رفتن به مطلب

ترفندهای بهبود امتیاز کیفیت در گوگل ادوردز


noviin

پست های پیشنهاد شده

همیشه گفته‌ایم و این بار هم می‌گوییم که امتیاز کیفیت گوگل بسیار حائز اهمیت است. این امتیاز باعث کاهش هزینه‌های شما به ازای هر کلیک می‌شود. هزینه‌های شما را به ازای هر عمل کاربر کاهش می‌دهد. رتبه تبلیغات شما را بهبود می‌بخشد و به طور خلاصه امتیاز کیفیت بالا، همبستگی زیادی با موفقیت حساب کاربری شما دارد. پس با بررسی این ترفند گوگل ادوردز همراه ما باشید.

چگونه می‌توانیم این امتیاز کیفیت بالا را بدست بیاوریم؟

به جای اینکه یک لیست معمولی از نکات را ارائه دهیم، بیایید یک نگاه دقیق به یک حساب کاربری گوگل ادوردز واقعی داشته باشیم که نمرات فوق العاده با کیفیتی بدست آورده است و بررسی کنیم که چگونه به این جایگاه دست یافته است.

 

این گونه حساب های کاربری با امتیاز کیفت بسیار بالا بیشتر توسط گوگل پارتنر پریمیرهایی مانند نوین مارکتینگ ساخته می‌شود شما نیز می‌توانید یکی از این حساب ها را تجربه کنید فقط کافی است

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

حساب کاربری که می‌خواهیم آن را بررسی کنیم متعلق به یکی از مشتریان است که یک شرکت تجاری کوچک در صنعت بیمه است. با وجود این که این شرکت دارای رقبای سرسختی در گوگل ادوردز است، از طریق کمپین‌های گوگل ادوردز خود، به سطح بسیار خوبی رسیده است. در واقع این شرکت به طور متوسط امتیاز کیفت خوبی با ضریب 8.8 را دارد که نزدیک به بهترین امتیازی است که تا به حال دیده‌ام.

اما آنها چگونه این کار را انجام داده‌اند؟

4 ویژگی کلیدی برای داشتن حساب کاربری با امتیاز کیفیت بالا

ما از سطح‌بندی عملکرد گوگل ادوردز استفاده کردیم تا درک بهتری از عملکرد این آگهی‌دهنده داشته باشیم. با استفاده از این گزارش، ما چهار ویژگی کلیدی را شناسایی کردیم که در دستیابی به میانگین امتیاز کیفیت 8.8 تاثیرگذار بوده است.

1. نرخ کلیک شگفت‌انگیز

به لحاظ تئوریک، عوامل زیادی در امتیازدهی کیفی گوگل نقش دارند، اما مهم‌ترین عامل در نرخ کلیک (CTR) نرمال شده است که عملکرد این تبلیغ‌کننده، در نمودار زیر آورده شده است:

امتیاز کیفیت

خط کوچک زرد رنگ، منحنی معمولی را نشان می‌دهد که میزان CTR را در مقابل موقعیت متوسط مشخص می‌کند. نرخ کلیک این حساب کاربری بسیار بالاتر از حد متوسط است. آنها به طور متوسط نرخ کلیکی معادل 14.06 درصد دریافت کرده‌اند. در حالی که نرخ 2 درصد معمولا میزان متوسط خوبی برای یک نرخ کلیک مناسب در PPC است. اما آنها چگونه توانسته‌اند به نرخ کلیک 14 درصدی در یک موقعیت تبلیغاتی با نرخ کلیک متوسط 2.88 درصد برسند؟

بیشتر کلمات کلیدی با CTR های 30، 40، 50 و حتی 70 درصد کلمات کلیدی مرتبط به برندهای معتبر هستند که به طور کلی  CTR های بسیار بالا دارند. اما بقیه کلمات کلیدی متعلق به یک برند نیستند. با این وجود جالب است بدانید که حتی کلماتی با CTR صفر درصد وجود دارند که امتیاز کیفیت عالی 10 دارند. این مسئله به این دلیل است که CTR بالای یک کلمه کلیدی، اثر مثبتی بر امتیاز کیفیت تمام کلمات کلیدی یک حساب کاربری گوگل ادوردز دارد.

من این مورد را در حساب‌های کاربری زیادی دیده‌ام و به همین دلیل است که همیشه توصیه می‌کنم حداقل 15 درصد از بودجهPPC  خود را به کلمات کلیدی مرتبط با برندها اختصاص دهید.

