رفتن به مطلب

تکنولوژی و مزایای مینی پی سی


پست های پیشنهاد شده

 

185150866_Intel_NUC7iNUCKits.png
تکنولوژی مینی پی سی

این تکنولوژی جدید به عنوان کیس کامپیوتر معرفی شدند ولی با این تفاوت که بسیار کوچک تر و سبک تر از کیس های بزگ کامپیوتر ها هستند و تمام سخت افزار های آن کیس ها را در خود جای دادند. و قابلیت حمل آسان دارند. نام این کیس های کوچک مینی سی پی است و فضای کمی را به خود اختصاص دادند. نکته مهمی که وجود دارد این است که قابلیت نصب درپشت مانیتور و یا گذاشتن روی میز را دارد زیرا وزن آن بسیار سبک است.
کاربرد مینی پی سی

در زمان هایی که مانیتور به یک کیس سبک فقط برای پردازش و قسمت مالتی مدیا احتیاج دارد کاربرد دارد .
در زمان هایی که فقط به برآورده کردن احتیاجات روزمره نیاز است.
این مینی سی پی ها از پردازنده های Core i7 ، Core i5 و Core i3 همچنین استفاده می کنند به دنبال آن این مینی سی پی ها علاوه بر قابلیت برطرف سازی نیازهای روزمره برای پردازش و کارهای سنگین تر همچنین از مینی پیسی ها کمک میگرند.
به خاطر اندازه کوچک و قابلت حمل آسان این کامپیوترهای سبک قابلیت این را دارد که مثل یک هارد اکسترنال و یا فلش و یا پاوربانک با خود این ور آن ور برده و در زمان های اضطراری آن را به مانیتور نصب کرد و از مزایای آن استفاده کرد.

مزیت های مینی پی سی

صرفه جویی در استفاده از انرژى نسب به استفاده از کامپیوتر های قدیمی (تا٩٠٪‏ صرفه جويى)
عمر مفید و دراز مدت این وسیله ها بخاطر نداشتن قطعه هایی مثل فن و هارد جامد
سایز آن کوچک بوده و قابلت پرتایل بودن را دارد
داشتن کانفیگ های خیلی وسیع
وزن خیلی کم (۱ تا ۲ کیلوگرم)
نداشتن هیچ گونه نویز و حرارت
توانایی ارتقا بخشیدن در آینده
پشتیبانی از همه ی سیستم عامل های ماکروسافت و لینوکس
همه ی بخش های ورودی در
مینی پی سی از قبل تعیین شده است ( Full Port )
قیمت مینی پی سی ها در برابر کامپیوترهای سنتی ارزان تر است .

مینی پی سی ها
این کامپیوتر ها دارای سایز کوچک و عملکرد بالا هستند که همه ی ویژگی، المان و توانایی های یک کامپیوتر سنتی را با صرف توان خیلی کم تر و سایز کوچکتر در اختیار ما قرار می دهند.برای جایگزینی کامپیوتر های معمولی مینی سی پی ها بهترین گزینه هستند زیرا چون نیاز های مردم را در همه ی موارد برطرف میسازد و سایز کوچکی دارند و فضای کمتری را به خود اختصاص دادند که توانای وصل شدن به پشت نمایشگر یا قرار گرفتن روی میز را دارند. توانایی استفاده از هر نوع سیستم عامل را دارند و همچنین سرعت بالایی دارند زیرا که از کانفیگ قدرتمند استفاده میکنند. سرعت اجرای بالایی دارند. نکته قابل توجه اینکه بیشتر کاربران به شبکه بودن نیز نیاز دارند که این مینی پی سی ها مجهز به پورت شبکه و کارت بیسیم وای فای شبکه هستند.
سخت افزار مینی پی سی
با پیوند صحیح پردازنده هاى اولترا بوكى از نوع یو و هيت سينك(خنك كننده هاى فلزى) دیگر به استفاده از فن نیازی نیست و این باعث می شود در زمان استفاده کاربر احساس آرامش کند بخاطر نبود صدا و همچنین خراب شدن دستگاه را کاهش می دهد.منبع: 
مینی پی سی تین اوا
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته پیش...

سلام.

مرسی از مطلب خوبتون... فکر کنم در آینده نزدیک این مینی پیسی ها جایگزین خوبی واسه پی سی خونگی باشن.دیگه الان با پیشرفت تکنولوژی که این موضوع هم بدیهی به نظر میرسه..

الان اگه لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. رو بخوایم پیگیری کنیم کلی مطلب جالب و بعضی وقتا عجیب میبینیم که همش در حال پیشرفت و قافل گیری واسه خواننده هاش...

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...