رفتن به مطلب

برای درمان بواسیر یا هموروئید به چه پزشک یا دکتر متخصص مراجعه کنیم؟


پست های پیشنهاد شده

برای درمان بواسیر یا هموروئید به چه پزشک یا دکتر متخصص مراجعه کنیم؟

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
برای درمان بواسیر یا هموروئید به چه پزشک یا دکتر متخصص مراجعه کنیم؟

بیماری بواسیر یا هموروئید یکی از انواع بیماری های شایع و دردناک است که جزو بیماری های ناحیه مقعد دسته بندی می شود و حدود 50 درصد از افراد جامعه حداقل برای یک مرتبه آن را در طول زندگی خود تجربه خواهند نمود.  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  به گشاد شدن سیاهرگ ها در ناحیه ی مقعد اطلاق می شود که می تواند به صورت داخلی در مجرای مقعد یا صورت خارجی در مدخل مقعد رخ دهد.

این بیماری می تواند ناشی از علل مختلفی روی دهد که از جمله ی مهمترین آنها می توانیم به رژیم بدون فیبر، افزایش سن، برخی از بیماری ها، سرطان ها و نشستن، ایستادن های طولانی مدت اشاره کنیم. بیماری  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  یا هموروئید با علائمی از جمله درد، خارش، التهاب و تورم همراه است و حتی ممکن است فرد را دچار خونریزی نماید اما در صورت ابتلا به این عارضه جای هیچ نگرانی نخواهد بود زیرا که امروزه با پیشرفت علم و فناوری درمان این بیماری به راحتی و با استفاده از روش لیزر درمانی قابل انجام است.

جهت درمان این بیماری انتخاب بهترین دکتر یا پزشک متخصص هموروئید با تجربه در زمینه جراحی مشکلات مقعدی است که می تواند به بهترین نحو بیماری شما را درمان نماید همچنین بهترین کلینیک در تهران، کلینیک زارعی است که در کوتاه ترین زمان ممکن بواسیر یا هموروئید را درمان خواهد نمود.

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

ویرایش شده توسط zareisara7474
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...