رفتن به مطلب

ساب دامنه


javadu

پست های پیشنهاد شده

سلام به همگی دوستان خسته نباشید.

یک مشکلی که بنده باهاش برخورد کردم و در نت هم چیزی راجبش پیدا نکردم این بود که به عنوان مثال سایت بنده test.com هست و بنده میخوام یک سایت هاستینگ راه اندازی کنم و ناحیه کاربری این هست test.com/cp که whmcs در پوشه public_html/cp نصب هست و حالا من میخوام اون رو کاری کنم که به این شکل در بیاد cp.test.com اما هرچی ساب دامنه تنظیم میکنم بازم نمیشه و یجای کار میلنگه که ممنون میشم کمکم کنید.

ویرایش شده توسط javadu
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

وارد پنل هاستتون بشید، روی لینک Subdomains کلیک کنید.

9aaf-18000907194760.png

در صفحه ی باز شده، در فیلد اول، عبارت cp یا همون آدرس سابدامین رو وارد کنید. در فیلد دوم، دامنه اصلی سایتتون رو انتخاب کنید، در فیلد آخر هم آدرسی رو وارد کنید که پوشه ی روت مربوط به این ساب دامین باید ساخته بشه. می تونید مثل چیزی که من داخل تصویر وارد کردم هم وارد کنید تا پوشه ی مربوط به ساب دامین رو داخل public_html داشته باشید.

9aaf-17001015316155.png

بعد روی کلید Create کلیک کنید. چند دقیقه منتظر بمونید، بعد ساب دامین cp.test.com رو داخل مرورگر اجرا کنید.

در ضمن چون می خواهید هاستینگ راه اندازی کنید، بهتره با این مفاهیم ابتدایی کار آشنا بشید تا در روند کاریتون به مشکل برنخورید. بدون شک زمانی که فعالیتتون آغاز بشه، داخل تیکت ها باید از پس حل مشکلات کاربراتون بر بیایید که عموما مشکلاتی هستند که گاها نیاز به ابتکار عمل داره حل کردنشون. حالا اکثرا هم موارد عادی و ساده هستند ولی پیشنهاد می کنم پیش از راه اندازی جدی سایتتون، با مفاهیم اولیه کار آشنا بشید.

موفق باشید. :x

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...