رفتن به مطلب

نقش سئو در یک وب سایت چیست؟


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

سئو ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) باعث می شود صفحات یک سایت و خواندن آنها برای بازدیدکنندگان بسیار ساده شود. همچنین باعث می شود بازدیدکنندگان به جای سرگردان شدن در انواع و اقسام موضوعات و اطلاعات، دقیقا همان اطلات لازمی که به دنبالش هستند را پیدا کنند. در حقیقت هر وب سایتی در آغاز باید از یک نقطه ای شروع به فعالیت کند و ممکن است در ابتدا ترافیک بر روی آن بسیار کم باشد یا اصلا وجود نداشته باشد. بدون داشتن ترافیک، سایت شما موفق نخواهد بود و در این صورت فقط وقت خود را هدر می دهید و اگر می خواهید افراد از سایت تان دیدن کنند، سئو کلید حل این مشکل شماست. 
راه هایی که سئو به سایتتان کمک می کند:
استفاده از سئو ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) ترافیک بیشتر بر روی سایت را به همراه می آورد که برای تمام وب سایت ها امری حیاتی است. بازدیدکنندگان جدید را به همراه دارد. ممکن است سایت شما از قبل تعدادی بیننده داشته باشد اما با استفاده از سئو، هزاران بازدید کننده با وارد کردن واژه های کلیدی در جستجو به سایت شما هدایت می شوند. به شما در کسب درآمد بیشتر کمک می کند. مثلا اگر بلاگ دارید و برای کسب درآمد از سایت تان از Google Adsense استفاده می کنید، هر بار که بر روی آگهی ها کلیک می شود، سئو بازیدکنندگان بیشتری را به سایت تان هدایت می کند که این به نفع شماست.
وب سایت خود را برپایه کسب موفقیت بسازید. اگر می خواهید وب سایت موفقی داشته باشید، قبل از استفاده از سئو باید مطمئن شوید که سایت تان، حرفه ای ساخته شده است زیرا هنگامی که از سئو ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) استفاده می‌کنید بازدیدکنندگان سایت بیشتر می شوند و برای حفظ کردن آنها و ترغیب کردنشان برای مراجعه به سایت، این کار بسیار مهم است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...