اما در مورد بقیه کلمات کلیدی در حساب کاربری چه نظری دارید؟

2. استفاده گسترده از کلمات کلیدی طولانی

کلمات کلیدی رقابتی تنها برای  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و رتبه گرفتن در نتایج جستجوی ارگانیک مشکل نیستند؛ آنها همچنین در زمینه PPC نیز کلماتی سخت محسوب می‌شوند. به خصوص در صنایعی مانند بیمه (این صنعت در امریکا بسیار رقابتی است). بنابراین اگر شما به دنبال CTR های بالایید، باید کمی در انتخاب کلمات کلیدی خود سخت‌گیر باشید. همان‌طور که می‌بینید، این آگهی دهنده درصد بالایی از کلمات کلیدی خود را به کلمات کلیدی طولانی اختصاص داده است.

امتیاز کیفیت

کلمات کلیدی طولانی عموما موثرتر هستند زیرا آنها:

  • دقیق‌تر بوده و عملکرد بهتری در بهبود کیفیت ترافیک دارند.
  • مطابقت بیشتری با انتهای قیف خرید دارند (به نیاز مخاطب نزدیک‌تر هستند)، بنابراین با نرخ بالاتری تبدیل می‌شوند.
  • کمتر رقابتی هستند و به این ترتیب هزینه به ازای هر کلیک روی آنها کمتر است.

همانطور که گفتیم این آگهی‌دهنده عمدتا از کلمات کلیدی طولانی استفاده می‌کند. به طوری که فقط 1 درصد اصطلاحات آن تک کلمه‌ای هستند. این ویژگی به احتمال زیاد بخش بزرگی از دلایل موفقیت این حساب کاربری در کسب  CTR بیشتر و امتیاز کیفیت بالاتر است.

3. بهینه سازی متن تبلیغات

همراه با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، بهبود CTR شما هم گام بزرگی از بهینه‌سازی تبلیغات شما است؛ که با استفاده از روش‌هایی مانند AB testing (تست A/B)، درج کلمات کلیدی پویا و به طور کلی تکنیک‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ برای ایجاد تمایز بین شما و رقبایتان ممکن می‌شود.

یکی از راه‌های اطمینان از اینکه تبلیغات شما هدفمند است، این است که بیشتر از متن استفاده کنید. حساب‌های کاربری گوگل ادوردز کسب و کارهای کوچک، اغلب دارای متن‌های تبلیغاتی کوتاه‌اند. اضافه کردن متن‌های تبلیغاتی بیشتر فرصت‌های بیشتری را به شما می‌دهد تا به جستجوگران ثابت کنید که شما دقیقا همان چیزی هستید، که آنها به دنبالش می‌گردند.

امتیاز کیفیت

 

آگهی‌دهنده مورد بررسی ما، تقریبا 100 متن تبلیغاتی فعال داشت؛ که برای یک حساب کاربری در این اندازه بسیار زیاد است (مقدار میانگین نشان داده شده با نوار زرد چیزی در حدود 50 است.).

4. بالا بودن فعالیت‌های اختصاصی حساب‌های کاربری

اگر معیار بهتری برای پیش‌بینی موفقیت در گوگل ادوردز در مقایسه با امتیاز کیفیت وجود داشته باشد، این معیار فعالیت‌های حساب کاربری خواهد بود. اکثر حساب‌های کاربری تجاری کوچک اغلب به یک دلیل ساده با مشکل مواجه می‌شوند که آن هم کم‌کاری مدیر PPC است.

نظرسنجی زیر را درباره میزان فعالیت مدیران PPC ببینید:

امتیاز کیفیت

 

اما داده‌ها نتایج دیگری را نشان می‌دهند. با توجه به تجربه من:

  • 20 درصد مدیران حساب کاربری AdWordsطی یک ماه هیچ کاری انجام نمی‌دهند.
  • فقط 10 درصد از آگهی‌دهندگان هر هفته در طول یک دوره 90 روزه به طور منظم کارهای بهینه سازی را انجام می‌دهند.

اما کسب و کاری که در حال بررسی آن هستیم، در حال ورود منظم به حساب کاربری و بهبود فضای آن است:

این آگهی دهنده در یک دوره 90 روزه به طور منظم بر روی بهینه سازی حساب کاربری خود کار می‌کند. این یک عامل کلیدی برای کسب امتیاز کیفیت بالا و کسب نتایج جاری است.

