رفتن به مطلب

10 روش درخواست از کائنات


modireafkar

پست های پیشنهاد شده

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز . در این تاپیک قصد دارم شما را با 10 روش درخواست از کائنات آشنا کنم که شما با استفاده از آن میتوانید به خواسته و اهداف خود برسید . پیشنهاد میکم این مطلب را هرگز از دست ندهید و در انتهای این مطلب نظر خودتون بگین . 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ؟

اول از همه میپردازیم به اینکه کائنات چیست و چه چیز هایی هستند ؟

 

هر چیزی که در این جهان هستی وجود دارد را کائنات گویند ,درختان,گیاهان,آسمان,پرندگان,حیوانات,ماشین شما,گوشی شما و… جزعی از کائنات این جهان حساب میشوند .

تمام کائنات همانند انسان ها و جانوران شامل روح میباشد بگذارید با مثالی بهتر شما را آشنا کنم :

دقیقا کائنات در زندگی ما مانند یک فرد میباشد , شما اگر به آن فرد خوبی کنید آن فرد به شما خوبی میکند . شما اگر به فردی بدی کنید و پشت سرش حرف بزنید آن فرد نیز به شما بدی میکند و هر جایی که بروید از پشت سر شما حرف میزند . کائنات دقیقا مشابه این فرد در زندگی شما هستند .

شما اگر بابت تک تک خواسته هایتان شکر گزار باشید قطعا کائنات جواب شما را میدهند مثلا اگر شما به سر کاری میروید و روزانه ۵۰/۰۰۰ تومان حقوق میگیرید همیشه شکرگذار باشید .

شما باید بابت هر قدر پولی که وارد زندگی شما میشود شکرگزار باشید هرچه بیشتر شکرگذاری کنید مطمئن باشید پول بیشتری وارد زندگی شما میشود . درخواست از کائنات اصلا کار سختی نیست , یکی از بهترین روش ها و موثرترین روش ها برای درخواست از کائنات و جهان  هستی برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود شکرگزاری  میباشد که در ادامه راجب آن کامل توضیح داده ایم .

شما با  استفاده از قانون جذب کائنات میتوانید به خواسته و اهدافی که دارید برسید

۱_درخواست خود را واضح و روشن بیان کنید 

هنگام درخواست دادن به کائنات حتما درخواست خود را به صورت کاملا واضح و روشن بیان کنید . هرچه این درخواست شما واضح تر باشد ارتعاشی که شما به هدف خود میدهید بیشتر است . برای واضح بودن درخواست راجب اهداف خود بنویسید و صحبت کنید .

۲_تمرکز کردن:

بر روی خواسته و هدفی که دارید تمرکز کنید , هرچه تمرکز شما بیشتر باشد کائنات سریع تر پیام شما را دریافت میکنند .

۳_احساس کنید :

خواسته ها و اهداف خود را در زندگی خود احساس کنید , احساس کردن خواسته باعث میشود درخواستی که به کائنات میدهید قوی تر باشد .

۴_رهایی خواسته 

زمانی که خواسته ی خود را برای کائنات ارسال کردید خواسته ی خود را رها کنید تا به آن برسید به عنوان مثال وقتی یک نامه ی واقعی برای کسی پست میکنید دیگر نیاز نیست که شما بخواهید تا به مقصد برسد , درخواستی که به کائنات میدهید زمانی که رهایش کنید به مقصد خواهد رسید .

۵_هرگز منفی نباشید

بعد از انکه درخواست خود را به کائنات دادید ذهن خود را از افکار منفی خالی کنید . این را بدانید که هر چقدر افکار شما منفی باشد ارتعاش ناخواسته و منفی به سمت اهداف خود میدهید ارتعاش منفی باعث میشود که کائنات زمان رسیدن به درخواست شما را به تاخیر بیندازند . با تمرین کردن احساستان را خوب نگهدارید.

۶_مقدمات را فراهم کنید :

قبل از رسیدن به خواسته ی خود مقدمات را فراهم کنید به عنوان مثال اگر کتابی را سفارش داده اید در داخل کتابخانه ی خود یک جای مناسب برای آن کتاب خالی میکنید که بعد از رسیدن آن کتاب به دست شما آن را در جایی که از قبل آماده کرده اید بگذارید .

در زندگی خود حتما برای خواسته هایی که به کائنات ارسال کرده اید فضایی را قرار بدهید و مقدماتش را قبل از رسیدن خواسته فراهم کنید .

۷_ارتعاش خود را قوی تر کنید :

برای نزدیک شدن به خواسته هایی که دارید کارهایی را انجام دهید که ارتعاش شما را برای رسیدن به هدف خود قوی و قوی تر کند . تجسم کردن راجب خواسته حرف زدن ,شکرگذاری و… از این دسته از کارها میباشد .

۸_از منفی ها دوری کنید :

از هر چیزی که باعث میشود شما منفی فکر کنید دوری کنید . مکان های منفی , اخبار ,  فیلم ها , آدم های منفی و… را از زندگی خود حذف کنید تا ارتعاش و احساس شما خوب باقی بماند .

۹_نگران نباشید : 

نگران بودن نسبت به خواسته که چرا خواسته ی من نمیرسد باعث فرستان ارتعاش منفی میشود . این را مطمئن باشید که کارتان را به خوبی انجام بدهید قطعا شما به خواسته ی خود خواهید رسید .

پس اصلا نگران نباشید و نگرانی و استرس را کنار بگذارید . ممکن است برای رسیدن به هدف و خواسته ی خود فکر کنید که درخواستی را نفرستاده اید چون نتیجه ای نگرفته اید , به این نکته توجه کنید که به هیچ عنوان کائنات زمان را نمیشناسند . پس استرس و نگرانی را کنار بگذارید .

۱۰_مطمئن باشید :

به اینکه به اهداف خود میرسید باید مطمئن باشید . مطمئن بودن به درخواستی که فرستاده اید زمان رسیدن به خواسته ی شما را کاهش میدهد . مطمئن باشید که با ارسال درخواست خود ۱۰۰ درصد جواب خواهید گرفت .

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 5 ساعت قبل، tabrizderm گفته است :

فقط باید تلاش کنی تا به هدفت برسی اینهای گفتی توهم ذهنی است

دوست عزیز شما وقتی انرژی نداشته باشید و منفی گرا باشی هیج وقت تلاش نمی کنی مثل اینه که بی حوصله باشی بیای تلاش عالی داشته باشی شما باید سرحال باشی و روحیه عالی داشته باشی که تلاش کنی.

مواردی که این دوست عزیز گفتند مواردی هستند که باعث می شه اون فکر منفی و اون مواردی که باعث میشه انرژی که باعث تلاش زیاد بشه از بین بره و شما کاری که می خوای انجام بدی به بهترین نحو انجام بدی.

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...