگرفتن درست لباس در دیگ

چهارمین علتی که می تواند باعث لرزش ماشین لباسشویی بوش گردد، قرار نگرفتن درست لباس ها در کف دیگ لباسشویی است. بسیاری از شرکت ها برای قرارگیری درست لباس ها از اختلاف نیروی لازم برای بالابردن لباس ها و پایین انداختن آنها در دیگ لباسشویی بهره برده اند. استفاده از این روش باعث می شود که لباسشویی دچار لرزش های پر سر و صدا نشود؛ اما اگر لباسشویی این روش را به درستی اجرا نکند باعث ایجاد لرزش و صداهای زیادی می شود.

علت پنجم: فنر های نگهدارنده

پنجمین علت ایجاد لرزش های لباسشویی، فنر های نگهدارنده دیگ آن است. این فنر ها دیگ لباسشویی را نگه داشته و آن را از محفظه ماشین لباسشویی جدا می کنند؛ اما وظیفه اصلی آنها گرفتن لرزش، هنگام چرخش دیگ است. اگر ایراد از این فنر های نگهدارنده باشد باید آنها را بررسی و در صورت لزوم تعویض کنید. توجه داشته باشید که هنگام تعویض این فنر ها، آنها تحت فشار باشند، در غیر این صورت ممکن است در سرعت بالای چرخش دیگ لباسشویی، پرتاب شوند.

علت ششم:  عدم تعادل بار ماشین لباسشویی بوش

ششمین علت می تواند از عدم تعادل بار لباسشویی بوش باشد. هنگام پر کردن لباسشویی سعی کنید لباس ها را بطور یکنواخت درون آن قرار دهید. اینکار به تعادل بار در دیگ لباسشویی کمک می کند. اگر لباس ها را بطور یکنواخت در دیگ قرار ندهید، باعث بوجود آمدن لرزش لباسشویی می شود. هنگامی که لباس ها را در داخل دیگ قرار دادید، بررسی کنید که آنها بصورت متعادل قرار گرفته اند.

توجه کنید که لباسشویی را بیش از حد ظرفیت پر نکنید؛ چرا که مشکلات دیگری را بوجود می آورد و هزینه های بسیاری را به همراه خواهد داشت.

علت هفتم: خرابی حلقه اسنابر یا پد های مخزن

هفتمین علت برای لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود، خرابی حلقه اسنابر یا پد های مخزن می باشد. حلقه اسنابر وظیفه گرفتن لرزش لباسشویی، هنگام چرخش را دارد؛ اما خرابی این حلقه باعث ایجاد لرزش های زیادی می شود. این حلقه در زیر لباسشویی قرار دارد و از مخزن نگهداری می کند.

این قطعات عمر مفیدی دارند و ممکن است به مرور زمان پوسیده و خراب شوند. خرابی آنها باعث می شود مخزن بیش از اندازه حرکت کند و در برخی مواقع، چرخش مخزن غیر قابل کنترل خواهد بود. با تعویض این قطعه می توانید مشکل لرزش لباسشویی را حل کنید.

علت هشتم: آسیب تسمه ی کاهش حرکت دیگ

هشتمین علت لرزش و تکان خوردن لباسشویی بوش، آسیب تسمه ی کاهش حرکت دیگ است. این تسمه ها برای کاهش حرکت دیگ طراحی شده اند، که در چهار گوشه لباسشویی قرار دارند. خرابی این تسمه ها باعث لرزش لباسشویی می شود، که همراه با سر و صدای زیادی است. با تعویض تسمه کاهش حرکت دیگ لباسشویی، می توانید این مشکل را حل کنید.

علت نهم: خرابی بلبرینگ دیگ لباسشویی بوش

نهمین علت لرزش لباسشویی، خرابی بلبرینگ دیگ لباسشویی بوش است. بلبرینگ از قطعات اصلی دیگ لباسشویی به حساب می آید، که خرابی آن باعث ایجاد لرزش و تکان خوردن لباسشویی می شود. با تعویض این قطعه مشکل لرزش لباسشویی حل می شود. توجه کنید به هر علتی که قطعات دیگ دچار آسیب و خرابی شوند، لباسشویی دچار لرزش و تکان خوردن خواهد شد.

علت دهم: خرابی وزنه های بالانس

آخرین علتی که موجب تکان خوردن لباسشویی می شود، خرابی وزنه های بالانس است. این وزنه ها برای ایجاد بالانس، در قسمت بیرونی دیگ قرار داده شده اند. اگر بالانس این وزنه ها بهم خورده و جدا شود، باعث تکان خوردن لباسشویی شما خواهند شد.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 6 ماه پیش ...