شما با همکاری با یک  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  همیشه و هر روز یک نفر را برای بهبود امتیاز کیفیت حساب ادوردز خود دارید.

با مرور تاریخچه تغییرات این حساب کاربری، می‌توانیم متوجه شویم که مالک آن در طی 30 روز گذشته کارهای زیادی از جمله موارد زیر را انجام داده است:

  1. 10 متن آگهی جدید نوشته شده است
  2. 164 کلیدواژه اضافه شده است
  3. 4 گروه تبلیغاتی جدید ایجاد شده است

امتیاز کیفیت

 

این به‌روزرسانی‌ها فقط یک بار انجام نشده است. شما می‌توانید در یک دوره 90 روزه مشاهده کنید که این آگهی‌دهنده به طور مداوم مشغول بهینه سازی حساب کاربری خود بوده است. این یک عامل کلیدی برای کسب امتیاز کیفیت بالا و کسب نتایج جاری است.

مزایای بهبود امتیاز کیفیت در حساب کاربری گوگل ادوردز

مشاهده کردیم که این حساب کاربری بر روی کاغذ عالی به نظر می‌رسد. اما مزایای واقعی یک کسب و کار از چنین امتیاز کیفیت بالایی چیست؟ جالب است بدانید که این آگهی‌دهنده خاص، قبلا در حدود هزار دلار در ماه برای PPC هزینه می‌کرد و در حال حاضر برای به دست آوردن همان مقدار کلیک ورودی، تقریبا نیمی از آن را هزینه می‌کند. به عبارتی هزینه  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  گوگل برای این شرکت، تقریبا نصف میانگین هزینه این تبلیغات در صنعت مدنظر شده است و اگر کمی اهل حساب و کتاب باشید، این نکته امتیازی بسیار تاثیرگذار و شگفت انگیز است.

اگر امتیازهای کیفی شما در این حد بالا نیست (عجیب است که چرا اینگونه نیست)، به راحتی می‌توانید دلیل آن را متوجه شوید. حساب کاربری خود را دوباره بررسی کنید و متوجه شوید که در کدام‌یک از این بخش‌ها دچار افت شده‌اید و بر روی آن کار کنید.

همچنین این وظیفه را می‌توانید به متخصصان  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  شرکت نوین مارکتینگ بسپارید تا با خیالی آسوده به حداکثر امتیاز کیفیت در کمپین‌های PPC خود برسید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 year پیش...

چرا خرید اینترنتی بلیط هواپیما به نفع شماست؟

اگر به تاریخچه فروش بلیط هواپیما نگاهی بیندازیم و به آمارها توجه کنیم، متوجه می شویم که طی سالیان دراز قیمت بلیط هواپیما بسیار ارزانتر از قبل شده است. این موضوع شاید کمی عجیب باشد اما اولین بلیط هواپیماها با قیمت های بالا عرضه می شدند و فقط ثروتمندان می توانستند آن را خریداری کنند. بعد از دهه 70 میلادی که تعیین قیمت بلیط هواپیما از کنترل دولت در امریکا خارج شد با شناورسازی نرخ بلیط بر تعداد متقاضیان خرید بلیط هواپیما افزوده شد. آمارها نشان می دهد آرام آرام از قیمت بلیط هواپیما به مقدار زیادی کاسته و بر تعداد مسافران هوایی افزوده می شد. این موضوع نوید دهنده تحول جدیدی در صنعت گردشگری و سفر های هوایی بود.

در سالهای اخیر با توجه به ورود اینترنت در عرصه صنعت توریسم و خدمات آنلاین فروش بلیط هواپیما این امکان به راحتی برای عموم مردم فراهم شد.


خرید اینترنتی بلیط هواپیما
امروزه خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای مردم کشور ما نیز امکان پذیر می باشد. همه می توانند با چند کلیک ساده در هر زمان که بخواهند بلیط هواپیما را به مقاصد مختلف رزرو و به صورت آنلاین خریداری کنند. این کار مزایای زیادی را نصیب خریداران بلیط هواپیما می کند که چند مورد از آن را در این مبحث بیان می کنیم.

سهولت خرید
امروزه می توان بدون خارج شدن از منزل و در هر زمان از شبانه روز فقط با چند جستجو و کلیک ساده، بلیط هواپیما، بلیط قطار و یا بلیط اتوبوس را به راحتی خریداری کرد. فقط کافیست یک گوشی متصل به اینترنت داشته باشید و به سایت معتبر فروش بلیط هواپیما مراجعه کنید.

