رفتن به مطلب

چگونه عکس مطالبی که پاک کردیم را شناسایی و حذف کنیم


پست های پیشنهاد شده

با سلام 

بنده در سایت خود حدود 7 هزار مطلب داشتم که حدود دو هزار مطلب قدیمی و مشکل دار بود و حجم بالایی اشغال کرده  هاست من پر کرده بود. اون مطالب رو پاک کردم. منتها بیشترین فضا رو عکسهای مطلب میگیره .حال پرسش من اینه چگونه و با چ افزونه ای میتوان تشخیص داد که عکسهایی که در رسانه اپلود شده در سایت لینک نشده و عملا استفاده نشده تا از این طریق بتوان عکس شناسایی و حذف کرد

خب مسلما شناسایی دونه دونه عکس بسیار زمانبر و حتی نشدنی هست پس راه حلی جهت شناسایی اون دو سه هزار عکس که فضای زیادی اشغال کردن و مطالبش در سایتم حذف شده و مسلما عکسها هم باید حذف بشن . پس راه حل و ترفند ان چیست؟

ممنون

ویرایش شده توسط apo33
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

برای حذف تصاویری که بعنوان تصویر شاخص یا داخل توضیحات مطلب استفاده نشدن و می خواهید حذف بشن، یک افزونه رایگان هست که می تونید از لینک زیر دریافت کنید. یا مستقیما از طریق پیشخوان > افزونه ها > افزودن نصبش کنید.

  • لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

و یک مورد هم بگم، حذف مطالب برای کاهش حجم مصرفی یک اشتباه بزرگ هست . از نظر سئو لطمه بزرگی به سایت میزنه . ارور 404 به سئو و رتبه و محبوبیت سایت در گوگل لطمه میزنه. حالا اگه 2000 تا صفحه 404 داشته باشید که دیگه فاجعه میشه! اگه مطالبتون رو حذف کردید افزونه زیر رو هم نصب کنید بلکه به نوعی بتونید کمی از این ضرر سئو ارور 404 رو جبران کنید :

  • لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
  • Like 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...