تعمیرات پکیج فرولی یکی از خدمات اصلی مجموعه ابرکاوان است. تکنسینهای ابرکاوان خدمات تعمیر پکیج فرولی در تهران را در سریعترین زمان ممکن و به باکیفیت‌ترین شکل در محل به شما ارائه خواهد کرد.

تعمیرات پکیج فرولی به صورت تخصصی

اگر از برند فرولی برای سیستم گرمایشی منزل خود استفاده کرده اید، در ادامه برخی از مشکلات رایج پکیج‌های فرولی و راهکارهای موجود را آورده ایم. با بررسی این مراحل می توانید به عیب یابی پکیج خود بپردازید. البته در صورتی که زمان و یا توانایی عیب یابی پکیج دیواری و رفع مشکلات عمومی پکیج خود را ندارید، مجموعه ابرکاوان به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج فرولی می‌توانند در سریعترین زمان پاسخگوی این نیاز شما باشند.

سرویس و تعمیرات پکیج فرولی اگر توسط نمایندگی تعمیر پکیج فرولی در تهران و به صورت دوره‌ای و مداوم انجام شود باعث افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد. حال به ابرکاوان نمایندگی مجاز تعمیر پکیج فرولی تهران اطمینان کنید تا دستگاه شما را در کمترین زمان، توسط مختصصان خود سرویس و تعمیر کند.

 

تعمیرات و سرویس پکیج فرولی

سرویس پکیج فرولی

شاید خیلی مهم به نظر نرسد، اما عمده افراد در جامعه توجه‌ای به سرویس و نگهداری دوره‌ای دستگاه پکیج خود ندارند. اما باید بگوییم که توجه داشته باشید که حتما قبل از شروع فصل پاییز و زمستان نسبت به سرویس دوره ای اقدام نمایید. چون در غیر این صورت  دستگاه پکیج بوتان گران قیمت شما می تواند دچار آسیب احتمالی شود که باید هزینه گزافی برای تعمیرات آن بپردازید. ابرکاوان نمایندگی تعمیرات پکیج فرولی در تهران با به کارگیری متخصصین ماهر سرویس، نگهداری و تعمیرات پکیج فرولی شما را در کمترین زمان و به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد. از این رو پیشنهاد  می‌شود با شماره 1743 تماس گرفته و سرویس دوره ای پکیج فرولی خود را به موقع در نمایندگی تعمیرات پکیج فرولی تهران، انجام دهید.

با توجه به اهمیت پکیج‌ها به عنوان یکی از پرکاربردترین سیستم‌های گرمایشی منازل، در صورت بروز خرابی، مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد. هر یک از علائم خرابی عنوان شده در مشکلات متداول در صورت بی توجهی می‌توانند باعث خطرات جدی‌ برای اهالی منزل ایجاد کند، بنابراین باید هر یک از مشکلات ذکر شده به سرعت توسط متخصصین بررسی شود. توصیه می‌کنیم از افراد باتجربه و حرفه‌ای برای این امر کمک گرفته شود. اگر در پایتخت ساکن هستید در صورت بروز مشکل، می‌توانید با شماره‌های تماس موجود در وبسایت ما تماس بگیرید. مجموعه ابرکاوان به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج فرولی با کادری متخصص به سرعت در محل حاضر شده و هرگونه نیاز شما را برای نصب، سرویس و تعمیر انواع پکیج‌های فرولی را پاسخ خواهد داد.

 

نصب پکیج فرولی

نصب پکیج فرولی

نصب و نگهداری پکیج فرولی، باید به صورت کامل توسط نمایندگی مجاز تعمیر پکیج فرولی در تهران انجام می‌شود. چرا؟ چون نصب پکیج بخصوص نصب پکیج گران قیمت فرولی مراحل مختلفی دارد که باید آن مراحل با دقت بسیار بالایی توسط  متخصصین مجرب انجام شود تا در آینده نزدیک دچار هزینه گراف برای تعمیرات نشود. رعایت ایمنی در نصب پکیج فرولی بسیار مهم است که ابرکاوان، نمایندگی تعمیر پکیج فرولی تهران در این زمینه تبحر بسیار بالایی دارد. حال چنانچه به دنبال نصاب با تجربه بالا هستید تنها کافیست با شماره 1743 تماس گرفته تا متخصصین لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، نمایندگی لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در تهران به کمک شما بیاید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...