صرفه جویی اقتصادی
با خرید آنلاین بلیط به مقدار قابل توجهی در هزینه های رفت و آمد در سطح شهر و مراجعه به آژانس های مختلف گردشگری صرفه جویی می شود. حتی با جستجوی آنلاین امکان پیدا کردن ارزانترین بلیط ها بیشتر است و مجبور نیستید فقط پیشنهادات اپراتور فروش را بپذیرید.

مقایسه قیمت ها
هنگامی که بلیط هواپیمای خود را به مقصدی خاص جستجو می کنید، می توانید انواع بلیط ها را با قیمت های مختلف و امکانات متفاوت مشاهده کرده سپس برای خرید ارزانترین و با کیفیت ترین گزینه اقدام نمایید.

حق انتخاب گسترده
به جای این که فقط به حرف های اپراتورهای فروش اکتفا کنید، با صرف کمی وقت بیشتر می توان به سایت های مختلف فروش بلیط مراجعه کرده و به انواع بلیط هواپیما دسترسی داشت. قیمت بلیط، نوع کلاس پروازی، امکانات هواپیما، ساعت پرواز، نوع ایرلاین و دهها اطلاعات دقیق را می توانید بدست آورده و با دیدی گسترده انتخاب نمایید.

استرداد آنلاین مزیتی دیگر
یکی دیگر از دهها مزیت خرید اینترنتی بلیط هواپیما، امکان لغو بلیط به صورت اینترنتی می باشد. با یک کلیک می توانید به سرعت بلیط خود را کنسل کرده و مبلغ آن را بازپس بگیرید. برای این که در این مورد بیشتر بدانید مطلب " لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. "را مطالعه کنید.
 

خرید بلیط هواپیما تیک بان



جامعترین سامانه‌ اینترنتی بلیط هواپیما
از مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما دستیابی به انواع سایت های فروش است. سایت های معتبری که با سالها تجربه و تخصص می توانند بهترین بلیط ها را به شما پیشنهاد دهند. در این بین مسافران سایتی را انتخاب می کنند که از هر نظر بتواند آنها را در خرید سریع بلیط ارزان و با کیفیت یاری کرده و رضایت آنها را جلب کند و در مواقع لزوم با تیم پشتیبانی قوی و حرفه ای بتواند مشکل مسافران را برطرف نماید. سامانه آنلاین بلیط هواپیما تیک بان یکی از سایت های برتر فروش بلیط هواپیماست. سایتی که با سالها تجربه و همکاری با ایرلاین های معتبر دنیا توانایی ارائه انواع بلیط هواپیما به تمامی مناطق دنیا را داشته و با پشتیبانی تیم متخصص خود مسافران را در هر لحظه از سفر پشتیبانی می کند.

چه مدارکی برای خرید بلیط هواپیما لازم است؟
برای خرید آنلاین بلیط هواپیما داشتن مشخصات کارت ملی یا گذرنامه، آدرس ایمیل و کارت بانکی عضو شتاب که رمز دوم اینترنتی فعال دارد، لازم و ضروری می باشد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلیط هواپیما
هنگام مراجعه به سایت های فروش بلیط هواپیما با قیمت های بسیار متنوعی مواجه می شویم که ممکن است علت آن را ندانیم. قیمت بلیط هواپیما تحت تاثیر عوامل متعددی می باشد که تاثیر مستقیمی بر آن دارد. عواملی چون نوع هواپیما، نوع بلیط اعم از سیستمی یا چارتر، زمان و مسافت پرواز، سن مسافر، نوع کلاس پروازی و خدماتی که ارائه می شود. با توجه به تمامی عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلیط هواپیما، تیک بان به راحتی می تواند بلیط هواپیما ارزان را در اختیار کاربران خود قرار داده و آنها را از سفری اقتصادی و به صرفه برخوردار سازد. سایت تیک بان در کنار سایت هایی مانند علی بابا، قاصدک و مستر بلیط جر معتبرترین سایت های بلیط هواپیما به شمار می رود.

تیک بان با دارا بودن انواع گواهینامه های معتبر بین المللی و نماد اعتماد الکترونیک یکی از معتبر ترین سایت های ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مقایسه قیمت ها می توانید به تیک بان مراجعه کنید.

منبع :‌ لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...