رفتن به مطلب

به سختی لود شدن سایت


behzad74

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان

وبسایت بنده برای خیلی ها به سختی باز میشه 

میخواستم ببینم به نظرتون آیا مشکل از قالبمه ؟ از قالب جنه استفاده میکنم

در ضمن افزونه کش هم نصب کردم ولی باز هم این کشل رو دارن

چه چیزی باعث این مشکل میشه ؟

آدرس : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

در ضمن قبلا این مشکل وجود نداشت

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

چنین مشکلاتی چند دلیل میتونه داشته باشه:

  1. مشکل از مرورگر، اینترنت یا ISP کاربر : گاهی اوقات برخی از ISP ها در برخی از ساعات سرعتشون به دلیل شلوغی شبکه، کم میشه و کاربرای اون ISP سایت ها رو دیرتر مشاهده می کنند یا با برخی از سرورها مشکل پیدا می کنند. برای مثال برای شخص خودم هم چنین اتفاقی با اینترنت همراه اول رخ میده. برخی از ساعات، سایت هایی که روی سرور آلمان و کانادا هستند باز نمیشه، حتی سایت خود همراه اول هم در حالت عادی باز نمیشه اما با وی پی ان به راحتی باز میشه! پس یک بخش این مشکل می تونه از طرف اینترنت همون کاربر باشه.
  2. مشکل از سیستم کش سایت شما : افزونه کش هم می تونه قسمتی از این مشکل باشه. زمانی که کش سایت خیلی سنگین باشه و سرور توانایی ارائه سریع نسخه کش سایت رو به کاربر نداشته باشه، سرعت لود کاهش پیدا میکنه.
  3. مشکل از هاست و سرور شما : دلیل آخر هم می تونه سرور شما باشه. سرور شما می تونه به دلیل داون شدن یا ریستارت شدن باعث عدم بارگیری و لود سایتتون بشه. یا فایروال های پیشرفته ای که روی سرور نصب میشه می تونه کاربرانی که ترافیک مشکوکی دارند رو بطور خودکار بلاک کنه.

 

در هر صورت شخصا سایت رو باز کردم مشکلی نبود. به غیر از فایل فونت که از دامین fontstatic.com داخل سایتتون لود میشه، مابقی موارد سایتتون به سرعت لود شد. فقط فونتی که از آدرس fontstatic.com لود میشه، تا حدود 2 دقیقه لودش طول کشید! اگه به اون فونت احتیاج دارید، حتما فونت رو داخل هاستتون آپلود کنید و اگه احتیاجی بهش نیست که کلا حذف کنید فایل های خارج از سرور خودتون رو.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...