رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

به نام خدا

 

بدانیم:

 

مجله (به انگلیسی: Magazine) به مدرکی جلد شده و ادواری گفته می‌شود که به‌طور منظم و با فاصلهٔ انتشار مرتب و زیر شمارهٔ ردیف و دوره و تاریخ معین در زمینه‌های گوناگون (اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، دینی، علمی، فنی، کشاورزی، نظامی، هنری، ورزشی و نظایر این‌ها) بیش از دو بار در سال منتشر شود و در تهیهٔ مطالب آن بیشتر از یک نفر مشارکت داشته باشد و نیز دارای بیشتر از یک مقاله باشد.

 

 

اهداف و بررسی سایت مرجع دانلود مجله های خارجی :

 

هدف فعلی ما ارائه مجلات با عناوین موضوعی مختلف مانند: مد  , زیبایی  , آرایش  , کامپیوتر  , فناوری  , گردشگری   و بسیاری موضوع دیگر است.

سپس ارائه آپدیت منظم روزانه و ماهیانه و هفتگی و در دسترس گذاشتن تمام مجلات بین المللی دنیا برای مخاطبین ایرانی برای اولین بار می باشد.

 

البته اهداف بلند مدتی هم وجود دارد که میتوان بحث های تخصصی از امکانات و سرویس هایی جذاب را به مخاطب ارائه داد اما در حال حاظر پیاده سازی آن میسر نیست و زمان بر خواهد بود و برای سالیان آینده در نظر داریم.

 

دوست داریم تمام سلیقه  های فکری و موضوعی  جامعه ایرانی را جذب کنیم و محتوای درجه 1 و سالم و کاربردی را به مخاطبین خود ارائه بدهیم و مخاطبین جدید هم با آشنایی با ما بتوانند نیاز های روزمره خود را رفع کنند ..

 

آدرس سایت مرجع دانلود مجله های خارجی:

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه پیش ...
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...